Hotel Gran Lugo

Hotel Gran Lugo

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Lugo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gran Lugo in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

erbarmelijk ontbijt

lucvt
17-9-2015

hotel ligt nabij ommuring van Lugo. Kamer volstaat en biedt veel kleine badbenodigdheden. avondmaal was redelijk te noemen, maar ontbijtbuffet was zeer pover. Er was zelfs geen eitje te bespeuren. Een schelle kaas of saucisson,dat was het zowat. Geen broodjes, croissants,...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Lugo in Lugo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Lugo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Lugo scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.