Camping Ria de Arosa

We hebben een aantal aanbieders voor Ria de Arosa voor je op een rij gezet:

ACSI Eurocampings
ACSI Eurocampings

1 review over Camping Ria de Arosa in het Nederlands

Een heel fijne plaats direct aan het strand

arie
29-7-2010

Camping Ria de Arosa in Pobra Do Caraminal een fantastische plek met enorm vriendelijk personeel heel hulpvaardig. Zeer kleine plaatsen wij kregen onze caravan kip37ek met een peugeot 207cc niet op de plaats maar wij mochten 2 plaatsen gebruiken. Wij hebben hier een heerlijke week verbracht prachtig weer direct aan het strand leuk restaurant en niet duur.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Ria de Arosa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ria de Arosa in Pobra Do Caraminal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ria de Arosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.