We hebben een aantal aanbieders voor Lugo voor je op een rij gezet:

Reviews over Lugo

Prachtige vestingstad

Rinus
    9-9-2011

Lugo is een prachtige stad met veel bezienswaardige monumenten, het oude centrum word omgeven door een enorme verdedigingsmuur met veel torens en een aantal stadspoorten, de stadsmuur is voor een groot deel geschikt om er over te wandelen. De kathedraal heeft een prachtig, maar ook bijzonder interieur waar vooral het altaar en de Mariakapel ware kunstwerken zijn, er is een bijzondere verering voor de "Maagd met de grote ogen". Ook het bisschoppelijk paleis is fraai en rond het centrale stadsplein ligt eveneens een aantal historische gebouwen, het plein is gestoffeerd met wat bomen en aardige bloemperken. In een wat achteraf straatje in het centrum vinden we het mosaiekmuseum, het is niet zo bijzonder. Op het fraaie Santo Domingoplein staan verschillende kerken en kloosterkapellen, enkele hebben een fraai interieur en een bezoek aan Lugo is zeker een omweg door het binnenland van Galicië waard.

Gereisd Met vrienden in maart 2007
Lugo scoort een 8,9 uit 10, op basis van 4 reviews