vakanties Fuerteventura

Reviews over accommodaties in Fuerteventura

Fantastisch😘😘

Greet,
    12-12-2018

Geweldig Hotel aan strand, eten was goed veel variatie en erg lekker.

Check mijn video over het park!

Kim,
    9-12-2018

Ik ben in de zomer van 2018 hier geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Het resort is groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en als er iets is lossen ze het direct op. Ik ben zelf YouTuber en maak reviews van vakantiebestemmingen. Ik heb van het park een special gemaakt maar ook van de omgeving en van het huisje zelf.

Was erg goed hotel met prima verzorging.

luc van gils,
    4-12-2018

Grootste plaats op Fuerteventura dus altijd iets te doen

Super vakantie, een echte aanrader.

Els Verhage,
    2-12-2018

Een uitstekend hotel met een geweldig uitzicht op zee. Subliem personeel dat ervoor zorgt dat er niets aan ontbreekt om van een heerlijke vakantie te genieten.

De star prestige kamers geven je een extra luxueus vakantie gevoel. De Star Prestige Priority Locatie is helemaal super de luxe en is een echte aanrader. Wij, mijn moeder(90 jaar), en ik komen hier al jaren om van de zon en rust te genieten.

Op de Prestige Priority Locatie heeft mijn moeder een prachtige grote parasol tot haar beschikking en ik een Balinees bed. Elke dag schone badlakens voor op de mooie tuinstoelen. Heel erg fijn is, dat er op de Prestige Priority Locatie geen kinderen mogen komen is echt super. Het eten is heerlijk en er is ontzettend veel keuze. Wat ons betreft een aanrader, over 2 weekjes mogen wij ons gelukkig prijzen omdat onze kamers wederom gereserveerd zijn in het prachtige Hotel Iberostar Gaviotas.

Yvonne Sijbrands,
    1-12-2018

Schitterend hotel, lekker eten en goede bedden