Hotel El Patio De Lajares

HotelWeer vandaag28°21°
Hotel El Patio De Lajares
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor El Patio De Lajares voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel El Patio De Lajares in het Nederlands

Geweldig genoten!

Melanie
26-4-2018

Het is een heerlijke ontspannen plek, hele fijne aardige mensen. Niet midden in het toeristengebied, maar toch met een kwartier rijden van Corralejo. Een echte aanrader!

heel bijzonder boetiekhotel met geweldig eten

nelly geurs
13-3-2012

El Patio de Lajares is een klein paradijsje, heel mooi gelegen, mooie kamers,geweldig eten en service + een heel hartelijke sfeer, je voelt je hier gast ipv een nummer, kortom fantastisch.

Psst! nicht zuvielen Leuten weitersagen

Bonanox
28-4-2010

Das El Patio De Lajares in Lajares haben wir durch einen glücklichen Zufall gefunden und sind sooo froh, dass wir uns im März eine Woche Zeit genommen haben. Abseits vom Trubel dennoch gut erreichbar. Super große zimmer mit angeschlossenem Bad mit Wanne UND Dusche alles in XXL. Gepflegt und sauber bis in die letzte Ecke.

Herrliche Luxusbetten und absolute Ruhe haben zur perfekten Erholung beigetragen.

Das Beste kommt noch: Gormet Frühstück und am Abend Spitzenküche mit großartiger Weinkarte. ..... Freundliche kompetente Gastgeber kümmern sich um alles ohne aufdringlich zu sein.

In Kürze ein tolles Haus mitsehr gutem Preisleistungsverhältnis.

Wir kommen wieder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Patio De Lajares in Lajares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Patio De Lajares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Patio De Lajares scoort een 8.25 uit 10 op basis van 3 reviews.