Appartement Sol Jandía Mar

Laatste review

Echt bedroefend slecht,niet voor ouderen

fam van diesen,reizend met vrienden,
26-9-2018

Gigantisch slecht hotel,Geen schoon beddengoed na zweterige nacht ,geen schone handoeken dagelijks.geen aico ,Slecht schoongemaakt (in 8 min gehele app gereinigd)Keukentje wordt niet schoongemaakt gedurende verblijf , zelf schoonmaken maar geen middelen daartoe, glazen en kopjes kan je niet zelf afwassen maar je kreeg ook geen schone.1 bar(zwembad) open tot 18.00 uur en 1 bar open vanaf 18.30 tot 23.00 uur(bierkeller en 1 kelner achter de bar voor minimaal 200 personen in bier keller, propvol dus ) aankomst na 21.00 geen eten of drinken meer,ook geen drink water. bij laat vertrek vanaf 12.00 geen drinken of eten meer ,bandje wordt doorgeknipt, dus dan alsnog betalen voor drinken en eten eten heel slecht,niet gekoelde vlees waren en kaas,alles lag te zweten, beschimmeld fruit , eten wat warm moet zijn is koud, vlees rauw ,pizza verbrand,geen warmhoud platen onder voedsel ,als je pech had geen brood aanwezig,onvriendelijk pers aan balie

Kenmerken

53 reviews over Appartement Sol Jandía Mar in het Nederlands

Echt bedroefend slecht,niet voor ouderen

fam van diesen,reizend met vrienden,
26-9-2018

Prima hotel maar let op waar je zit

Rob,
30-3-2018

Prima hotel, minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. trappen en hellingen. Het hotel is schoon, eten is in buffetvorm en vaak lauw. Er is 1 blok met kamers die gelegen zijn boven de keuken : onder het balkon draait een airco-unit, vergelijkbaar met een koelwagen in de zomer, dat een enorme herrie geeft. Daarnaast blaast de afvoer van de keuken een frituurlucht, niet te harden. Volgens de receptionist wil niemand in dit blok zitten, het is alleen niet duidelijk waarom deze kamers dan nog verhuurd worden.

Handdoeken die neergelegd worden voor 09:00 op ligbedden bij het zwembad, worden volgens de directie verwijderd. Omdat het zwembad erg druk is ( te weinig bedden in verhouding tot het aantal bezoekers) hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Wij gaan liever naar het strand, zeldzaam mooi.

Al met al een goed verblijf gehad. Neem wel een waterkoker mee (Severin, klein model) zodat je zelf koffie/thee kunt zetten.

Dramatisch!

Patrick,
6-3-2018

Dit hotel is zoooo dramatisch slecht, maar dan ook echt slecht...

Bij aankomst dachten we werkelijk dat we in een Duits opvanghuis voor bejaarden terecht waren gekomen.

Boekingsprocedure: Touroperator blijkt gewoon een tussenpersoon te zijn. Een soort Affiliate... Die enkel de commissie opstrijkt en verder toedeledokie!!

Zitten we vast aan een Duitse touroperator. Werkelijk alles Duits. Alles, echt alles dus! (Dit weet je pas als je geboekt hebt)

Zit je dan met je kinderen en je Hollandse opgewekte humeur tussen een paar honderd Duitse ouderen die daar waarschijnlijk de hele winterperiode verblijven en je werkelijk de hele vakantie bekijken alsof je onder de stront zit.

Het eten: Werkelijk de goedkoopste soorten groenten en vlees. Waarschijnlijk rundvlees gebraden een aantal dagen, niet weg te krijgen. Bakken vol-gedonderd met vis of iets wat er voor door gaat.

Fantastich verblijf

fam Jacob,
6-2-2018

Een mooi park met appartementen. Het is groot maar zodra je in het appartement bent is het erg rustig. Vlakbij het strand en het haventje met gezellige restaurantjes. Het appartement werd heel goed schoongehouden, bijna iedere dag en meerdere malen schone handdoeken en beddengoed.

Niet weer in dat hotel

Annette sijsling,
8-11-2017

Voor all-in was het eten zeer slecht vonden wij niet warm, niet veel keus in vlees dit was overigens zeer taai. Heel veel vis. En ik had plastic in mijn eten, dit aangegeven maar werdt niks meegedaan.

