Hotel Eurostars San Lázaro

Hotel Eurostars San Lázaro
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars San Lázaro voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Eurostars San Lázaro in het Nederlands

Aan te bevelen

Pierre
15-9-2015

Hotel met zakelijk karakter gelegen in de stadsrand, in een vrij rustige omgeving. Parkeergelegenheid. De kamers zijn OK , netjes, en voorzien van alle gebruikelijke 4-sterrencomfort. Wij betaalden een heel scherpe prijs 74 € (KO) Het ontbijt was goed en vrij uitgebreid. Wij zouden er terugkeren.

prima hotel voor korter verblijf.

L.J.H.Melchiors
1-11-2009

Hotel is sinds mijn bezoek in 2005 geheel gerenoveerd en verdient nu zeker een ster meer lettend op de verbeteringen: lift, kamers gemoderniseerd. Ruime badkamer met douche, toilet en wastafel. Goede bedden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Service gericht personeel in hotel en restaurant. Goed samengestelde dagelijks wisselende menukaart (3 gangen )

eenvoudig hotel. 4**** =overdreven. 2** =OK

L.J.H.Melchiors
31-7-2009

Eenvoudig wat gedateerd interieur. Douche erg klein,smal. verzorging kamer ok. Restaurant 2 keuze menu vaste prijs=ok.

Aan te bevelen voor kort verblijf als pelgrim.

2006

1 pers

Laurens J.H.Melchiors
11-1-2006

1 pers.kamer tijdens fietspelgrimstocht van 20 t/m 23-07-2005

Het **hostal-restaurant is gelegen aan de rand van Santiago de Compostela. Het centrum is te voet in 20 min goed bereikbaar evanals het nabijgelegen(10min) busstation (vanaf daar vertrekt de bus naar Finisterra).Het restaurant serveert een goed gevarieerd 2 keuze menu tegen vast tarief en redeijke prijs incl Wijn. De kamers zijn redelijk ingericht en worden dagelijks onderhouden + handdoeken vernieuwd. Er is een semi-ondergrondse garage (fietsen gratis). Naar vliegveld 20 min per taxi.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars San Lázaro in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars San Lázaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.