Hotel SENTIDO Buganvilla Hotel & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Buganvilla Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel SENTIDO Buganvilla Hotel & Spa

• 9Roos29-08-2019

Meer voor oudere mensen

wij kwamen aan zeer mooi hotel luxe uitstraling . Eten is zeer goed Dicht bij strand wel even lopen als je gaat neem dan brood mee de zee in de vissen komen massaal het brood uit je handen eten erg leuk. Wij hebben ons zelf wel vermaakt
    Hotel is verder zeer goed en mensen zijn zeer vriendelijk maar de min puntje van het hotel zijn: Zelf vonden wij de animatie niks voorstellen. Vaak wist je niet dat het er was omdat de animatie niet even langs loop Om te zegen wat ze ging doen.ze komt ook niet een praatje met je komt maken . Als je met kinderen boven de 10 jaar gaat moet je hier niet heen gaan ivm er echt bijna niks voor ze te doen is . S avonds als show is er alleen muziek en zingen oude liedjes er zitten dan veel oudere mensen voor jongelui is er niks te doen geen disco niks geen shows!!! Er is 1 keer een dj herbie geweest maar stelt niks voor sluit zijn computer aan en je ziet hem de hele avond niet

• 9Fam. E.01-08-2019

Heel fijn hotel!

Een heel fijn hotel. Bij onze late aankomst stond er wat eten voor ons klaar wat erg fijn was. De kamer was mooi maar helaas keken we op een muur uit en hadden we een bouwplaats naast ons. We hadden daar niet heel erg last van maar leuk is anders. Terloops meldden we dit aan onze tussenpersoon in Nederland en zij regelde binnen een uur een andere kamer. Een topkamer met super uitzicht en allemaal net iets luxer. Van het hotel kregen we excuus en een bordje fruit. Heel aardig.

Het personeel is zeer vriendelijk en bereidwillig. Eten is erg goed. Iedereen spreken goed Duits en redelijk goed Engels en doen alles om het ons naar de zin te maken. Er is regelmatig wat te doen maar niet overdadig. Voor de jeugd (14-18 jaar) is er weinig. Veel Duitsers (98%) maar wij stoorden daar ons daar totaal niet aan. Het hotel + de kamers worden zeer goed schoon gehouden. Het strand is 5 minuten lopen. Heerlijk!

• 9bruins30-05-2019

zeker voor herhaling vatbaar

verzorgd hotel. vriendelijk personeel. buffetten zeer goed. mooi strand . gezellige boulevard

• 9Ireen24-04-2019

Een heerlijk hotel om tot rust te komen. Het buffet was uitgebreid en ook goed. In de ochtend heb ik genoten van het buiten stretchen en de aquafitness gegeven door Andrea. Zij is een geweldig leuke entertainer.

Alleenreizend

• 7janssens dave23-04-2019

goed hotel, maar niet uitzonderlijk.

vertrokken met heel hoge verwachtingen na het lezen van vorige revieuws, misschien zelfs te hoog . We kregen bij aankomst een niet gerenoveerde kamer . Wel mooi zicht op het zwembad Deze kamers moeten dringend gerenoveerd worden . Meubels plakken en zien er echt smerig uit met handenafdrukken overal . Geen fout van de poetsvrouw want dit is niet meer schoon te krijgen De kamer wordt elke dag proper gemaakt . Heel veel Duitsers Zoals bij vele hotels waren de muren van karton. We sliepen tussen twee gezinnen die veelvuldig aanbelde bij elkaar , dus continu bellen . Ook de gesprekken die ze 's avonds en nachts nog voerder over ons terras heen was soms erg storend. De maaltijden waren lekker , maar niet uitzonderlijk. Iets meer keuze voor kinderen zou welkom zijn . Sentido maakte voordien veel reclame voor hun voordelen als sentido hotel zoals hun kussenmenu. Hier hadden ze nog nooit van gehoord, jammer dus plat kussen hele vakantie.

• 8Sonja16-04-2019

Een aanrader

Mooi hotel met een goede service ..Alles is heel netjes. Vriendelijk personeel

• 2017
    8Jan27-03-2017

Gewoon goed

Liging is super ! In het Midden van de boulevard en aan zee.

