Géén boekingskosten

SpanjeFuerteventuraJandía

8.7FantastischScore uit 32 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

34 Reviews over Robinson Club Esquinzo Playa

• 9Dhr. Fanny Laenen23-08-2018

Super mooi prachtig resort met een fantastisch vriendelijk ontvangst. Erg vriendelijk personeel, zeer correct en netjes. Eten zeer gevarieerd elke dag weer een andere specialiteit van vis en vlees en heerlijk. Alles schoon en netjes. Kamers zijn erg comfortabel en worden goed schoongemaakt, aan schone handdoeken geen gebrek. Zeer complete all inclusieve hotel. En aan sport en activiteiten geen gebrek. Het avondprograam zeer gevarieerd en goed verzorgd. Prachtig resort. Veel faciliteiten zoals voor 16+ een apart zwembad sauna fitness, massage, en schoonheid. Altijd ligbedden beschikbaar. En echte aanrader voor mensen die van comfort en luxe houden.

• 10Petra15-05-2018

Zou zo weer gaan!

Een heerlijke club met vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede artiest. De club is wat gedateerd voor wat betreft aankleding.

• 9Lara24-02-2018

Wellfit-Programm einfach super

Super nette und toll ausgebildete Wellfit-Aktiv Trainer. Die Kurse machen einfach nur Spaß vorallem beim deepWORK kann man sich super auspowern. Auch der Saunabereich hat mir sehr gut gefallen und Programmpunkte, wie die Mitternachtssauna, bieten allerlei Abwechslung.Auch die Anlage ist super schön. Sehr grün und gepflegt. Service uns Mitarbeiter-Freundlichkeit sind einfach großartig. Jederzeit wieder!!

• 10Hilke24-01-2016

Wohlfühloase , für uns der perfekte Urlaubsort!

Der Robinson ist unsere Energiequelle und wir freuen uns bei der Abreise schon Aufstieg nächste Jahr.

• 8mihge197928-03-2015

Echt "de top" qua vakantie, geheel duitstalig

In maart 2015 zijn we een week met gezin, kind van 2.5 jaar en opa/oma hier geweest. We hadden een familiekamer (dubbele kamers), dat was ideaal. Als de kleine sliep 's middags, konden we de andere kamer met zitje nog gebruiken. We vonden het allemaal helemaal geweldig, echt de top qua luxe (maar niet sjiek overigens). Het enige nadeel is zoals al eerder gezegd dat deze club compleet duitstalig is. Wij hebben zga geen andere nederlanders gespot. Of nederlandse kinderen. Als je als volwassene uit de voeten kunt in het duits, vonden we de taalbarriere geen probleem. Maar als je het enige NL kindje bent in de kidsclub, dan lijkt ons dat toch wel een beetje lastig. Onze kleine van pas 2,5 jaar vond al dat duits al een beetje vreemd/verwarrend, ondanks de NL juf (op de meeste groepen staat er wel een). Ze heeft wel echt een supertijd gehad in de kidsclub, ze stond te springen om erheen te gaan. Kinderdisco ook super. Het kinderzwembad is mooi en vol met speelgoed. Het eten is geweldig.

• 9Mdh197203-05-2014

Park voor totale ontspanning

Club robinson is ideaal vakantie park voor gezinnen met kinderen. Om dan toch 2 mindere punten te benoemen: internet werkt niet naar behoren op de kamer. En het het ligt redelijk ver van de luchthaven, ongeveer 1 uur en 15 minuten. Verder niets anders dan lof over dit prachtige vakantie park.

• 9Marco11-09-2013

Super hotel

Robinson staat voor kwaliteit en top service, dat hebben wij zeker ervaren. Heerlijk relaxed, en wij zijn niet van animatie teams maar hier waren ze grappig en gezellig voor iedereen .

• 9EvO30-07-2012

Heerlijk uitgerust op vakantie!

Er is weinig aan te merken op Club Robinson. De kamers zijn prima, het eten is fantastisch & afwisselend, de sportmogelijkheden zijn ontelbaar. Toch wil ik toekomstige gasten er duidelijke op wijzen dat iedereen op het resort ‘alleen’ Duits spreekt. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar wanneer je met kinderen in de basisschoolleeftijd op reis bent, is het moeilijk voor hen om te integreren tussen al die Duits sprekende kinderen. Ja, er waren 2 Nederlandse begeleiders aanwezig op de verschillende kinderclubs tot 8 jaar, maar wanneer jij de enige Nederlander bent tussen 20 Duitse kinderen moet je wel heel stevig in je schoenen staan om je daar op je gemak te voelen. Toch hebben onze kinderen zich goed vermaakt, maar ik weet zeker dat ze nog veel meer plezier gehad zouden hebben wanneer de kinderactiviteiten een meer internationaal karakter gehad zouden hebben. Nu heb ik zo’n vermoeden dat dat iets is dat Club Robinson niet nastreeft en dat zal in de toekomst dus ook niet veranderen.

• 10amcvr20-07-2012

super, super, super

Wat een fantastisch resort! We kwamen rond half twaalf (in de nacht) aan met 2 kleine kinderen. 3 man personeel stond ons op te wachten, de een bracht de koffers naar onze kamer, terwijl de ander ons inchekten (in 5 minuten echt waar). De derde was de picknick aan het halen die ze voor ons gemaakt hadden omdat het restaurant al dicht was. En dit was typerend voor de hele vakantie! Het enige minpuntje was dat er op beide groepen van de kidsclub een nederlandse juf was (en die waren en zijn allebei super) maar dat die vaak niet tegelijkertijd werkte, maar dat was echt het enige

• 8Marc16-09-2011

Geweldige locatie en prima service en eten

Prima verblijf op het zonovergoten eiland Fuerteventura. Eten is geweldig en service goed. Let wel op; de meeste kinderactiviteiten zijn Duitstalig. De kamers zijn prima, fijne badkamer. Doen wel een beetje sober aan. Zeker met twee volwassenen en drie kinderen is familiekamer aan de krappe kant.

Hotel Robinson Club Esquinzo Playa info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)