Camping Francón

1 review over Camping Francón in het Nederlands

Aardige camping

Roelof
14-9-2012

Enige camping op het schiereiland die honden toelaat. Sanitair is wat ouder, maar in goede staat. Camping ligt aan een mooi zandstrandje in een van de baaien van het schiereiland (Playa Menduiña). Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresMenduiña-Aldán 36946(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Francón

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Francón in Cangas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Francón zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.