Santiago de Compostela

We hebben een aantal aanbieders voor Santiago de Compostela voor je op een rij gezet:

vakanties Santiago de Compostela

Reviews over Santiago de Compostela

Prima plek om Santillana en Altamira te verkennen

Josien,
    15-10-2018

Mooi dichtbij Santillana en Altamira. Santilkana is een fantastisch mooi dorpje!!!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed gelegen camping om Santiago te bezoeken

Paul Belgium,
    19-9-2018

Goed georganiseerde camping met alle comfort. Sanitair zeer in orde. Stad gemakkelijk bereikbaar met lijnbus nr. 4 (1 €). Plaatsen zijn beperkt in oppervlakte.

Gereisd met partner in september 2018

Goed gelegen, wat norse ontvangst

Peter van Tol,
    12-9-2018

Spanjaarden zijn over het algemeen vriendelijke mensen. Met uitschieters naar boven en naar beneden. De ontvangst door de mannelijke receptionist was niet écht vriendelijk te noemen, dat zijn we beter gewend!! Overigens was de receptionist wel correct. Over de ons toegewezen plaats, waren we niet tevreden. Geen probleem om te verplaatsen naar de door ons zelf voorgestelde plaats. Dat is weer een pluspunt. De plekken zijn redelijk en indien gewenst met voldoende schaduw. De hygiëne is OK, alles wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. De douches zijn meer dan goed, lekkere waterstraal! Met bus 4 naar Santiago is aan te raden. Bij de camping rechtsaf en 400 meter lopen naar het startpunt van de bus. Voor €1,- een rit van 15-20 minuten naar het centrum. Santiago is niet alleen een stad voor pelgrims, maar ook voor hen die graag uit eten (en drinken) gaan. Erg veel keus en Santiago ademt een gezellige en relaxte sfeer. As Cancelas is een uitstekende uitvalsbasis. Wel aan de prijs! Wij betaalden in het naseizoen iets meer dan €30,- per nacht voor 2 personen/camper/stroom.

Prima stadscamping

Ger,
    5-9-2018

Er is veel schaduw op de camping. De plaatsen zijn aan de krappe kant. Toen wij er waren, was de camping lang niet vol. We konden onze auto op een lege plek neerzetten. De kathedraal is op loopafstand (< 3 km). Er rijdt ook een bus op een tweehonderd meter van de camping. Het zwembad deed ons goed na een bezoek aan de oude stad.

Gereisd met partner in september 2018

Goed voor 2 overnachtingen .

Nelly,
    13-5-2018

Dat het een goede ligging is voor Santiago en een bezoek aan de kathedraal , maar ga er nooit voor je plezier staan . Kleine plekjes. Weinig gras. Een toitetgebouw dat open was wel keurig .

Maar tot 3 uur in de nacht harde muziek en dat in ons geval 3 avonden achter elkaar .

Maar om de stad te bezoeken goede plek .

Gereisd met partner in mei 2018
Santiago de Compostela scoort een 8,8 uit 10, op basis van 38 reviews