Reviews over Muros

Bijzonder fraai!

Jacob van der Sluis,
    9-7-2018

Bijzonder fraai gelegen camping in de voormalige kloostertuin op 500 meter afstand van zee met uitstekende voorzieningen. De kustlijn in dit gebied is indrukwekkend en de stranden fraai. Het zeewater is hier koud. Af en toe kan er een bui vallen.

Super ligging, goed gereorganiseerd camping

maggie,
    11-8-2015

Prima camping, ruim keuzes aan plekken (was niet druk), personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Locatie aan strand perfect (wij hadden niet echt veel zon, maar wel warm, dichtbij gelegen stranden bieden misschien meer beschutting dus beter voor zwemmen). Faciliteiten goed bijgehouden, schoon. Ligt een stukje van Muros af, wel een bezoekje waard. Naast zwemmen en surfen wandelen ook een goede optie. Visgerechten echt top (Galician Pulpo echt een aanrader!)

uitstekende camping

J.M.G. Köppen,
    28-2-2010

rustig, voldoende ruimte per tent. Schoon.

Goed eigenrestaurant waar de baas en zijn echtgenote uitstekende gerechten bereiden. Voortreffelijke wijnen. Slechts enkele tafeltjes. Mooi uitzicht. Heel betaalbaar

Prachtig gelegen knusse camping, mooie stranden

Bert,
    12-8-2009

Met caravan op deze kleine terrascamping gestaan. Kleine staanplaatsen met fantastisch uitzicht, fraaie met tropisch aandoende planten en struiken afgeschermde plekken, open naar de zeekant. Sanitair is schoon en funktioneel, zelfs schone douchegordijnen in de hokjes. Warm douchen gratis. Winkeltje en 4 tafeltjes-restaurant op de camping waar de camping-eigenaar zelf kookt, niet geprobeerd. Prima maar wat prijzig restaurant met terras en met aardige bediening, aan het kleine strand. Achter de camping, die op een uitstekende punt ligt, is een heel lang en breed strand als baai met aan andere kant een dorp met barretje. Heerlijk voor strandwandelingen.

Camping met prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan!

C.Kap,
    1-10-2007

Camping met prachtig uitzicht over de Atlantische oceaan! Op een berg gelegen met beneden een baai met schitterend wit zandstrand.

Muros scoort een 10 uit 10, op basis van 4 reviews