Vakantiepark Villa's Mavadel

Subliem

Anja en Emiel
26-4-2018
  • Onderkomen9

Prettig binnenkomst, zeer gastvrij, leuk appartement, rustig gelegen in toeristisch gebied vlakbij strand, zee en winkels/horeca. Prima ligging dus

Zon tanken in een heerlijke bungalow in onze kouds

Frank Rijnders
9-2-2018
  • Onderkomen8

Mooi rustig klein resort van 5 moderne geschakelde bungalows. Onverwarmd zwembad per 2 bungalows. Prima onderhouden resort. Altijd beheerders aanwezig. Zeer behulpzaam.Met transponder bedien je de poort. Auto nodig. 15 minuten lopen van plaatsje Lajares met restaurantjes en supermarkt. Stranden op 15 min rijden. El Cotillo leuk plaatsje. Corralejo groter en drukker, gezellig. Majanicho strand 10 minuten rijden,geen voorzieningen.Bungalow eenvoudig , netjes, van al het nodige voorzien. TV met alle NL zenders. Landschap dor, saai maar meestal goed weer ook in januari . Rond de 20gr. met veel zon weinig regen en vaak een windje. In 2017 verbleven we in januari eveneens in dezelfde bungalow. In januari 2019 wellicht voor de derde maal. Heerlijk!! Ereaders mee. Boeken aanwezig ter plekke. Redelijke huurprijs.

Zeer aan te bevelen.

Jaap Maaskant
20-12-2017
  • Onderkomen10

Bungalow is een plaatje in en rond de bungalow is in orde, zwembad is te koud voor eind november en december.

Een maand genoten.

Ietske en Mark de Vries
20-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hebben met z'n tweetjes 1 x 3 weken en 1 x 1 maand verbleven in een grote villa en 1 keer 11 dagen in het kleinere huis. Onze (schoon)kinderen zijn gedurende de maand ook nog een weekje geweest en hebben ook genoten. Het is gewoonweg een heerlijke plek om langere tijd te vertoeven. Prachtige huizen met zwembad en een goed onderhouden tuin op een afgesloten terrein. Alle voorzieningen zoals een geweldige bakker, supermarkt en diverse restaurants zijn op loopafstand. De stranden van El Cotillo zijn prachtig en in de Lagunes kun je prachtig snorkelen.

Het eiland Lobos is ook leuk voor een dagje wandelen, zwemmen en snorkelen. In Corralejo kun je overal lekker eten. De tapas bij Oscars zijn een aanrader en een restaurant dat je echt moet bezoeken is Avenida, net buiten het centrum. Fietsen van Lajares naar Corralejo is ook heel leuk over de zandweg. We zijn zo verliefd op Fuerte dat we er binnenkort een huis willen kopen om ons daar permanent te vestigen..

Matig

Jocelyn
18-12-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Twee nachten wakker gelegen van het alarm in het huis dat steeds plotseling afging, pas na twee dagen is het in orde gemaakt. Kluisje in huis was defect, gemeld maar niet opgelost. Zwembadverlichting tevens defect. Vond het huis niet echt schoon, en het was ook redelijk gedateerd. Op fotos ziet het er mooier uit dan dat het is. Doodgeslagen muggen in de gordijnen. Miste een airco.

Contact met mavadel- anne van der laan- ronduit waardeloos. Reageert niet op mails en telefonisch steeds onbereikbaar. Jammer en heel klant onvriendelijk.

Genieten

Bijl Rudy
1-11-2017

Dat je een goede keuze maakt en hartelijk ontvangen wordt.

Prachtige bungalows in het rustige Lajares

Ellen Oswald
1-8-2017

De bungalows zijn prachtig gelegen en van hoge kwaliteit in een mooi uitgestrekt en authentiek dorp centraal gelegen in het noorden van Fuerteventura. Het park is kleinschalig en de bungalows stijlvol.

Gastvrij en schitterend gelegen

ADIOS Reizen
3-7-2017

Prima villa's, ruimte al over en een beheerder die je meer dan voldoende informeert over jouw verblijf en de omgeving. En dan nog overtreft het je verwachtingen.

Fantastische plek!

Gea Jansen
26-6-2017

Het appartement ligt buiten de drukte, vlak bij winkels, strand en restaurantjes. Het complex is zeer geschikt voor uit te rusten. Of een auto te huren en het eiland verkennen.

Heerlijke plek om tot rust te komen

Tiggelovend
24-6-2017

Comfortabele bungalow van alle gemakken voorzien. Nederlandse beheerders zeer ruimtelijk opgezet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villa's Mavadel in Lajares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villa's Mavadel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villa's Mavadel scoort een 9.27 uit 10 op basis van 64 reviews.