Hotel Fuerteventura Princess

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Fuerteventura Princess voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Fuerteventura Princess in het Nederlands

• 8Fam Janssen09-07-2019

Top! Alleen de zwembaden koud

Zwembad De zwembaden zijn te koud. Dit is jammer want ze zijn wel erg leuk! Ook het kinderbad is koud. Het handdoekje-leg-je is hier helaas ook het geval. Wij hebben dit aangekaart en hebben dit serieus opgepakt. Dus als je hier last van hebt, maak het kenbaar aan het hotelmanagement.

Kids Er zijn 3 miniclubs, een internationale (va 4 jr), 1 voor Italiaanse kids en 1 in het ‘exclusievere’ gedeelte. De internationale is leuk.

Eten Veel variatie en van hoog niveau!

Kamers en hotel Ziet er allemaal fris en met de modernste inrichting van deze tijd.

WiFi is overal in het hotel en je krijgt bij aankomst codes voor twee devices. Rest is te koop

Wij hebben dagje dierentuin gedaan. De dierentuin heeft een gratis transfer vanaf hotel dus op eigen gelegenheid gedaan. Daarnaast dagje auto gehuurd (eur 40 voor een Mazda 2 automaat met kinderzitje)

7Ligging
    10Kamers
    8Kindvriendelijk
    6Zwembad
    10Hygiëne

Met jonge kinderen

• 7S & S09-07-2019

Goed resort voor een zon vakantie.

Voordelen: -Mooi resort -Goede kamers -Relatief goed eten -Veel zwembaden -Redelijke service

Nadelen: -Te koude zwembaden -Lange rijen bij de barren -Bedjes zijn om 8uur ‘s ochtends allemaal al geclaimd

6Ligging
    7Service
    7Eten
    8Kindvriendelijk
    5Zwembad
    6Hygiëne

• 9peter H08-07-2019

Wil nog wel een 3e keer terug !

Net terug van een 2e keer in dit hotel. Verschil met vorig jaar zeer groot.Geheel verbouwd, vernieuwd, gerenoveerd hotel. Inrichting van de kamers , foyer, eet/zitruimtes modern. Aanbod van ontbijt, lunch, avondeten groot, gevarieerd. Goede kwaliteit. Alles wordt ter plekke door koks klaargemaakt. Geen eetschuur, maar gezellige kleinere ruimtes voor ontbijt en avondeten. Er is altijd plaats. Wifi ( met code) in het hele hotel. In de grote tuin 3 zwembaden, waarvan een voor adults only met apart lounchgedeelte met bar. Prachtige zandstranden. Geschikt voor wandelingen. Hotel is een aanrader. Transfer met de bus is wel ca 1 tot 2 uur.

9Eten
    9Kamers
    8Hygiëne

• 6Marjolein10-06-2019

Niet slecht, niet geweldig

Het ziet er goed uit maar de service blijft een beetje achter. Maar je merkt dat ze hard werken aan verbetering.

8Ligging
    7Hygiëne

Alleenreizend

• 2018
    7Gerald25-09-2018

Mooie accomodatie met achterstallig onderhoud.

Drie mooie zwembaden en dicht bij een mooi strand. Onze kamer was groot genoeg met drie volwassenen. De bedden waren oke. Wel heel veel achterstallig onderhoud. Schimmel in de badkamer, het bad was lek en niet meer schoon te krijgen, hier door was de buitenmuur zo nat dat na iedere douche buurt de kalk in de gang los liet. Er wordt wel dagelijks schoongemaakt.

7Hygiëne

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9claudia ten oever06-09-2018

Het was onvergetelijk en ga super graag weer

Het is een geweldig mooi en verzorgd hotel....erg kind vriendelijk....erg lief en leuk personeel....keuze uit veel zwembaden...met uitzicht op het het paradijs ijsblauw water parel witte stranden....ligbedden op het strand barretje voor drankjes....ook het eten was heel erg lekker en uitgebreid....als je toch ergens ontevreden over was kun je dat bespreekbaar maken en gaan ze het zo snel mogelijk samen met je oplossen en ook de kinder animatie was erg betrouwbaar en super leuk...dus dit hotel is een enorme aanrader.

10Kindvriendelijk
    10Ligging

Met jonge kinderen

• 2017
    8Jacintha heine20-07-2017

Prima 4*hotel.wel druk maar bediening heel vriendelijk ,hygiene en het eten is het prima!!!!keurige kamers (beetje old school maar niks mis mee) Met zwart bandje,Dan gaan -letterlijk -ook alle deuren open.) Nadeel:met handoeken bedjes bezet houden en geen mens te zien.ergerlijk!!

9Hygiëne
    6Zwembad
    9Service

• 5dukeofede06-09-2016

goed, afgelegen en weinig te doen in de omgeving

goed: de kamer, lekker groot bed, netjes onderhouden. minder goed: verbleven in het resort in het afgescheiden deel "essentia". je had een aparte toegangskaart nodig om dit deel te betreden. bijna dagelijks naar de receptie van het hotel moeten gaan om de toegangskaart opnieuw te programmeren. de kledijvoorschriften voor mannen in het restaurant. 's avonds een lange broek voor mannen, zie hier echt geen meerwaarde van. weinig onderhoud van het zwembad en omgeving, te weinig parasols

5Kindvriendelijk
    5Zwembad
    7Eten
    9Kamers
    6Service
    1Ligging

• 8Jan & company27-07-2016

Goede vakantie

We hebben genoten van ons weekje vakantie. Alleen het animatieteam was niet zo op Nederlandstalige gericht.

8Zwembad
    8Eten
    8Prijs/kwaliteit
    9Service

Met vrienden

• 3Ingrid17-10-2015

Nooit meer!

Gelukkig hadden we perfect weer anders was de vakantie een sof geweest... Het hotel is absoluut geen aanrader! Koud, smakeloos eten, personeel erg onvriendelijk. Zelfs aan de receptie geen vriendelijk woord te horen! Dit hotel zal ik niemand aanbevelen, zeker weten... Bah! Voor de prijs die wij betaalden... echt geen woorden voor!

2Eten

0 tips over Hotel Fuerteventura Princess

2 vragen over Hotel Fuerteventura Princess

• A.Alaydrus, 06-08-2014

strand

kunnen wij wandelen bloot voeten op strand? Ook zwemmen in de zee zonder schoenen ik bedoel dat er zijn geen groote kiezels zijn in de zee waarwordt gezewomen?

• Marian, 15-11-2014

Zonnen in je blootje

Is er een apart zonneterras waar je bloot kan zonnen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats