9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Santiago de Compostela - Reis Catolicos voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Parador Santiago de Compostela - Reis Catolicos in het Nederlands

Historische overnachtingsgelegenheid

Dongstra
6-6-2017

Aan het prachtige plein gelegen parador. Een en al historie in het centrum van Santiago de Compostela. Op een steenworp afstand van de Kathedraal en loopafstand van het moderne centrum van SdC. Je wordt omringd door de historische binnenstad met (helaas) een en al toeristische winkels. Dit voormalige katholieke ziekenhuis is prachtig verbouwd tot hotel. Prachtige binnentuinen en mooie kamers. Verzorging is uitstekend en het personeel spreekt goed engels.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een majestueuze Parador

Frederiek van Rhijn
4-8-2015

Al jaren wilde ik eens een keer in een Parador verblijven. Niet via een fly-drive arrangement, maar liefst met een bus/groepsreis. Een Engelse touroperator, bood precies aan, wat ik zocht. Ik verbleef in 5 Paradores (een Parador is een door de staat gerund hotel, meestal in oude gebouwen of hospitaals, of op een bijzondere lokatie). Eén van de Paradores, waarin ik logeerde, was de Parador in Santiago. Een joekel van een gebouw, waarin menig pelgrim verbleef. Het hotel ligt rechts van de wereldbekende kathedraal aan een groot plein, waar het een komen en gaan is van bedevaartsgangers, te voet, per fiets, of per bus of auto. 's Avonds kan het zo maar gebeuren dat een groep Spaanse studenten er vrolijke muziek speelt. Het stadje is erg toeristisch, maar ja, wat wil je dan ook, met zoveel toeristen die uit alle landen van de wereld komen. Barretjes, café's en restaurants waar je een maaltijd kan nuttigen. Ik heb er een Middeleeuws menu genomen, met linzen. Heerlijk!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Sfeervolle parador op prachtige plek

Tom
24-8-2012

Misschien wel de mooiste parador van Spanje in een prachtig gebouw aan het plein van de kathedraal. De parador bezoeken is net een museum bezoeken. Bij aankomst voel je je al bijzonder, want je mag met je auto door autovrijgeboed naar de ingang van de parador. Zeer ruime sfeervolle kamer met ruime badkamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, maar heb wel eens een beter vijfsterren ontbijt gehad. Onbeperkt gratis (snel) WiFi aanwezig. De valed parking kost 18 euro per nacht, maar er zijn nauwelijks alternatieven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

2008

Eeen aanrader

PC
2-11-2008

Een fantastisch hotel, op een fantastische plek met zeer goede service. In een woord Genieten!

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Prachtig gebouw, perfekte ligging, mooie kamers die in het

HDalem
28-10-2006

Prachtig gebouw, perfekte ligging, mooie kamers die allemaal in het gebouw zelf zijn gelegen, prachtige zalen voor eten, drinken en luieren en éen van de mooiste uitzichten op de kathedraal en het plein. Amper parkeergelegenheid en je moet wel wat doen om een goede kamer af te dwingen. Personeel is heel vriendelijk maar soms iets te veel met zichzelf of collega's in de weer. Gratis internet. En neem gerust het ontbijt erbij want veel meer voedingsmogelijkheden dan wat je daar op je bord kunt leggen zijn er niet meer en het is in buffetvorm.

Gereisd Familie in juli 2006

Eén van de mooiste paradores in Spanje

Rob
18-8-2006

Eén van de mooiste paradores in Spanje. Ligging naast de kathedraal. Fantastische kamers.

Gereisd Anders in Fri Aug 18 2006 22:55:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, in het centrum

John
1-3-2006

Mooi hotel, in het centrum. Weinig faciliteiten en personeel is niet echt vriendelijk. Let op bij half-pension: bij drukte zonder reserveren geen diner....

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Zeer goed en het geld dubbel en dwars waard!

Michael
17-5-2005

Zeer goed en het geld dubbel en dwars waard!

Gereisd Anders in mei 2005

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Santiago de Compostela - Reis Catolicos in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Santiago de Compostela - Reis Catolicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.