Hotel TUI Magic Life Fuerteventura

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI Magic Life Fuerteventura voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel TUI Magic Life Fuerteventura

• 8Lynn van den berge01-09-2019

Voor herhaling vatbaar

• kamer,zwembad Een goed hotel voor kinder van 12+. Wij sliepen in de junior suite waar het enkel voor 16+ was. Als je rust zoekt, kan je het daar zeker en vast vinden. Ook het panoramische zwembad is een topper. Helaas kan je hier enkel binnen als je er een kamer hebt. Ze herkennen je aan de bordeaux handdoeken. Er is ook een klein barretje met taart en dranken
    • bediening In heel het hotel geldt zelfbediening. Zo wordt er ook niet in het groot restaurant of aan het zwembad drank gebracht. Drank halen kan aan beide kanten van het restaurant aan de hand van machines.
    • veel lawaai Het groot restaurant is slecht ingedeeld waardoor het 1 grote zaal is waar Veel galmt. Om de 5min valt er een bord of een glas.
    • snelle bediening Lege borden blijven gemiddeld 10-15min op je tafel staan +animatie Complimenten aan de animatie! Een geweldig enthousiast team die heel de dag door je entertainen. Enkel op zaterdag zijn er geen games qua animatie

• 9Vera22-07-2019

Alles top geregeld, voor het hele gezin echt een hele leuke vakantie. 1 klein minpuntje, je kunt er op geen enkele manier geld halen dus neem wat geld mee voor als je wil poolbiljarten bijvoorbeeld. Geld wisselen kan bij de receptie of in de winkeltjes maar heb je alleen een bankpas mee dan zal je eerst geld bij het naastgelegen hotel Princess, 15 min lopen, moeten pinnen bij een automaat.

• 9Belinda Oomen19-04-2019

Rustig maar zeer mooi eiland. Mooie zee. vriendelijke mensen. Leuke terrasjes

Met vrienden

• 2018
    10Anne17-07-2018

Geweldig

Geweldig hotel. Een heleboel faciliteiten voor kinderen maar ook oudere kinderen, veel sport en een mooi uitziend resort. Eten is heel gevarieerd. Ik heb eigenlijk geen enkel min punt, ik kom terug!

Met vrienden

• 6M. Visch10-07-2018

Geen Magic life meer.

Toen wij er waren was het hotel nog volop in verbouwing. Overal troep op de gangen en bouwvakkers die aan het voegen waren, drillen enz. Het hotel lijkt op de plaatjes “the place to be”. Dit is absoluut niet waar. Het eten is prima en volop keuze. De kamers zijn gedateerd. Badkamer is vernieuwd maar na het voegen van de tegels zijn ze vergeten deze goed schoon te maken. Overal resten voegspecie en oogt niet als nieuw. Kom je met een derde of vierde persoon in 1 kamer. Let op! Je bed is dan een uit de sofa getrokken ijzeren geval van 1.50mtr. Dun matrasje waardoor je het ijzer van het bed voelt. Vraag altijd naar een normaal bed. Die zijn er echt, maar kost enige moeite om die te krijgen. Schoonmaak last te wensen over. In de badkamer lag bij aankomst gruis op de grond. Nu 5 dagen verder ligt het er nog steeds. Of zijn wij Nederlanders te schoon? Voor ons een hotel wat erg tegenvalt. Locatie ook. Niets te beleven in de buurt.

• 9Niels02-03-2018

Heel goed resort!

Altijd iets te doen, uitmuntende entertainment! Heel uitgebreid voor ieder wat wils.

• 2017
    8Bjorn03-08-2017

Leuke Vakantie !!

Eten is prima, Entertainment leuk , zeer vriendelijk en hardwerkend personeel .

Met jonge kinderen

• 8dick jansen14-04-2017

geweldig, voor de vijfde keer teruggeweest

veel sportfaciliteiten, goed en gevarieerd eten, voldoende vermaak, uitgebreide all inclusive, vriendelijk personeel

• 9Michael van velzen16-03-2017

wij komen zeker terug

Zo schoon erg helpvol van aankomst tot vertrek vergeet niet om app te downloaden. Om goed geïnformeerd te blijven

• 9Kees Stoop01-03-2017

Schitterend, groot en sportief

De busreis vanaf het vliegveld duurt 1,5 uur. Ideaal voor iets sportievere vakantie. Mooi groot complex, 7 dagen per week schoonmaak, veel Duitsers en Engelsen, slechts enkele Nederlanders. We reisden met 4 personen, per 2 een grote woon/slaapkamer met ieder een eigen badkamer en balkon. Vier zwembaden waarvan 1 verwarmd. Pannaveld met kunstgras voor de jongens. In de ochtend en middag spinnen met een goede coach en uniek uitzicht over zee, MTB- en racefiets tochten onder begeleiding van een gids. Fietsen en helmen bij het all-inclusive gebeuren inbegrepen. Alleen op donderdag een uitdagende tocht, verder meer voor beginnende fietsers. Gids was een groot minpunt. Verder voor de liefhebber, tennis, beachvolleybal, aerobic, fitness enz. Overal kon je flesjes water pakken, koffie was ook echt goed. Ik miste wel mijn ochtendkrantje. Verder topvakantie ondanks het wat mindere weer. Samen met de jongens ook een duikles gehad in de zee. Prachtig!! Volgend jaar gaan we weer!

1 tip over Hotel TUI Magic Life Fuerteventura

• jan , 08-11-2013

de mojito zijn zeer lekker

2 vragen over Hotel TUI Magic Life Fuerteventura

• koenvandevelde, 27-01-2017

naturisten zone

wie kan mij iets meer vertellen over de naturistenzone. met zwembad groot of klein, ligstoelen, zicht , bar ,enz alvast bedankt mvg J

• Kees de Bruijn, 17-08-2016

race fiets en/ of mountainbike.

Hoi. Als ik daar wil gaan fietsen (racefiets of mountainbike)kan ik daar ook een fiets huren en wat voor click systeem heb ik dan nodig?

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht