Hotel Altaïr

Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
Hotel Altaïr

We hebben een aantal aanbieders voor Altaïr voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Altaïr in het Nederlands

Aangekomen NA onze fietstocht van Porto naar Santiago. Geweldige plek, prima service, internet+++, ontbijt ++++, kamers super, kortom: aanrader

Hotel Atair is een klasse apart

Tijmen van Ginkel
15-3-2012

Een van de beste hotels tot nu toe. Service maximaal. De liefde voor het vak straalt er vanaf. gunstig gelegen, goed geisoleerd. schoon.

2007

Geweldige ontvangst

Esther Hakkesteegt-Langeveld
11-1-2007

Geweldige ontvangst. Erg gastvrij en persoonlijke service, niets is te veel voor de dames die het hotel runnen.

Daarnaast is het hotel erg mooi (modern) ingericht en zijn de kamers uitermate goed verzorgd en schoon. Kortom geweldig verblijf in een erg leuke plaats. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Altaïr voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altaïr in Santiago de Compostela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altaïr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.