Santiago de Compostela

We hebben een aantal aanbieders voor Santiago de Compostela voor je op een rij gezet:

vakanties Santiago de Compostela

Reviews over Santiago de Compostela

fantastische vakantie dit jaar weer geboekt

mw. van berlo
    7-2-2018

het is een fantastische stad, mooie kathedraal (van binnen) prettige sfeer in het oude centrum. veel binnenkomende pelgrims. mooie oude gebouwen. het weer was ook heel goed, zonnig 23 graden, bijzonder warm voor de tijd van het jaar. mooie parador waar je fijn kun lunchen heeeerlijke vakantie

Gereisd Met partner in oktober 2017

Bedevaartsplaats

givago
    5-8-2017

Santiago de compostella is een belangrijk bedevaartsoord,pelgrims komen te voet naar de plaza del Obradoiro waar een schelp in het midden van het plein het einde van hun pelgrimstocht is.Het Obradoiro plein met de kathedraal ,het paleis van Raxoi en het luxe hotel is prachtig. Er zijn verschillende kerken ,veel winkeltjes terrasjes en restaurantjes.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Prachtige schone en vooral mooie stad

Dick de Waard
    20-5-2017

Ga met openbaar vervoer naar deze stad indien je niet direct in of bij het centrum bent. Met de auto kan je met name in het voorseizoen uitgebreid parkeren aan de rand van het, auto vrije, centrum. Dit kan overdekt als onoverdekt. Prachtige stad welke goed is te belopen. Veel oude gebouwen in goede staat en dan uiteraard de prachtige basiliek. Heel veel souvenirs winkels en leuke gezellige restaurantjes. Kortom een heerlijke stad

Gereisd Met partner in april 2017

Cultureel hoogtepunt in Europa

bhakti1
    9-4-2013

Een van de 3 belangrijkste Christelijke bestemmingen in Europa (naast Rome en Lourdes). Prachtige cathedraal, met ernaast een van de mooiste Spaanse paradors (hotel). Mooie eindbestemming van het Plegrimspad naar Santiago. Er is ook een museum hierover in de stad. Oud centrum met middeleeuwse steegjes zorgen voor sfeer.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine historische binnenstad

Rob
    11-7-2012

In Santiago gaat het natuurlijk om het historische stadscentrum. Dat is klein, compact overzichtelijk en vanuit historisch perspectief heel bijzonder en terecht werelderfgoed. Uiteraard is de grote kathedraal (buiten en binnen) heel bijzonder, maar eigenlijk alle gebouwen op het Praza do Obradoiro. Verder is het heerlijk wandelen in deze sfeervolle pelgrimsstad met de vele barretjes en restaurants.

Gereisd Met partner in Tue Jun 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Santiago de Compostela scoort een 9 uit 10, op basis van 40 reviews