Hotel Sercotel Los Abetos

Hotel Sercotel Los Abetos
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Los Abetos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sercotel Los Abetos in het Nederlands

Genieten in Sercotel Los Abetos

Patricia van Gessel-Pasman
25-8-2010

Het hotel ligt op een heuvel op ongeveer 10 minuten met de auto van het centrum van Santiago. Wij kregen een suite buiten het hoofdgebouw met beneden de woonkamer + terras en boven de slaapkamer + badkamer. De kamer was zeer goed verzorgd (2 flatscreen tv's, airco's, badkamer met regendouche, iedere dag schone handdoeken) en het bed lag goed. Het hotel heeft een mooi aangelegde tuin met buitenzwembad en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. In het restaurant vroegen we de eerste avond frites als extra en de volgende avonden brachten ze die uit zichzelf bij het avondeten. De vis en de eend was er erg lekker en het ontbijtbuffet is uitgebreid met verschillende dulces, broodjes, yoghurt, vers fruit etc.

De stad Santiago is mooi: veel karakteristieke oude gebouwen, leuke terrasjes en winkeltjes. Vergeet vooral niet om de tarte de Santiago te eten (streektaart van amandelen), erg lekker en koffie te drinken op het terras van de Parador!

Bijzonder hotel

A.Vos
24-6-2009

Mooie kamers, het leken wel appartementen. Tv in woonkamer en slaapkamer, overdekt terras, eigen carport. Hotel ligt iets buiten centrum, maar het hotel heeft een gratis shuttleservice naar centrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Los Abetos in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Los Abetos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.