We hebben een aantal aanbieders voor Ribadeo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ribadeo voor je op een rij gezet:

Reviews over Ribadeo

Parador met mooi uitzicht op de rivier

Patricia van Gessel-Pasman,
    25-8-2010

De parador ligt op 5 minuten loopafstand van het centrum van Ribadeo, een leuke plaats met een gezellig plein en vele leuke winkeltjes en barretjes. Vanuit het hotel heb je een erg mooi uitzicht op de rivier en het stadje Figueres aan de overkant van de rivier. De kamers zijn mooi met een ruime badkamer en een serre met uitzicht op de rivier. Doordat er parketvloeren zijn is het echter wel erg gehorig, wij konden letterlijk verstaan wat de bovenburen zeiden. De tip is dus om oordopjes mee te nemen of te vragen om een kamer op een van de bovengelegen verdiepingen (wij zaten op -4). De bar en het restaurant zijn erg goed en het ontbijt is zeer uitgebreid. Op ongeveer 15 minuten rijden ligt playa As Catedrais waar erg mooie rotsformaties in zee staan waaraan het strand zijn naam ontleent. Je kan daar erg lekker wandelen langs het strand en daarna iets lekker nemen in het bijbehorende restaurant, een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

Gewoon PRACHTIG

Paul Van den Brande,
    13-8-2010

Hotel gelegen op wandelafstand van het centrum en de gezellige haven. Prachtig uitzicht vanuit de kamers op de rivier en de baai van Ribadeo. Mooie verzorgde kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis parking en WiFi.

Gereisd met partner in juni 2010
Ribadeo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews