Camping Sisargas

2 reviews over Camping Sisargas in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

Karin
26-7-2016

Camping met bomen, dus schaduw. Jonge eigenaren, doen hun best. Zwembadje. Sanitair redelijk. Wat vergane glorie, maar een beste plek om de omgeving te verkennen.

rustige camping aan mooie kust

Carolien
6-9-2015

Omgeving biedt veel mooie kustwandelingen. Leuk om hier in een dag of 5 de hoek A Coruna - Santiago - Cabo Finistera te ontdekken!

Camping is aanrader voor degene die NoordWest Spanje bezoekt!

Eerste week september: gemiddeld zo'n 8 kampeerplaatsen bezet op de camping (van de +/- 145). Daardoor konden we makkelijk 1,5 kampeerplekje in beslag nemen. De plekken zouden anders wel klein zijn voor een tentje + auto.

Zeer vriendelijke, jonge, eigenaren die redelijk Engels spreken.

Fijn dat er een recreatiezaaltje bij zit (voor een koelere avond), zwembadje (niet echt noodzakelijk met al die mooie strandjes in de buurt) en tennisbaan (rackets te huur bij receptie).

Goede wifi bij de receptie en restaurant.

Menu in restaurant is niet heel uitgebreid, eenvoudig, maar prima kwaliteit/prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sisargas in Malpica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sisargas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.