Hotel El Patio De Lajares

Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Hotel El Patio De Lajares
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor El Patio De Lajares voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel El Patio De Lajares in het Nederlands

Geweldig genoten!

Melanie,
26-4-2018

Het is een heerlijke ontspannen plek, hele fijne aardige mensen. Niet midden in het toeristengebied, maar toch met een kwartier rijden van Corralejo. Een echte aanrader!

heel bijzonder boetiekhotel met geweldig eten

nelly geurs
13-3-2012

El Patio de Lajares is een klein paradijsje, heel mooi gelegen, mooie kamers,geweldig eten en service + een heel hartelijke sfeer, je voelt je hier gast ipv een nummer, kortom fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Patio De Lajares in Lajares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Patio De Lajares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.