Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Cala del Sol (Playitas Grand Resort) voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Cala del Sol (Playitas Grand Resort) in het Nederlands

Gastvrij

Leone
13-3-2012

Net terug van een week cala del sol. Perfect als je gaat voor een weekje sporten. Sportlessen super. Sportfaciliteiten ook. Genoeg te doen en tussendoor luieren aan het zwembad of lekker eten. Iedereen in het hotel doet zijn uiterste best je verblijf prettig te maken. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2012
2008

Klasse!

L.
20-9-2008

Onvergetelijk! Aan alle twijfelaars, gewoon gaan! Mooi uitgebreid Resort waar kalmte heerst. Doch is er veel meer actie dan dat op het eerste zicht lijkt.Het Xperience team geeft zich helemaal en houdt jou of je kinderen een hele dag bezig. Qua cultuur en uitgaan is er niet veel. Maar ik zeg je één ding, mijn ouders zijn fervente cultuurgangers en ik hou wel van fuiven. En toch ja toch heeft Las playitas ons een onvergetelijke vakantie gegeven. De all inn is ook imens goed. Wie droomt er nu niet van om elke middag een echte grote pizza te eten die op houtskolen bereid is. Dit en nog veel meer zijn inbegrepen in het All Inn paket. De kamers zijn ook top. Ruimte, plasma TV'tje en alles nog zo fonkelnieuw ... een droomkamer. Dit was kortom mijn ervaring op dit wondermooie eiland. Was ik er dit jaar maar opnieuw naartoe gegaan :( , hier kon mallorca niet aan tippen!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Opgelet: dit hotel met appartementencomplex ligt ECHT in the middle of nowhere! Het is een groot vakantiedorp. Je kunt niet gezellig naar een dorpje lopen of langs een mooi strand/boulevard flaneren.

De meeste kamers hebben ook geen mooi zeezicht en beschikken over een inpandig balkon waar weinig zon komt. Voor kinderen wordt er wel het nodige georganiseerd, maar verder is het geen aanrader voor de kritische vakantieganger. Een auto is een absolute must, want er is werkelijk niks te beleven in de buurt.

Een goed alternatief met kinderen is Caleta de Fuste. Nee, dit is niet een vakantie omgeving om terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2008

2007

mooi hotelcomplex samen met Bahia Grande.Je weet dat het afgelegen ligt dus niet klagen.Eten was prima met meer als voldoende keuze.Kamers mooi en iedere dag goed schoongemaakt.Personeel is allemaal erg vriendelijk.Huur een auto op het complex zelf :niet zo duur als bij reisorganisatie.Het entertainement kan ,s avonds beter en in de disco is vrij weinig te doen.Prima vakantie gehad met ons gezin met oudere kinderen in juli 2007.

Gereisd familie in december 2007

Grote kamers in het appartementgedeelte

Johan Sandra Xanthe Yentl
14-11-2007

Grote kamers in het appartementgedeelte. Eten was van iets mindere kwaliteit. Dank zij Sven, Koen en Kim beleefde onze dochter Xanthe (en ook wij) een onvergetelijke vakantie.

Hostess van Touroperator was evenwel een minpunt, niet behulpzaam en vrij arrogant. Prijs/kwaliteit 9/10

Gereisd familie in november 2007

Zeer rustig gelegen hotelcomplex met een SUPER Expirience team = Els, Koen & Sven staan de ganse dag en avond in voor het entertainment.

Overdag : Water"polo", snorkelen, basket, dear to jump, basket, ping-pong, activiteiten genoeg zonder enige verplichting.

Om 18u aperitieven met alle Belgen en Nerdelanders is een aanrader.

's Avonds gezellige activiteiten als "star-watching" met professionele uitleg van het Expierence team of film kijken aan het strand of het maken van straffe cocktails.

Zeer leuke vakantie vooral te wijten aan Els, Koen en Sven zonder hen zou het maar een "saai", maar wel mooi hotel zijn.

Koen, nogmaals bedankt voor het regelen van je weet wel wat, we zijn er nu druk mee bezig.

Gereisd met partner in oktober 2007

We zijn net 1 week terug en hebben een TOP vakantie gehad !

Het hele complex bestaat uit een hotel, appartement en villa gedeelte. Wij zaten in het hotel in een junoir suite. Kamer was supermooi met appart slaap en zit gedeelte. Verder mooie badkamer en meer dan genoeg kastruimte.

Het complex zelf ligt tussen 2 bergen in en is erg mooi opgezet. Alleen ligt het wel "in the middle of nowhere" waardoor je het beste een auto kan huren. Zwembad is erg mooi met uitzicht op de zee. Verder ligt er ook nog een golfbaan waar je maar voor 5 euro 50 ballen mag proberen af te slaan.

Het ontbijt is de beste maaltijd van de dag. Heerlijke versgemaakte pancakes en scrambled eggs als hoogtepunt. Het is ook mogelijk

het ontbijt buiten te eten op het terras waar je een mooi uitzicht op de zee hebt.

Het middageten is niet zo uitgebreid.

Het avondeten is goed verzorgd met genoeg keuze. Het personeel is net als in de rest van het hotel zeer vriendelijk.

All-inclusief is best duidelijk in tegenstelling tot eerdere reacties van andere mensen. Als je bij het hotel hoort kun je daar gewoon drinken halen zoveel als je wilt, maar als je dan naar het appartement gedeelte gaat geld daar de all-inclusief niet. En bij alle maaltijden is gewoon alles inclusief.

Het experience team is top !

We hebben erg veel gezellige dingen gedaan zoals cocktail shaken, film kijken en een quiz in de avond uren.

Overdag dingen als beach volleybal, snorkelen en zwembadspelletjes. Els Koen en Sven zijn toppers !

We hebben een erg leuke en relaxte vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug !

( en voor els, koen en sven de groetuh uit den haag )

Gereisd met vrienden in september 2007

We zijn net terug van fuerteventura en hebben het daar geweldig gehad. Wij hadden de juniorensuite. Een nette kamer. Goed bed en genoeg kastruimte. Kamer werd dagelijks keurig schoongemaakt. De keus uit het eten was voldoende alleen de lunch mocht wat uitgebreider. Maar als de lunch niet naar je smaak was kon je via het menu iets uitzoeken (niet all-inclusive).

Het experience team is TOP. Koen, Els, Sven jullie zijn toppers. Wij vonden het relaxed dat als wij iets wilden doen, wij naar jullie moesten komen en niet dat jullie steeds kwamen vragen of wij mee deden aan de verschillende activiteiten. Het eiland zelf is zeer droog. Een leuk idee is het om een auto te huren en dan het gehele eiland te bekijken, Dit is goed te doen in 3 a 4 dagen.

Wij gaan zeker eens terug.

p.s. hellup...laat me eruit. Ik krijg geen lucht hahaha deze was voor sven en koen!

Gereisd familie in september 2007

1st kamer was niet zo goed, daar de airco niet werkte maar kamer op zich was goed, zijn toen overgeboekt naar een ander kamer met bijbetaling (junior suit) waar wij heel tevreden over waren. Hebben alleen gehoord dat all inclusive word gestopt, dan is dit hotel niet meer aantrekkelijk daar er verder in de buurt niets is en de prijzen van de drankjes etc. erg duur zijn.

Dus alleen als all inclusive een zeer goed Hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Heel mooi hotel, prachtig gelegen (wisten voor we vertrokken dat het afgelegen lag)

Hotel ligt ver in het zuiden, het is dan ook aan te raden om naar het noorden te rijden om de sfeer en het contrast met het zuiden te ontdekken. (wegen zijn uitstekend, auto huren op het domein van het hotel)

Eten zeer goed, ontbijt en avond eten zeer ruim, middag meer dan voldoende voor ieders smaak, als je 's morgens en 's avonds zoveel eet mag het s'middags wat minder zijn. De AI- dranken waren inderdaad niet zo uitgebreid, maar voldoende ruim. (thuis lang niet zoveel keuze)

Kamers zeer ruim, mooi en zeer goed gepoetst.

Aan het experience- team, Kim, Koen en Sven, jullie zijn subliem, net zo geweldig als de ijsjes tussen 15 en 17 uur!

Eén negatief punt, de jeugd heeft er na het avondeten niet voldoende te doen! Als deze voorziening wordt uitgebreid is alles tip top.

Dit is de eerste vakantie dat we langer konden blijven dan geboekt. We hebben alle trucs van Thomas- cook reclame geprobeert!

Gereisd familie in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala del Sol (Playitas Grand Resort) in Las Playitas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala del Sol (Playitas Grand Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.