• Oude reviews

8Marja Lammers29-09-2016

Heerlik

Hotel heel schoon. Goed gelegen, bij prachtige stranden. Een aantal personeelsleden in het restaurant konden wel wat klantvriendelijker zijn.

Met vrienden

• 8Fam. Losser10-05-2016

Heerlijk hotel met uitstekende ligging

Het is een prima hotel met een ideale ligging tov het strand, de winkeltjes en het plaatsje. Eten is uitgebreid, gevarieerd en erg lekker. Wij hadden een familie kamer voor 4 personen, deze is aan de kleine kant. Alles rondom het hotel is netjes en schoon. Animatie is aanwezig maar niet opdringerig. Pluspunt is dat bij aankomst 4 flessen water op de kamer stonden en dit gedurende de vakantie ook aangevuld werd, hoefden dus zelf geen water te kopen. Hotel kende in onze periode veel Duitse gasten, maar dit is iig voor ons geen enkel probleem, je bent tenslotte ook in het buitenland. Wij hebben in dit hotel een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• 8Marja24-09-2015

Heel gezellig

Voor het 5e jaar op rij naar Hotel Buganvilla geweest. Het is een schoon hotel met vriendelijk personeel. Wel voor 99% Duitse gasten. Maar dat is niet onplezierig. Een Duitser ruimt alles netjes op en is over het algemeen vriendelijk. Maaltijden zijn goed. Maar zoals in elk hotel gaat het na 14 dagen vervelen en ben je blij weer thuis een bordje andijvie met een echte gehaktbal te eten.

Bij aankomst was onze geboekte kamer niet beschikbaar. We moesten dus eerst nog een nacht in een andere kamer overnachten. Deze kamer was pas 3 uur na aankomst beschikbaar. Als je dan een nacht gereisd hebt sta je niet te juichen !. Maar het hotel heeft het goed gemaakt met een fles champagne en een kaart voor een dagje Spa. Het hotel ligt erg gunstig. Vlak bij de winkeltjes en het strand.

Met vrienden

2 tips over Hotel SENTIDO Buganvilla Hotel & Spa

• Brecht, 08-09-2012

Auto huren, om de hoek aan het hotel, en het land doorkruisen. Dit is perfect te doen op één dag. Mooie wegennet, schitterend uitzicht;

• Francois, 03-02-2013

Etgen in restaurant was erg goed en vooral de feestavond op woensdagavond, BBQ op buitenterras op maandag en paella op vrijdagmiddag waren uitstekend.

3 vragen over Hotel SENTIDO Buganvilla Hotel & Spa

• Alma, 30-09-2017

promokamer

Kan iemand mij vertellen of de promokamer wel goed is qua kamer en ligging?

Roos, 30-08-2019

Wij hadden een promo kamer wij vonden hem geweldig we keken wel naar een muur van andere hotel maar genoeg zon En je heb dan geen boven buren wij hadden kamer 365 alle kamer zijn even groot maar ruim genoeg voor 4 personen je heb een slaapbank die voor met zijn tweeen is maar dat is op alle kamer

• Peter van zetten, 22-07-2013

Beste kamer voor zijzeezicht

Wij gaan binnenkort naar dit hotel. Gaan met een kindje van 5 jaar hebben een 2 kmr geboekt type 2d vraag wat is de beste plek om aan te vragen onze zoon slaaps soms nog tussen de middag en dan zouden wij namelijk lekker bij het zwembad willen gaan liggen met de baby phone

Ann De Grande, 09-09-2013

Ik denk dat je dan het beste zo laag mogelijk blijft in dit hotel maar dan heb je geen zeezicht.Hotel begint vanaf verdieping 2 tot 6.

• Toon, 13-01-2010

rolstoelvriendelijk

Kan iemand mij vertellen of dit park enigsinds rolstoelvriendelijk is voor iemand die beperkt kan lopen .

Mvrgr Toon

Manon, 15-08-2011

Ja dat is het hotel wel.

Roos, 30-08-2019

Het is rolstoel vriendelijk en op strand kan je een rolstoel lenen met luchtbanden speciaal voor strand

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk