Sorteren

vakanties Santiago de Compostela

Reviews over Santiago de Compostela

fantastische vakantie dit jaar weer geboekt

mw. van berlo
    7-2-2018

het is een fantastische stad, mooie kathedraal (van binnen) prettige sfeer in het oude centrum. veel binnenkomende pelgrims. mooie oude gebouwen. het weer was ook heel goed, zonnig 23 graden, bijzonder warm voor de tijd van het jaar. mooie parador waar je fijn kun lunchen heeeerlijke vakantie

Geweldig

Hans H
    12-1-2018

Er staat een prachtige kathedraal, mooie en gezellige oude stad. Hele gezellige sfeer. Ik ben op de fiets hier naartoe gegaan. Heb met name gekampeerd en geslapen in kloosters. Bijzonder om te doen!

Bedevaartsplaats

givago
    5-8-2017

Santiago de compostella is een belangrijk bedevaartsoord,pelgrims komen te voet naar de plaza del Obradoiro waar een schelp in het midden van het plein het einde van hun pelgrimstocht is.Het Obradoiro plein met de kathedraal ,het paleis van Raxoi en het luxe hotel is prachtig. Er zijn verschillende kerken ,veel winkeltjes terrasjes en restaurantjes.

Mooie sfeervolle plaats

Rob
    1-7-2017

Als einde vd Camino zeer sfeervol en oud karakteristiek

Prachtige schone en vooral mooie stad

Dick de Waard
    20-5-2017

Ga met openbaar vervoer naar deze stad indien je niet direct in of bij het centrum bent. Met de auto kan je met name in het voorseizoen uitgebreid parkeren aan de rand van het, auto vrije, centrum. Dit kan overdekt als onoverdekt. Prachtige stad welke goed is te belopen. Veel oude gebouwen in goede staat en dan uiteraard de prachtige basiliek.

Heel veel souvenirs winkels en leuke gezellige restaurantjes. Kortom een heerlijke stad

Santiago de Compostela scoort een 8,4 uit 10, op basis van 38 reviews