Hotel SBH Club Paraiso Playa ****

Hotel SBH Club Paraiso Playa ****

Hotel SBH Club Paraiso Playa
Hotel SBH Club Paraiso Playa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Club Paraiso Playa voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel SBH Club Paraiso Playa in het Nederlands

redelijk hotel

Pieter en Margret, 12-10-2010

Zijn hier terrecht gekomen na een overboeking in een ander hotel, het hotel licht erg afgelegen, maar dat staat wel in de gegevens. In restaurant is een rare systematiek , je mag bij het avondeten niet zelf weten waar je zit maar krijgt een tafel voor de hele week toegewezen. Met het gevolg dat je de kans hebt met andere gasten een tafel te moeten delen. Bezoekers zijn voornamelijk Duits en italiaans. Eten op zich goed, maar de gerechten zijn niet echt afwisselend. smiddags zijn de hamburgers niet te eten en is er ook weinig variatie plus de kans op restjes van de vorige dag (bloemkool ineens gefrituurd) is ook groot. kamers zijn redelijk, bedden redelijk maar aan vervanging toe.

eten slecht

J.j., 31-7-2010

Hotel ligt mooi aan het strand. maar absoluut geen 4 sterren. ontbijt is goed avond eten erg slecht, niets vers alles blikvoer. Het smaakte allemaal het zelfde.We waren met zijn tweeen. Ze wilde ons dat zo bij vreemde mensen aan tafel zetten want ze hadden geen tafels voor 2. Hier zijn we niet mee akkoord gegaan. Jammer dat er geen boulevard was of inkoopmogelijkheden. dan moest je weg met een taxi of een auto huren. De kamer was eigenlijk niets meer heel en het meubeliar was ook in het gehele hotel wel aan vervanging toe.

Verder was het voor spaanse begrippen wel schoon en het personeel was vriendelijk

jammer van het eten

Wendy, 28-9-2008

Hotel zelf ligt super, mooi uitzicht, mooi zwembad, niets op aan te merken! Alleen het eten...het ontbijt was nog wel redelijk, maar na 3 dagen hadden we de hoop op een fatsoenlijke avondmaaltijd opgegeven en uit eten gegaan. Maar we zijn er niet ziek van geweest hoor, was alleen niet lekker. De kamers leken wel schoon, maar alles was naar 1 hoek gedweild en de handdoeken leken wel gastendoekjes voor het toilet. Verder erg mooie ligging, als je een auto huurt, het ideale uitgangspunt.

wat afgelegen resort, goede verbindingen goede animatie

C.S.N Schoutsen, 8-4-2008

wat afgelegen resort, goede verbindingen

goede animatie voor kinderen

Fantastische vakantie gehad in September 2007

Carel en Tinie Hanzen, 27-1-2008

Fantastische vakantie gehad in September 2007.

Hebben alweer geboekt voor Mei 2008.

Fuerte Ventura betekend harde wind dus daar kun je rekening mee houden.

Het animatieteam is geweldig.

Goed hotel wel erg afgelegen maar dat weet je als je dit hotel boekt. Iedere dag schone handdoeken en de kamer werd ook iedere dag schoon gemaakt. Animatie team was erg gezellig en deed erg goed hun best.

Fantastisch all inclusive hotel

Magda Roos, 9-10-2007

Fantastisch all inclusive hotel. Heerlijk eten en drinken. Niets is teveel. Nederlandse receptioniste. Geen lawaai 's nachts.Prachtig strand geschikt voor naaktrecreatie. Je moet wel een geplavuisde trap af naar het strand. Zee loopt langzaam af . 3 grote zwembaden. Animatie stelt weinig voor. Eetbuffet voor kinderen.Vragen? Hanse39@hotmail.com

goed gelegen hotel rustig en vlak op het strand met trappen neer beneden elke dag proper handdoeken en niet ziek geworden van het eten vriendelijk personeel zijn reeds voor de 6 maal daar geweest juli 2OO7

hallo

wij zijn allemaal ziek geworden van eten en ook nog kamers waren niet zuiver na 3 dagen nieuwe handdoeken pas

grtz

Kindvriendelijk hotel, we hebben een geweldige vakantie gehad. De stranden zijn echt super!

Ligt alleen een beetje afgelegen, maar met de taxi ben je zo in Jandia (6 euro).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SBH Club Paraiso Playa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SBH Club Paraiso Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SBH Club Paraiso Playa scoort een 7.91 uit 10 op basis van 20 reviews.