Hotel Robinson Club Jandia Playa

Hotel Robinson Club Jandia Playa
7,5

3 tips over Hotel Robinson Club Jandia Playa

Tineke Hart, 25-8-2014
Mijn tip voor deze club is: maak bij de bar een rookvrije hoek. Dat is makkelijk te realiseren. Laat mensen ook niet roken bij de hotel- of tuinkamers. Zet in de gids dat je hier beter niet heen kan gaan als je niet rookt.
sebastiaan, 11-5-2014

je kunt mooie strand wandelingen maken. De well-fit activiteiten zijn zeer goed. De personal trainers van club zijn aan te raden (tegen betaling).

Je kunt bijna de hele dag eten inclusief verlaat ontbijt. Gala avond op vrijdag is geweldig met afsluitend vuurwerk, neem set zwart / witte kleding hiervoor mee.

marc, 28-7-2012
Ben je op zoek naar Nederlanders, ga dan naar de surfclub op het park, die wordt gerund door een Nederlander, Leon. Die weet wat er aan Nederlanders rondloopt. Samen met Robert (ook NL) is de surf/catemaran club een aanrader. Ook de segway tour vanaf het park is zeker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Jandia Playa voor je op een rij gezet: