Sorteren

Reviews over Nogueira de Ramuin

Ed Hoogenkamp
    29-5-2016

A casa Da Eira ligt prachtig in de bergen even buiten Orense en heeft een geweldig uitzicht op de cañoñ de sil.

Het oude gebouw is met veel inzicht gerestaureerd. Er wordt op fantastische wijze gebruik gemaakt van natuurlijk licht. Zo kun je douchen met uitzicht op de sterren.

Susan en Adolfo zijn gastvrije aardige mensen en het was een uitstekend verblijf.

Een aanrader voor iedereen die van de natuur houdt.

Prachtige ligging

Rinus
    10-9-2011

Het voormalige klooster is schitterend gelegen langs de kloof van de rivier de Sil, het complex is omgevormd tot een luxe hotel (parador) maar ook als niet gast kan men er nog een kijkje nemen op de kloosterhof en de voormalige kloosterkapel en dat is zeker de moeite waard, de kloosterhof is bijzonder fraai, de kapel heeft een aardige façade, het interieur is vrij sober.

We hebben er niet overnacht maar het ziet er allemaal perfect uit.

Geweldige parador met Spa!

Patricia
    10-9-2010

Deze parador is gebouwd in een oud klooster en ligt hoog in de bergen met uitzicht op de vallei van de rivier de Sil. De kamers hebben goede bedden en een badkamer met dubbele wasbak en regendouche en beschikken over Wifi. Je kan in de omgeving mooi wandelen. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Het eten in zowel de bar van het hotel als het restaurant is erg goed. Het hotel heeft een uitgebreide spa met alles erop en eraan, onder andere een jacuzzi op het terras met uitzicht over de vallei. Helaas is een badmuts verplicht in de spa, maar die kan je daar voor weinig geld kopen. Ik heb me daar ook laten masseren. De behandeling was niet goedkoop, maar wel erg ontspannend. Het hotel beschikt over verschillende plekjes waar je lekker kan zitten alleen mist het een terras met zonligging. Het enige terras dat 's middags in de zon ligt, is het terras van het restaurant. De tip is dus om daar te gaan lunchen en daarna op het terras daar van het zonnetje te genieten. Een aanrader!

Magnífico

Antonio
    7-9-2009

Un magnífico Parador con un excelente servicio instalaciones de excelente calidad y situado en un viejo monasterio rehabilitado. Los antiguos claustros son realmente una maravilla así como el servicio de Spa. Como asiduos de Paradores, este es de los mejores que hemos visitado.

Nogueira de Ramuin scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews