Sorteren

vakanties Galicië (Galicia)

Reviews over accommodaties in Galicië (Galicia)

Prima plek om Santillana en Altamira te verkennen

Josien
    15-10-2018

Mooi dichtbij Santillana en Altamira. Santilkana is een fantastisch mooi dorpje!!!!

Goed gelegen camping om Santiago te bezoeken

Paul Belgium
    19-9-2018

Goed georganiseerde camping met alle comfort. Sanitair zeer in orde. Stad gemakkelijk bereikbaar met lijnbus nr. 4 (1 €). Plaatsen zijn beperkt in oppervlakte.

Prima kleinschalig hotel

Henri van Uden
    14-9-2018

De ligging is mooi (uitzicht op de baai), kamers zijn keurig, restaurant is goed, maar tussen 16.00 en 20.00u is er zelfs geen drankje te krijgen, personeel is in orde. Het hotel ligt in een bocht, waardoor je heel alert moet zijn bij het in- en uitrijden vanaf de parkeerplaats.

Goed gelegen, wat norse ontvangst

Peter van Tol
    12-9-2018

Spanjaarden zijn over het algemeen vriendelijke mensen. Met uitschieters naar boven en naar beneden. De ontvangst door de mannelijke receptionist was niet écht vriendelijk te noemen, dat zijn we beter gewend!! Overigens was de receptionist wel correct. Over de ons toegewezen plaats, waren we niet tevreden. Geen probleem om te verplaatsen naar de door ons zelf voorgestelde plaats. Dat is weer een pluspunt. De plekken zijn redelijk en indien gewenst met voldoende schaduw. De hygiëne is OK, alles wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. De douches zijn meer dan goed, lekkere waterstraal! Met bus 4 naar Santiago is aan te raden. Bij de camping rechtsaf en 400 meter lopen naar het startpunt van de bus. Voor €1,- een rit van 15-20 minuten naar het centrum. Santiago is niet alleen een stad voor pelgrims, maar ook voor hen die graag uit eten (en drinken) gaan. Erg veel keus en Santiago ademt een gezellige en relaxte sfeer. As Cancelas is een uitstekende uitvalsbasis. Wel aan de prijs! Wij betaalden in het naseizoen iets meer dan €30,- per nacht voor 2 personen/camper/stroom.

Prima stadscamping

Ger
    5-9-2018

Er is veel schaduw op de camping. De plaatsen zijn aan de krappe kant. Toen wij er waren, was de camping lang niet vol. We konden onze auto op een lege plek neerzetten. De kathedraal is op loopafstand (< 3 km). Er rijdt ook een bus op een tweehonderd meter van de camping. Het zwembad deed ons goed na een bezoek aan de oude stad.