Hotel Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten)

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
Hotel Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten)

We hebben een aantal aanbieders voor Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten) voor je op een rij gezet:

586 reviews over Hotel Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten) in het Nederlands

Uitstekende vakantie gehad..

69Tib
4-9-2015

Prima huisje. Park zelf stinkt. Maar de ligging tov het strand is geweldig. Voor de rest zouden wij nooit meer voor Jandia kiezen. Dooie boel.

Zal niet meer voor de 2e x gaan!!!

Talitha
22-9-2013

Grote resort. Viel tegen het eten All-inn formule.

Omgeving hartstikke mooi, uitzicht ook toppie.

Leuke buurt met vele winkeltjes.

Bar personeel aardig, en de animtieteam geweldig!

Prijs kwaliteit klopt

Sabrina
18-8-2013

Wij zijn in maart2013 geweest. Wij kwamen om 01.00 uur 's nachts aan. We hadden ontzettende trek en konden nergens eten halen. We kregen van de receptie een oud broodje met kaas en water moesten we zelf kopen. Best raar voor all inclusive. De kamer was was groot en schoon. Wel wat oud. Kitranden in de badkamer lieten los. Balkon was groot en mooi uitzicht op zee. Het park is mooi. Veel bloemen, planten en dieren. Het eten was sober. De koffie bij het ontbijt was lekker maar het apparaat ging om 10.00 uur uit. De rest van de dag was er echt hele vieze koffie. Bij de bar kon je "lunchen" maar het eten daar was op of het was oud. Ook bij het diner was er vaak geen patat. Het eten was gewoon slecht. Aangezien wij de prijs ook erg goedkoop vonden, 500 eu pp voor 13 dagen, hebben wij er geen probleem van gemaakt. Het strand is prachtig. Het park is wel groot dus het is wel even lopen. De boulevard is ook leuk. Voldoende eetgelegenheden en niet heel duur.

De 7e keer , heerlijke week gehad !!

Chris
30-5-2013

Alweer voor de 7e keer naar dit park, waarvan de laatste 4x in Hotel Dunas Paradise. Mede door het heerlijke weer en het fantastische strand weer een geweldige week gehad. Je moet niet naar Fuerteventura gaan om een mooi eiland te zien , maar het heeft de meest fantastische stranden !! Op het strand van Jandia word je niet gestoord door verkopers of autolawaai, het enige wat je hoort is de wind die er altijd staat en de branding met z 'n hoge golven. Het ontbijt is altjd lekker, genoeg keus. Helaas is het diner niet altijd geweldig, maar er staan altijd heerlijke salades en toetjes waar je je vol aan kunt eten en anders is de boulevard met vele eettentjes vlakbij. Er zal tzt vast een 8e keer naar Hotel Dunas Paradise komen

Dit echt nooit meer!!!

Eef de jager
6-5-2013

Stella Dunas Jandia resort wij zijn hier gewezen van 06-04 tot 04-05 2013..

Nog nooit naar 24 jaar in Spanje op div plekken en div hotels gehad te hebben. Zo slecht gegeten schandalig. Onvriendelijk personeel !

Eten zo ontzettend slecht we waren met 4volwassenen en 3 kids. Iedereen is er zelfs ziek van geworden op dag drie van het eten. Stonk echt op bepaalde plekken in het restaurant. Katten lopen overal ook bij het restaurant. Buffet onhygiënisch.koffie uit de automaten was net slootwater. Overal op het complex lopen pauwen ook de uitwerpselen hiervan liggen overal.

Besef boekt u dit complex u krijgt er echt spijt van. Giga groot complex leegstaande hotels 2 naast elkaar ( spookhotel zei mijn dochter)

Maak niet de fout wat wij hebben gedaan en sla dit complex over!!!

( nog nooit een review geschreven maar ik voel me geroepen om dit kenbaar te maken) gepraat met management vh hotel zonder resultaat. Touroperator wou ons omwoeien maar alleen met veel geld bijbetalen.

Geweldige vakantie gehad

Judith Ulrich
25-11-2012

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad in Stelle Jandia appartementen.

Helaas zat het weer niet altijd mee, maar dat weet je van te voren in deze tijd van het jaar.

De werknemers in het resort waren allemaal heel aardig en voor mijn verjaardag kreeg ik een champagne ontbijt in het restaurant en de tafel hadden ze helemaal versierd met bloemen.

Vlak voordat je het park ingaat heb je een kleine dierentuin.

Omdat je verblijft in Stella Jandia betaal je maar de helft voor een kaartje en die is een hele week geldig.

Ook krijg je op vertoon van je allinclusive bandje fikse korting bij de Douglas parfumerie die ligt aan de lange boulevard.

De appartementen zijn niet geheel nieuw, maar wel schoon met een simpele inboedel.

Over het hele park zag je wel her en der verval van tegeltjes of schilderwerk en je moet soms flink klimmen naar de entree van sommige gebouwen.

Verder heb je op de zaterdag na een voorstelling van het animatieteam die zeer professioneel ,acrobatisch en dolkomisch zijn.

leuk park

M van Kammen
3-10-2012

Wij zaten in een villa, driekamer 2 slaapkamers boven en een badkamer, comfortabele grote bedden ruime slaapkamers met gaas voor de ramen grote mooie badkamer.

woonkamer met BVN tv, kleine verouderde keuken en koelkast.

1 pan en een koekenpan je kan er een simpele maaltijd koken geen afzuigkap, en door de geur van eten s, avonds kakkerlakken.

mooi groot zwembad een park vol bloemen en palmbomen.

word goed onderhouden de villa's zijn aan onderhoud toe.

wij hebben hier niet gegeten vinden eten aan de boulevard leuker.

wij hebben een hele fijne week gehad in Stella paradise.

Een hele fijne vakantie

Andre
2-10-2012

We hebben een hele fijne allinn vakantie hier beleefd in hotel Paradise.

Het personeel was behulpzaam en beleefd niets was hun te veel.

Ook het eten was goed en er was een ruime keus.

De kamer werd elke dag schoon gemaakt en de bedden werden elke dag opgemaakt.

Er is een heerlijk zwembad aanwezig waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt.

En ja het was inderdaad een flink stuk lopen naar de zee maar voor of als we het park op kwamen gingen we eerst wat drinken bij de bar van het zwembad onder.

Zodat we wat waren uitgerust voor we weer verder liepen naar ons hotel dat achter in het park lag.

Ik herken me dus totaal niet in de bevindingen die ik hier lees.

Nooit meer!

Jill
31-8-2012

Stella Jandia, 3km app. met kitchette na eerst 1 nacht in een 3 km app. te zijn gezet met alleen een magn.minikoellast op elkaar gezet en de airco die het niet deed. Badkamer stonk regelmatig naar riool. Veel kakkerlakken in en om de app. Helaas veel achterstallig onderhoud en ook van het zwembad. Veel tegeltjes los, de kinderen doken de los gelaten tegeltjes op daardoor veel scherpe randen. 1 Jochie daarvoor een geboken teen overgehouden. Water vaak troebel, volgens ons werd er alleen maar telkens chloor bij gegooid. Wij zaten bij het zwembad vlak bij de miniclub. 4 parasols voor veel bedjes... Weinig plaatsen waar je wat te drinken en te eten kon halen. Barretje bij zwembad ging vaak pas om 12 uur open en al om 18.00 uur dicht zodat je of helemaal naar voren moest lopen, of naar het restaurant naar boven. Restaurant voor was afgesloten. Treintje reed al voor 2e jr niet meer bleek. Wel vreemd dat de receptioniste bij inchecken aangaf dat het meerdere keren per dag rondrijd.

Geweldig vakantiepark!

C. Guliker
28-8-2012

Wij hebben 2 weken genoten met ons gezin in dit vakantiepark. We hadden een fijn 3-kamer app.met balkon en uitzicht op de hoofdstraat van het park.

3 keer per dag fantastisch eten! De boulevard met veel winkels op loopafstand, een prachtig breed zandstrand en hoge golven.Op het park waren meerdere zwembaden, maar degene bij de receptie had onze voorkeur. En dan de dierentuin; 1 keer €3,50 p.volw. betalen en je mag er de hele week in. Mijn dochter ging iedere dag de papegaaien aaien en voeren. Na èèn week herkenden ze haar al. Ook de Afrikaanse markt op donderdag is leuk en je mòèt zeker een auto huren en richting Cofete gaan over een onverharde weg. Dan weet je niet wat je ziet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten) in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Dunas Jandia Resort (+Dunas Paradise)(tijdelijk gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.