Pension Casa Do Cabazo

1 review over Pension Casa Do Cabazo in het Nederlands

Zeer goede service.

Erik van Dijken
13-1-2010

Alles ziet er goed uit en er is goede service. Het eten smaakt zeer goed en het personeel is allemaal zeer vriendelijk. Het zwembad word elke ochtend verschoond en het water is op een goede temperatuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Casa Do Cabazo in A Cruz do Incio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Casa Do Cabazo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.