Fuerteventura

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

Voor herhaling vatbaar.

Geert Veenstra,
    19-3-2019

Prima hotel, zeer schoon en fantastisch personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

Een terugkom-hotel

luc en agnes,
    17-3-2019

Iedereen heeft het hier reeds gezegd: het hotel kan een lik verf ( meer dan ) gebruiken, maar je ziet bij de gasten en het personeel alleen maar lachende en tevreden gezichten. Het eten wordt in de eetzaal gebakken of gekookt en is dus altijd vers en warm, geen lauwe kost. De afwisseling en de kwaliteit kan wedijveren met de betere hotelkeukens in Turkije. Minpuntje: witte en rosé wijnen zijn nooit echt koel. Voor eigen gebruik koop je best je drinkwater buiten het hotel ( supermarktje op 100 m ) want dat scheelt hem een slok op ... enz.

Het RIU animatieteam werkte zich uit de naad iets wat ik niet verwachtte in de maand maart. In de voormiddag staat er meestal een frisse bries maar in de namiddag hadden we rond de 21 - 22° en dan zijn de ligbedden bezet.

Een handigheidje in het zwembad is de zachte inloophelling over de breedte van het zwembad wat heel handig is voor mensen die dat verkiezen boven de klassieke laddertjes.

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldige plek om tot rust te komen.

Luna,
    16-3-2019

Net terug van een zeer geslaagde vakantie in Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, Corralejo Fuerteventura, Canarische Eilanden. We verbleven daar op basis van All Inclusive in de Junior Suite Premium (Adults Only) een absoluut aanraden je slaapt, eet, drinkt en verblijft in een apart rustig deel van dit resort. In het La Scala restaurant, met bediening aan tafel, kun je ook heerlijk à la carte eten.

De kamers zijn erg groot met een apart zit gedeelte, ruimte fijne bedden in het slaapdeel, walk in closet met kluisje en ruime badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet alles is netjes eveneens als het gehele terrein van het hotel waar het personeel continu druk is met het schoonhouden. Op de kamer (elke dag) een fles water, Nespresso apparaat, een gevulde koelkast en waterkoker en theefaciliteiten. Elke morgen waren er diverse kranten bij het zwembad zelf een NL-krant was beschikbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prachtige ligging en zwembad, goed eten

Berthelotte Aarts-Mooten,
    15-3-2019

In het kort: prima hotel, prachtig zwembad, goed eten, maar ongeïnteresseerd, onbeschoft bedienend personeel, dat absoluut niet servicegericht of klantvriendelijk is.

De pluspunten:

* prachtige ligging

* prachtig zwembad

* mooie ruime kamer met groot terras en mooi uitzicht

* eten gevarieerd, smakelijk, warm en goed bereid

* gebreken in de kamer werden goed en snel opgelost

* speciale "solo" tafel voor gasten die alleen zijn en samen willen eten

Minpunten:

* hotel is heel gedateerd en heeft groot onderhoud nodig

Restaurants en bars zowel binnen als buiten sfeerloos

* bedienend personeel klets over je hoofd met elkaar en niet met jou als gast

* onbeschofte houding van bedienend personeel tav de gasten

* post-mix dranken in mierzoet zonder prik

* beperkte all-inclusieve

* lege mini-bar, je moet het doen met 2 flesjes water tijdens je verblijf

* 10 euro borg per badlaken

* 15 euro per week voor Wi-Fi op de kamer

* betalen voor kluis

Heeeel goed

Frank,
    14-3-2019

Mooi verblijf. Heeeeel schoon met vriendelijke mensen en ondanks dat het heel groot is merk je dat niet. Althans de periode dat wij er waren

Geboekt bijneckermann.nl