Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa

HotelWellness hotel, Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°23°
Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa in het Nederlands

Kille bedoeling!

Euren
21-8-2018

Nieuw, schoon modern hotel. Maar het is er zeer kil, qua uitstraling van het interieur als het personeel!! Het ontvangst is zeer zakelijk, alsof je bij de bank een hypotheek afsluit, met twee stoeltjes aan een desk. Personeel groet je ook niet als je rondloopt. Kamers netjes en schoon met groot balkon. Wel veel trappen op het complex maar niet storend voor diegene die goed ter been zijn. Een groot voordeel vind ik dat je direct aan het strand zit, heerlijk voor een lange strandwandeling. De zee is lekker rustig en heel schoon. Het eten is niet echt bijzonder maar de toetjes waren fenomenaal met veel keus. De prijzen van drankjes zijn absurd hoog!! In de omgeving is er weinig te doen. Bij de check-out vroegen ze niet eens hoe we het hadden gehad.....er werd een uitdraai gemaakt van de rekening , betalen en bye! Geen bedankje, geen goede reis of een tot weerziens. Nog nooit zo'n kille afhandeling meegemaakt. Voor ons niet weer!!

Nooit meer.

Ergin Arslanbas
16-8-2018

Het Hotel was heel mooi op eerste zicht van buiten maar dat bleek al snel schijn. Het eten was verschrikkelijk. Slappe frietjes, 3 dagen ziek geweest van het vis en vlees. De "spa" is nergens in het arrangement terug te vinden.. er staat 1 jaccuzi over het hele hotel wat gewoon stinkt naar pis en vuile troep.

Daarnaast is er in een straal van 10km nergens te eten, je kan niet eventjes s'avonds nog een hapje nemen want ze hebben 1 geen roomservice of een hapje. Het restaurant sluit al na 22.00u wat gewoon niet te eten is. Ook moet je een taxi nemen naar het dichtstbijzijnde stadje waar je minstens €20 voor kwijt bent. In het stadje is er maar 1 restaurant die een beetje een hygiënische keuken heeft.

Overigens sluit het zwembad al om 19.00u met de sportschool. Dus als je nog na het eten een sportieve avond wilt hebben kan dit niet.

Vergeet het maar om te relaxen in de zon, want er is amper beschutting voor wind en zon.

Nooit meer TUI, koning van de uitbuiters!

Familie van Tuiwerknemer
29-7-2018

Zeer rustig, doods, mooie grote kamer, grote terras, 10 Euro per dag voor zonnebed op de terras (130 Euro)

Geen Wifi op de kamer en liegen ter dood van wel, alléén in de lobby, de laatste bij het uitchecken mag je dan toch weten dat het kwam omdat ze nog met een oud kabelsysteem werken ipv microvezels. Veel trappen, veel pretentie en zo een slecht avond eten. Buiten sla en tomaten kwamen alle andere groenten uit potten, van koken worden ze daar niet moe.

Nooit een hotel boeken waar de touroperator eigenaar van het hotel is, jij bent altijd de pineut. Water tegen woekerprijzen!

D-reizen

Het eten was perfect. We zijn 14 dagen geweest en elke dag wat anders gegeten.

Het is rustig gelegen, je moet dus altijd 3 km lopen of met de taxi naar het dichtstbijzijnde dorpje. De taxi kosten zijn niet duur 10 euro. Maar lopend over het prachtige witte strand is echt goed te doen. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel verder is echt super netjes. Echt een aanraden als je van rust houd en niet bang bent voor een wandelingetje.

Luxe vakantie

Goorman
14-1-2018

Mooie luxe kamer, uitgebreid ontbijt (we hadden alleen verblijf met ontbijt geboekt) . De faciliteiten rondom het hotel waren prima. De hygiëne van hotel was goed. Het hotel was wat afgelegen van het centrum maar wij hadden een huur auto en dan is het zeker goed te doen. Was wel animatie aanwezig maar weinig.

Geweldig!

Michelle
30-9-2017

Zoals verwacht. Zoals op de foto's is het in werkelijkheid ook.

Buffet was top en elke dag vers.

Kamer was super en werd elke dag goed schoongemaakt (incl schone handdoeken).

Prachtig hotel en een mooie omgeving! Een aanrader om een auto te huren en het eiland te verkennen.

Fantastisch mooi

Truus Oogjes-Knopert
24-6-2017

Prachtige kamer met geweldig uitzicht op zee.

Heerlijk eten ,van top klasse.Ook veel vegetarische gerechten.

