Villa Kinegua

Meer villainfo

2 reviews over Villa Kinegua

• 9Carla Mos 27-04-2012

Uitzonderlijke plek voor rust

Uitzonderlijke plek voor rust en zeker met meerdere gezinnen( samen met vrienden) heel gezellig. Servies van Javier is super te noemen heel gastvrij en zeker meteen ter plekke als je iest nodig hebt. veiligheid voor de kinderen is prima. Omgeving is apart, moet je gezien hebben.Noorden van het eiland is meer bewolkt maar 10 min rijden en je bent aan de de geweldige stranden veel zon en een wind( je). S'avonds hoor je geen speld vallen heel bijzonder. Wij gaan dit jaar weer met onze vrienden terug. Beste Javier en eigenaren super dat jullie dit huis op deze bijzondere plek hebben kunnen realiseren.

Met vrienden

0 tips over Villa Kinegua