Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag22°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Jandia Playa voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Robinson Club Jandia Playa in het Nederlands

Fantastische plek maar alleen voor "rokers"!

Tineke Hart
25-8-2014

Wij zijn deze zomervakantie 2 weken in jandia playa geweest. Het resort, het strand, het restaurant, de kamers zijn allemaal voortreffelijk. Elke avond is er wel wat te beleven. De muziekkeuze mag wel wat gevarieerder.

Toch ga ik hier nooit meer heen. Deze accommodatie is niet geschikt voor "niet-rokers". Er is geen plekje waar je 's avonds in de gezelligheid kan zitten zonder rook naar binnen te krijgen. Zelfs aan de overkant van het zwembad wordt zwaar gepaft. Om bij de bar drinken te halen, moet je je eerst een weg banen tussen horde rokende mensen. Zelfs in de hotelkamer kwam de rook naar binnen doordat de buren rechts, links, boven en beneden allemaal rookten.

Ik ben astma patiente en doodziek thuisgekomen. Mijn longen waren dermate geprikkeld geraakt door de rook dat ik zware medicijnen heb moeten slikken om weer wat lucht te kunnen krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Perfecte "erholung" in Carribische setting.

sebastiaan
11-5-2014

Het complex ligt geweldig; ideaal aan super strand en winkeltjes op loopafstand. Aanwezige gasten zijn alle vriendelijk en van "goed niveau". De faciliteiten zijn perfect. Je bent vrij om wel/niet mee te doen, maar in de praktijk worden activiteiten goed bezocht. Het eten is perfect met veel variatie, iedere avond ander thema. De huiswijn is middelmatig maar je kunt goede wijn per glas/fles bestellen (extra).Strand stoelen zijn van de gemeente maar tegen geringe betaling te verkrijgen. Satelliet TV met BVN kanaal. Bij watersport werken 2 Nederlanders. Overgrote deel van gasten is Duitstalig, maar indien je dit redelijk spreekt is dit geen probleem. Er heerst een echt clubgevoel. Iedereen is vrij maar tijdens de maaltijden is het gebruikelijk dat je aanschuift en kennis maakt met andere gasten, hierdoor leer je makkelijk veel leuke mensen kennen. Er zijn hier geen kleine kinderen hetgeen "rust" geeft. Robs (13-18 j) kunnen mekaar makkelijk vinden en samen sporten en samenzijn.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Unieke ervaring

Richard
7-9-2012

Prachtig luxe resort, alles klinisch schoon en netjes en alles perfect geregeld. De gerenoveerde Pueblo kamer was heerlijk met zelfs een fijnere douche als thuis!

Het eten is een belevenis op zich, voor ieder wat wils. Elke dag veel afwisseling, ook qua thema's en allerlei verrassingen.

Het personeel maakt het feest compleet, wat een intens aardige en behulpzame mensen. Zelfs de directeur staat te koken en borden af te ruimen.Iedereen lacht de hele dag en dat komt de sfeer ten goede.

Bijna alle gasten, personeel en directie is Duits of Duitstalig, maar dat hebben wij geen seconde als onprettig ervaren. Ontzettend fatsoenlijke en nette mensen.

De faciliteiten zijn erg goed, ook als (water) sporter kom je hier helemaal aan je trekken. Ontzettend veel mogelijkheden.

Op het strand waan je je in de Caribbean, wit zand en helder water.

In de omgeving is weinig te beleven, maar in en rond de club des te meer. Ook 's avonds volop gezelligheid.

Het kost wat, maar je krijgt waar voor je geld.

Gereisd met partner in augustus 2012

D-reizen

Veel Duitsers, en (te) weinig Nederlanders wat met kinderen (12 jaar en ouder) toch wat lastig kan zijn. Maar gelukkig onder de gasten en personeel ook enkele die goed Nederlands spraken. Mooie moderne en luxe kamers (Pueblo gebouw) en een mooi park en zwembad en ook direct aan zee. Strandstoelen en parasols horen niet bij de club, zijn te gebruiken tegen betaling. Ten opzichte van andere Robinson parken is deze half pension, maar zijn de restaurants bijna opvolgend geopend overdag. Al met al een leuk park om eens te bezoeken in de zomervakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig hotel!

Ans
22-3-2011

Voor 't eerst in een Robinson hotel geweest en is super bevallen.

Er wordt verschrikkelijk veel georganiseerd, het personeel is vlot en super vriendelijk, de service top (gemeld dat de tv het niet deed en probleem binnen een half uur opgelost).

Het eten is geweldig!!! Elke dag vis, vlees, pasta, aardappelen, salades, kaas, ijs, enz. (dus voor wie niet van al te bijzonder houdt), maar ook iedere dag een ander thema, met een aantal specialiteiten (complete gerechtjes) en leuke verrassingen.

Veel jonge mensen, de enige plek in heel Morro/Jandia waar 's avonds wel 100 man aan de bar zit. In Jandia zelf valt (in ieder gval in de winter) weinig te beleven. Er zijn wel kroegjes, maar die zijn zowat leeg.

Jammer dat er alleen maar Duitsers in het hotel waren (met wie we ons trouwens prima vermaakt hebben), maar hopelijk dat ook andere nationaliteiten deze hotels snel gaan ontdekken, want het is erg goed.

Kamers waren absoluut geen 4 sterren, maar worden dit voorjaar gerenoveerd.

Gereisd met partner in maart 2011

Goed hotel op een goede plek

Saskia en Gijs
23-10-2009

We hebben het hier prima naar ons zin gehad! Enig nadeel vonden wij dat het vól zat met Duitsers. Ook de receptioniste sprak liever Duits dan Engels.

Het eten was elke avond prima, de activiteiten die georganiseerd weren waren super!

Vlakbij het Murenenrif, waar we hebben gedoken en wat erg mooi was!

Gereisd met partner in augustus 2005

2008

een droomvakantie!

Loes
31-8-2008

Het is een week echt uit!De sfeer die er hangt is geweldig.De showcooking door al het personeel is erg enthousiast. Het eten is voortreffelijk,elke keer weer anders.De wijnen bij het eten zijn gratis.Je zit bij elke maaltijd aan een tafel van 8 personen,en meestal is het erg gezellig, veel te praten met interessante mensen.De bar s´avonds is meestal gezellig druk.De entertainment s´avonds is erg afwisselend,van een zingende direkteur, tot een band, en gezellig dansen. Een super club om een week tot rust te komen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008
2007

Ideaal hotel voor koppels en alleenreizenden, ligt super aan het strand, de hotelkamers in de toren zijn ruimer dan in de vleugels. Let op als je boekt, er zijn kamers met losse beddden die niet verschoven kunnen worden.

Gereisd alleenreizend in september 2007

De besten wkn zijn de Sport en Party wkn. Wordt er super veel gefeest (ook overdags) Poolparties, Bronx-Party, Be a Star Party, vd duinen skieen en Après-Ski-Party. Personeel is ook erug gezellig en super aardig. Kamers zijn mooi, ik zat zelf tegenover de tennisbanen lekker rustig en je kijkt zo over de zee uit. 10 min lopen en je bent ih stadje. Tijdens de Sport en Party wkn is er ook het visfeest in het dorp ook helemaal top.

De buffetten zijn echt fantastisch met verse sappen en show cooking (dwz kok maakt je eten vers klaar). Smiddags lekker in het strandrestaurant lunchen met een fles rose.

Duiken, zeilen, spinning, aerobics, krachtsport. De mega gave sauna die uitkijkt over de zee.

Drankjes savonds zijn niet gratis.

Gereisd alleenreizend in juli 2007
2005

Super vakantie

eveline
30-11-2005

Super vakantie. Groot park, mooie kamers, veel sportmogelijkheden en geweldig personeel. Wij zijn er van 9 okt t/m 16 okt. 2005 geweest.

Gereisd anders in november 2005

• VerzorgingVolpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Jandia Playa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Jandia Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.