Alles was perfect.

“Klant is niet altijd koning :(”

Matthieu
22-5-2017

We zijn net terug van onze vakantie in hotel ‘Sensimar Royal Palm Resort & Spa’. Het is ons goed bevallen maar toch zijn er enkele plus -en minpunten.

**Pluspunten

1) Een heel net gepoetst en onderhouden zwembad. Bravo aan het zwembadpersoneel.

2) Zeer goed gepoetste kamers! Bravo aan de poetsvrouw van dienst!

3) Ontbijt: zeer uitgebreid en lekker, voor elk wat wils.

4) Diner: vers klaargemaakte gerechten (vlees, vis, kip)met als kers op de taart ' vegan dishes' corner, Top!

5) Goeie animatie in het Duits & Engels

6) Elke dag een overzichtje van wat er te doen is in het hotel. (zie restaurantkrantje)

7) Vrouwelijke obers doen hun job héél graag, vriendelijk, met een lach. Bravo 8) Prachtige architectuur, stijlvol hotel zowel interieurelementen als buitenkant, oog voor tuinarchitectuur en vormgeving. Mooi strak geheel.

9) Nederlandstalige receptioniste Stephanie, Bravo

10) Snacks zijn niet duur in hotel tussen 15.00-17.00.

11) Na uitchecken kan je je nog douchen in aparte ruimte. Bravo

12) Bij aankomst kregen we nog een kleine maaltijd in restaurant en een fles water op de kamer.

13) Elke dag een thema in restaurant bijv. op vrijdag, het Black & white Director's Gala diner, Fish Diner enz...Origineel! Enkel in dit hotel! Bravo

14) De kluis is gratis. Bravo

15) Hele mooie ruime kamers, een goed bed met kussens, grote kasten, ruime douche, wc, tv, airco,...

**Minpunten

1) Parasols blijven gesloten bij winderig weer ( Men is arrogant en onbeleefd als je daar niet akkoord mee bent, Klant is geen Koning)

2) Slechts 1 ober aan het zwembad, zowel beneden en boven, ->trage service, lange wachttijd.

3) Restaurant: geen systeem van werken, ongestructureerd, geen organisatie, obers lopen door elkaar, lange wachttijden, trage service bij momenten (koffie)

4) Binnenrestaurant is bij volle bezetting een school refter, een kantine.

5) Onbeleefde reder/handdoek jongen. Klant is géén koning. Hij gaat in discussie als hij zijn gelijk niet krijgt. (cfr. gesloten parasols bij licht winderig weer, nochtans zeer sterke betonnen parasol voet van 75 kg. Klacht gemeld aan receptie maar werd genegeerd.

6) Zonnebedden worden gereserveerd. Klacht aan receptie, dan pas treedt men op, anders niet. Zetels blijven dus bezet.

7) Grote fitnessruimte, weinig toestellen.

Conclusie: 4 sterren plus ?? Voor de architectuur wel, niet voor de klantvriendelijkheid van sommige personeelsleden en professionaliteit van enkele obers. Daar is nog werk aan.

Mooi nieuw hotel vlak aan zee

Martin Zuidhof
22-3-2017

Het hotel is tegen een rots aangebouwd en bestaat uit meerdere kamercomplexen met een tuin als binnenplaats. Omdat het hotel tegen een rots aan ligt is het vaak trappen lopen, maar er zijn ook liften. Als je een kamer vlak aan zee hebt moet je wel 2 verschillende liften nemen, dus een lift vanaf niveau -5 tot -2 en dan de lift van -2 tot 0, de receptie Ga hier niet voor de gezelligheid en het amusement naartoe, wel voor je rust en je ontspanning. Je waant je in Duitsland in het hotel en op dit, winderige, eiland, maar ja, what else is new ;) Voornamelijk oudere hotelgasten vanaf 55 tot 75 jaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel als je ook je goede wil toont. Voor een echt breed strand moet je wel een kilometer richting Morro Jable lopen, de vloed neemt namelijk bezit van het grootste deel van het strand vóór het hotel. Ben zelf geen 'zwembadligger', maar die zien er goed uit en zijn ruim opgezet. Zoals overal is het ook hier 'handdoekje leggen, niemand zeggen'

Prima verblijf

Fam.Hoogveld
11-12-2016

Het complex ligt mooi, maar heel ongunstig t.o.v winkels en/ of boulevard.

Een auto huren is zeker een aanrader!

De eetzaal is erg groot. Niet sfeervol, wel schoon.

Prima en uitgebreid buffet.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.