Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Maxorata Resort voor je op een rij gezet:

164 reviews over Aparthotel SBH Maxorata Resort in het Nederlands

Tot de volgende keer.

Bets,
2-2-2019

Het hotel is onlangs gerenoveerd.

Het warme zwembad in een woord heerlijk

Eten is heel lekker en gevarieerd

Personeel vriendelijk , bediening vriendelijk zo ook het animatieteam

Schoonmaak prima op orde

Winkeltjes op loopafstand en de bus stopt ieder halfuur

Voor ons zeker niet de laatste keer.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch!

Wieneke Dijk,
25-12-2018

Het hotel is helemaal verbouwd en heet nu sbh maxorata. We zijn hier in januari 2017 geweest en nu weer in december 2018. Nu het hotel verbouwd is, is er een extra (warmer) zwembad bij gekomen, de bedden liggen heerlijk en alles ziet er spik en span uit. Nieuwe fitness en zelfs ook wellness aanwezig voor schoonheidsbehandelingen en massages. Het eten in dit hotel is heerlijk en voor elk wat wils zelfs een extra tapas en asian restaurant! Het personeel is super vriendelijk en wij kunnen dit hotel zeker aanraden! Leuke animatie en goede ligging vlak bij het strand en winkelcentrum.

Gereisd met partner in december 2018

Een prachtig all inclusive resort met alle benodigdheden. Top selectie aan eten (ontbijt, lunch & diner), vriendelijk personeel, mooie kamers en prachtig uitzicht. Momenteel aan het verbouwen/aanbouwen en zo mooi om te zien hoe zij dit doen. Echt helemaal top, een aanrader!

Vlakbij een prachtig strand en een leuke winkelstraat met restaurants en barretjes. Ik zeg doen!

Gereisd met vrienden in november 2018

Een groot drama

Vakance experts,
6-9-2017

Alles is zeer verouderd zeker geen 3-4 sterren waard!

Te kleine eetzaal voor ca 1000+ gasten, alles verouderd, lange rijen voor eten (eentonige meuk )en drinken, bar aan rustige zwembad gewoon gesloten moest elke keer naar andere bar lopen voor drinken te gaan halen

Manager nog aangesproken en die trekt zijn schouders op en zit schaapachtig te kijken niks aan te doen

Al met al waardeloze zooi!

Afrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuke vakantie gehad

Robin,
6-9-2017

prachtig weer maar wel veel wind. Strand is 5 minuten lopen, prachtig strand helderblauwe zee. Zeker aan te raden. Ook is het leuk om een quad te huren en door de bergen naar confete te rijden zeer zeer mooi . Ook een klein beetje gevaarlijk maar dat lag waarschijnlijk aan mijn rijgedrag. Leuke boulevard dichtbij. Ook aan te raden is om een hotelkamer te boeken deze kamers zijn een stuk beter dan de appartementen die voornamelijk verouderd zijn.

Het eten is soms een beetje koud maar wel genoeg variatie bijna iedere avond wat anders.

Niet geschikt voor mindervalide veel trappen.

Voor de rest een geweldige vakantie gehad en veel gelachen. Gezelligheid moet je immers zelf maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch en voor herhaling vatbaar

Martien Emonts,
25-8-2017

Uitgebreide maaltijden. Vriendelijk personeel. Kamers waren schoon. Elke dag animatie. Avondprogramma en leuke medereizigers. Heerlijk zwembad. Alleen de wifi werkte niet overal. Het strand was op loopafstand. Bovendien was het heerlijk weer.

Gereisd met partner in februari 2017

Nooit meer!

AK,
12-8-2017

Alles is het net niet. Niet schoon. Vieze eetzaal. In de nacht onrustig.. 24 uur geen toezicht.. vies urine zwembad. Glas overal bij het zwembad. 1x maar nooit meer!!

Gereisd met partner in juli 2017

Alles is het net niet

Beekje,
10-8-2017

Op zich is het niet eens zo'n enorme afknapper. Alles is redelijk. Echt wel aan een opknapbeurt toe, maar dat gaat gedaan worden. Maar als de ratten zich laten zien omdat er gewoonweg vanalles op de grond blijft liggen? Kapot glas bij het zwembad, geen service van geen enkele medewerker... Prima voor nu. Scoort een klein zeventje maar er zijn betere hotels op Fuerteventura voor deze prijsklasse!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

raymond,
3-8-2017

alles in het hotel is redelijk goed. Pas echter wel op dat bij problemen er geen reisleiding is en het hotel de klant absoluut niet wenst te helpen. Onder druk van de politie wil men u per extra nacht 360 euro laten bij betalen. Schandalig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

was redelijk

Arend,
5-5-2017

personeel zeer vriendelijk. hotel is goed. naar het strand wat verder dan 100 meter. het vlees en vis is te veel doorgebakken. de smaak is weg. we hoorden in het verleden was het goed, maar nu een ander beleid. weinig te beleven in de omtrek. toen de Spanjaarden daar op vakantie waren was het eten beter. voor een 2e keer, nee. een week was lang genoeg.

Gereisd met partner in april 2017

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Maxorata Resort in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Maxorata Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.