Camping Fragadeume

5 reviews over Camping Fragadeume in het Nederlands

Rustige oase in heerlijk Galicie

Gerrit
23-11-2014

De kracht van deze camping zit 'm in zijn eenvoud. De plekken voor tentkampeerders en campers zijn ruim opgezet en voor trekkers is er een apart, ruim veld. Voor kinderen is er veel ruimte , het zwembad is eenvoudig maar geeft voldoende verkoeling bij warm weer (zoals wij dat eind augustus hadden). Sanitair is schoon maar ietwat verouderd. De vriendelijke eigenaresse speekt goed Engels en is zeer behulpzaam.

In het natuurgebied waar de camping ligt is een groot stuwmeer waarop men kan kanoën en waterfietsen en rondom kan wandelen.

Verder is deze camping een goede uitvalbasis voor devsteden Santiago de Compostella (ca,65km), en A Coruna. Cabo Finistere is wat verder weg maar ook nog wel te doen . Bij het nabijgelegen Pontadeume zijn veel baaitjes waar leuke strandjes te vinden zijn.

Sfeervolle camping in de natuur

vivian
23-8-2014

Fragadeume is een kleinschalige , rustige camping midden in de natuur. De eigenaresse spreekt goed Engels en is zeer behulpzaam bij het maken van plannen in de omgeving. Er is een heel gezellige binnenruimte waar he wat kunt drinken ontbijten maar er zijn ook spellen en boeken die je kunt lenen. Kinderen hebben alle ruimte on te spelen , een klein zwembadje, een voetbalveld en de camping is ruim opgezet.

nooit meer

Marnix Verhagen
20-2-2009

onvriendelijke personeel geen eetmogelik heden moielijk te vinden en ligt bij een aangetast natuurpark

2008

We hebben hier met plezier een aantal dagen gestaan met ons tentje. Het natuurgebied die aan de camping grenst is zeer de moeite waard om een lange wandeling doorheen te maken. Het wordt gerund door een nederlands /chileens stel dus het was makelijk om te communniceren en info te vragen over de omgeving.

Voor mensen die rustig in de natuur het massa toerisme willen mijden is het perfect.

Je kunt er allerlij sporten in de buurt beoefenen en tevens ligt het midden in de natuur maar niet te ver van alles zoals stranden en steden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fragadeume in Queixeiro/Monfero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fragadeume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.