Hotel Sensimar Calypso

• Sauna

63 reviews over Hotel Sensimar Calypso in het Nederlands

• 9Andre20-04-2019

Zeer aan te bevelen

Perfecte locatie, ruime kamer, prima balkon met ligbedden. Voor ieder aan te bevelen. Uitstekend voor koppels vanwege adults only.

1Kindvriendelijk
    9Hygiëne

• 2017
    9Gerard13-05-2017

Geweldig hotel

Mooie schone kamers, zeer goed eten. Een heerlijke Spa. Enthousiast en vriendelijk personeel. De ligging is ook perfect.

6Kindvriendelijk
    10Kamers

Alleenreizend

• 9Visser08-05-2017

Mooi en goed hotel met een prachtig uitzicht

Vriendelijke personeel. Mooie ligging. Goed verzorgd hotel. Een locatie om heerlijk tot rust te komen!

9Kindvriendelijk

• 8Pascal05-08-2016

Steeds overboekt voor Belgen

Duitsers krijgen absolute voorrang. Zelfs wanneer Belgen 5 maand op voorhand boeken, dan nog wordt men overgeplaatst naar een ander hotel met de uitleg dat het hotel volzet is. Tui Duitsland is een te grote speler op de markt en Belgen worden aan de kant geschoven.

1Kindvriendelijk
    3Zwembad
    6Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    5Service
    10Ligging

• 10Tineke27-08-2015

Geweldig fijn hotel.

Het hotel ligt op een geweldige locatie. Mooie ruime kamers met ruim balkon voorzien van ligbedden. Het personeel is uiterst vriendelijk. Een heerlijk zwembad met voldoende ligbedjes. Vanuit de tuin loop je zo het strand op. Omdat in dit hotel geen kinderen zijn is het er heerlijk rustig.

10Zwembad
    10Eten
    10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    10Ligging

• 9T.P. de Boer 16-04-2013

Super!!!

Een super vakantie gehad, prachtige ligging van het hotel, met uitzicht op de oceaan, zeer ruime en luxe kamers, met groot terras en ligstoelen, heerlijk eten en zeer ruime keus, leuke entertainment, vriendelijke personeel, gezellig plaatsje Jandia, waar je via de wandelboulevard langs het strand zo naar toe loopt. Een echte aanrader voor stellen (couples only), we komen hier zeker nog een keer terug.

8Service

• 7christa29-09-2012

leuk voor 1 keer

2 weken verbleven in dit hotel , kamers prima, service ook niets over te klagen, het warme buffet was slecht , vlees en vis gewoon veel te gaar , touroperator verkoopt het hotel nog steeds als RIU maar naast een verdwaald riu blousje is er niks van riu te vinden , leuk voor 1 keer maar de volgende keer toch een ander hotel .

6Eten

• 9Marco en Jolanda22-09-2012

Uitstekend hotel op prima locatie

We verbleven anderhalve week in dit schitterende hotel. De kamers zijn zeer modern, ruim en netjes en verreweg de meeste kamers hebben zeezicht. De kamers zijn compleet ingericht met o.a. een zithoek, LCD tv (met BVN ontvangst), minibar en waterkoker. Het personeel is uitermate vriendelijk en het dinerbuffet is prima. Geen chaotische taferelen in de eetzaal. Drankjes zijn in het hotel wel iets duurder dan vlakbij op de boulevard. Op Fuerteventura is niet heel veel te doen, maar we hebben ons goed vermaakt met wandelen, zonnen en een enkele excursie. Ga je naar Fuerteventura, dan is hotel Calypso zeker een aanrader om te verblijven!

8Ligging

• 8Heidi17-09-2012

heerlijk relaxed

Net hotel met ruime kamers en een groot balkon. Goede ligging t.o.v. het strand en de boulevard. Fijne ligbedden bij het zwembad. Het is een hotel voor volwassenen (18+) en dat was eigenlijk best prettig! Eten is goed, maar met een buffet is het eten toch al snel wat te gaar en te vet. Wij zijn om de dag bij een van de restaurantjes aan de boulevard gaan eten. Het personeel is erg vriendelijk. Prima locatie om lekker te relaxen!

7Eten
    8Kamers
    8Service

• 9Nancy_cuijten19-06-2012

Mooi hotel

Ik kan alleen mijn ervaring over het "vroegere" Riu Calypso kwijt omdat we na de renovatie niet meer geweest zijn. Riu Calypso 3x ervaren en alle 3 de keren waren top. We haalde met ons toen 23 tot de laatste keer 26 jaar de leeftijd flink omlaag maar kiezen wij zelf voor, heerlijk de rust. Stranden op Fuerteventura zijn top! Eten en netheid/hygiene vonden we erg goed. Hopelijk blijft het hotel zijn goede service en netheid ook behouden nu het een nieuwe naam heeft.

4 tips over Hotel Sensimar Calypso

• T.P. de Boer , 16-04-2013

Excursie Smaakmakende Eilandtour

• Marco en Jolanda, 22-09-2012
    • Dierenpark Oasis Park is zeer de moeite waard (er gaat dagelijks een gratis bus naar toe vanaf het hotel).
    • Voor 20 euro per week heb je WIFI op de kamer (in lobby is gratis).
    • Je kunt heerlijk pizza eten bij La Isla aan de boulevard in Jandia.

• christa, 05-12-2012

gebruik hetzelfde wachtwoord voor wifi in je kamer als in de lobby en hoppa je houd weer 20 euries op zak

4 vragen over Hotel Sensimar Calypso

• nellienieukerk_1, 30-03-2014

Kamer

Weet iemand of de kamers in het hoofdgebouw s'ochtends zon op het balkon hebben? Is er n nespresso op de kamer,of koffieapparaat of waterkoker? Hoe zijn de matrassen op de bedden?hard of zacht?q

• bernaards, 17-05-2015

Koffiezet apparaat

Wij gaan in juli naar hotel sensimar nu heb ik een paar vragen. Heb je op de kamer een gelegenheid om zelf koffie te zetten. En zijn er in het plaatsje Morro Jable ook winkeltjes of moet je daarvoor echt naar Jandia?

• familie_booij, 23-11-2014

Strand.

Heeft het hotel ook ligbedden op het strand of alleen bij het zwembad?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV