Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa

HotelWeer vandaag25°18°
Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa in het Nederlands

Het eten was perfect. We zijn 14 dagen geweest en elke dag wat anders gegeten.

Het is rustig gelegen, je moet dus altijd 3 km lopen of met de taxi naar het dichtstbijzijnde dorpje. De taxi kosten zijn niet duur 10 euro. Maar lopend over het prachtige witte strand is echt goed te doen. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel verder is echt super netjes. Echt een aanraden als je van rust houd en niet bang bent voor een wandelingetje.

Luxe vakantie

Goorman
14-1-2018

Mooie luxe kamer, uitgebreid ontbijt (we hadden alleen verblijf met ontbijt geboekt) . De faciliteiten rondom het hotel waren prima. De hygiëne van hotel was goed. Het hotel was wat afgelegen van het centrum maar wij hadden een huur auto en dan is het zeker goed te doen. Was wel animatie aanwezig maar weinig.

Geweldig!

Michelle
30-9-2017

Zoals verwacht. Zoals op de foto's is het in werkelijkheid ook.

Buffet was top en elke dag vers.

Kamer was super en werd elke dag goed schoongemaakt (incl schone handdoeken).

Prachtig hotel en een mooie omgeving! Een aanrader om een auto te huren en het eiland te verkennen.

Fantastisch mooi

Truus Oogjes-Knopert
24-6-2017

Prachtige kamer met geweldig uitzicht op zee.

Heerlijk eten ,van top klasse.Ook veel vegetarische gerechten.

Alles was perfect.

“Klant is niet altijd koning :(”

Matthieu
22-5-2017

We zijn net terug van onze vakantie in hotel ‘Sensimar Royal Palm Resort & Spa’. Het is ons goed bevallen maar toch zijn er enkele plus -en minpunten.

**Pluspunten

1) Een heel net gepoetst en onderhouden zwembad. Bravo aan het zwembadpersoneel.

2) Zeer goed gepoetste kamers! Bravo aan de poetsvrouw van dienst!

3) Ontbijt: zeer uitgebreid en lekker, voor elk wat wils.

4) Diner: vers klaargemaakte gerechten (vlees, vis, kip)met als kers op de taart ' vegan dishes' corner, Top!

5) Goeie animatie in het Duits & Engels

6) Elke dag een overzichtje van wat er te doen is in het hotel. (zie restaurantkrantje)

7) Vrouwelijke obers doen hun job héél graag, vriendelijk, met een lach. Bravo 8) Prachtige architectuur, stijlvol hotel zowel interieurelementen als buitenkant, oog voor tuinarchitectuur en vormgeving. Mooi strak geheel.

9) Nederlandstalige receptioniste Stephanie, Bravo

10) Snacks zijn niet duur in hotel tussen 15.00-17.00.

11) Na uitchecken kan je je nog douchen in aparte ruimte. Bravo

12) Bij aankomst kregen we nog een kleine maaltijd in restaurant en een fles water op de kamer.

13) Elke dag een thema in restaurant bijv. op vrijdag, het Black & white Director's Gala diner, Fish Diner enz...Origineel! Enkel in dit hotel! Bravo

14) De kluis is gratis. Bravo

15) Hele mooie ruime kamers, een goed bed met kussens, grote kasten, ruime douche, wc, tv, airco,...

**Minpunten

1) Parasols blijven gesloten bij winderig weer ( Men is arrogant en onbeleefd als je daar niet akkoord mee bent, Klant is geen Koning)

2) Slechts 1 ober aan het zwembad, zowel beneden en boven, ->trage service, lange wachttijd.

3) Restaurant: geen systeem van werken, ongestructureerd, geen organisatie, obers lopen door elkaar, lange wachttijden, trage service bij momenten (koffie)

4) Binnenrestaurant is bij volle bezetting een school refter, een kantine.

5) Onbeleefde reder/handdoek jongen. Klant is géén koning. Hij gaat in discussie als hij zijn gelijk niet krijgt. (cfr. gesloten parasols bij licht winderig weer, nochtans zeer sterke betonnen parasol voet van 75 kg. Klacht gemeld aan receptie maar werd genegeerd.

6) Zonnebedden worden gereserveerd. Klacht aan receptie, dan pas treedt men op, anders niet. Zetels blijven dus bezet.

7) Grote fitnessruimte, weinig toestellen.

Conclusie: 4 sterren plus ?? Voor de architectuur wel, niet voor de klantvriendelijkheid van sommige personeelsleden en professionaliteit van enkele obers. Daar is nog werk aan.

Mooi nieuw hotel vlak aan zee

Martin Zuidhof
22-3-2017

Het hotel is tegen een rots aangebouwd en bestaat uit meerdere kamercomplexen met een tuin als binnenplaats. Omdat het hotel tegen een rots aan ligt is het vaak trappen lopen, maar er zijn ook liften. Als je een kamer vlak aan zee hebt moet je wel 2 verschillende liften nemen, dus een lift vanaf niveau -5 tot -2 en dan de lift van -2 tot 0, de receptie Ga hier niet voor de gezelligheid en het amusement naartoe, wel voor je rust en je ontspanning. Je waant je in Duitsland in het hotel en op dit, winderige, eiland, maar ja, what else is new ;) Voornamelijk oudere hotelgasten vanaf 55 tot 75 jaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel als je ook je goede wil toont. Voor een echt breed strand moet je wel een kilometer richting Morro Jable lopen, de vloed neemt namelijk bezit van het grootste deel van het strand vóór het hotel. Ben zelf geen 'zwembadligger', maar die zien er goed uit en zijn ruim opgezet. Zoals overal is het ook hier 'handdoekje leggen, niemand zeggen'

Oude reviews (archief)

Prima verblijf

Fam.Hoogveld
11-12-2016

Het complex ligt mooi, maar heel ongunstig t.o.v winkels en/ of boulevard.

Een auto huren is zeker een aanrader!

De eetzaal is erg groot. Niet sfeervol, wel schoon.

Prima en uitgebreid buffet.

Heel mooi en heel rustig. Geen kinderen

Janharm
20-11-2016

Mooi, nieuw resort, maar geen gezellige bars.

Super

Peter en ria
14-10-2016

Eten heel lekker

Kamers heel groot

Onderhoud perfect

Adults only maar geen plaats voor naturisten, alhoewel voor het hotel het strand vol naturisten ligt.

Nieuw hotel met mooie kamers. Ontbijt goed maar buffet niet meer dan ruime voldoende. Tijdens ons verblijf nieuwe lunchkaart met tot 50% hogere prijzen, jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI SENSIMAR Royal Palm & Spa scoort een 8.83 uit 10 op basis van 12 reviews.