Het ontbijt was niks op aan te merken was keuze zat.

Als je in je app ment zat en je had zin in koffie thee of frisdrank moest je eerst weer helemaal naar beneden lopen heuveltje af en op. Wij hebben maar bij de suppermarkt frisdrank gekocht hadden we in elk geval wat bij het app.

En we hadden kakkerlakken in het app.

Ook hadden we een dame tegenoverons die haar dochter flink mishandelde daar hebben andere gasten klachten over ingedient en het hotel zou daaron meewerken maar toen de kinderbescherming zich melde trokken ze zich terug schandalig.

Voorons dus geen sol jandiarmar weer.

Wat een supermooie plek en wat een goed eten!!

Fam Lindemann,
3-8-2017

Wat een toplocatie!!

2 min. van het witte zandstrand, nog nooit zo'n mooie zee gezien.

Eten zeeeer gevarieerd en goed op temperatuur.

Elke dag wat anders.

All inclusive is ook echt all inclusive!(smirnoff,bacardi/jack daniels enz.)

Minpuntje zwembad dicht om 18 uur en ook hier geldt handdoekje neerleggen om 9 uur anders geen plekje.

Voor mensen die van nepspullen houden, ma en do markt voor deur vol met nep.

Zitten hier nu een week, nog 1 week vollop genieten van de vriendelijke mensen lekkere eten en de te mooie stranden.

Heerlijk weekje weg

J.R.,
29-4-2017

Heerlijke vakantie gehad met elke dag zon. Wij hadden half pension en dat was prima te doen, naast de accomodatie is een winkel met betaalbaar drinken/ eten en ook bevindt zich maandags en donderdags een kleine markt. Strand en zwembad zijn heerlijk! Kortom prima vakantie, niets om aan te merken. Wel rekening mee houden dat woensdags en zondags de kamers niet schoon worden gemaakt en de busreis kan wel 2 tot 3 uren duren.

Mooie omgeving, prachtig strand

Alwi
9-11-2016

Tweekamer appartement was gedateerd maar ruim met slaapkamer, keuken, grote badkamer en aparte slaapkamer. Eten was van goede kwaliteit met ruime keuze. Minpunt geen schoonmaak en handdoeken wisseling op woensdag en zondag. Bar bij zwembad sloot om 17.30 uur en daarna geen mogelijkheid om buiten iets te drinken. Bleef de lobby over met hoorbaar veel herrie van de animatie uit de Bierkeller. All inclusive maar wel een bon moeten tekenen voor elk drankje. Complex is aan een drukke, doorgaande weg (FV2) gelegen die je moet oversteken om aan openbare strand te komen.

Twee ligbedden en parasol te huur voor totaal € 13,50 per dag.

Naast het complex 2 x per week een markt en veel winkels op loopafstand.

Pluspunt Wifi op het gehele complex van goede kwaliteit en gratis.

Geweldig!

Van Eck
21-8-2016

Acco ligt een straat oversteken van prachtig strand en prachtig blauwe zee. Vlak aan de boulevard, winkel naast de acco. Het complex is met veel groen aangelegd en ziet er keurig bijgehouden uit. De kamers zijn netjes maar wat gedateerd. Zwembad is keurig. Weinig schaduw. Veel mensen kochten zelf een parasol. Wifi gratis over het hele complex. Eten was super. Nog nooit zo goed halfpension gehad. Zelfs gegrilde zalm, asperges. Je krijgt hier echt stukken vis of vlees, wat ik nog niet eerder zo heb gezien. Het smaakte allemaal geweldig!

Nooit meer

Ivo
25-1-2015

Eerst een appertement boven het restaurant gekregen. Vanwege de stank van wasemkap kon je niet op het balkon verblijven. Na 3 dagen een nieuw appartement gekregen. Er is geen airco. In de zomer is dit niet te doen. In de nacht nog zeker 25 graden. Geen oog dicht gedaan. Je zweet je kapot. En het beddengoed wordt maar 2 keer per week verwisseld. In de avond (tot ongeveer half 1) zeer veel lawaai. Ontbijt was redelijk maar kom niet te laat want dan moet je erg lang op een tafel wachten.

Ik heb al heel veel gereisd en dit was mijn slechtste ervaring.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Jandía Mar in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Jandía Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.