Nogueira de Ramuin

We hebben een aantal aanbieders voor Nogueira de Ramuin voor je op een rij gezet:

Reviews over Nogueira de Ramuin

Prachtige omgeving

Rinus,
    10-9-2011

Het dorp ligt nabij de kloven van de rivier de Miñho en de rivier de Sil, de omgeving is schitterend en veelal volgen de wegen de dalen door de prachtige natuur. Een kronkelend bergweggetje voert vanuit het dal van de Miñho omhoog naar het dorpje Luintra waar een oud veldkapelletjes staat, als men vanuit dit dorp afdaalt naar het het spectaculaire dal van de rivier de Sil komt men langs het prachtig gelegen voormalige klooster Ribas da Sil, waarin nu een luxe hotel (parador) in is gevestigd, men mag er ook als niet gast een kijkje op de bezienswaardige kloosterhof en in de kloosterkapel. In het dal van de Sil liggen de stuwmeren Santo Estevo en San Pedro, de natuur is hier ruig en spectaculair, het is er stil, men is hier in het eenzame binnenland van Galicië ver weg van de de grote toeristenstromen.

Gereisd met vrienden in maart 2007
Nogueira de Ramuin scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews