Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
Hotel Robinson Club Esquinzo Playa

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Esquinzo Playa voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Robinson Club Esquinzo Playa in het Nederlands

Dhr. Fanny Laenen
23-8-2018

Super mooi prachtig resort met een fantastisch vriendelijk ontvangst. Erg vriendelijk personeel, zeer correct en netjes. Eten zeer gevarieerd elke dag weer een andere specialiteit van vis en vlees en heerlijk. Alles schoon en netjes. Kamers zijn erg comfortabel en worden goed schoongemaakt, aan schone handdoeken geen gebrek. Zeer complete all inclusieve hotel. En aan sport en activiteiten geen gebrek. Het avondprograam zeer gevarieerd en goed verzorgd. Prachtig resort. Veel faciliteiten zoals voor 16+ een apart zwembad sauna fitness, massage, en schoonheid. Altijd ligbedden beschikbaar. En echte aanrader voor mensen die van comfort en luxe houden.

Zou zo weer gaan!

Petra
15-5-2018

Een heerlijke club met vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede artiest. De club is wat gedateerd voor wat betreft aankleding.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt "de top" qua vakantie, geheel duitstalig

mihge1979
28-3-2015

In maart 2015 zijn we een week met gezin, kind van 2.5 jaar en opa/oma hier geweest. We hadden een familiekamer (dubbele kamers), dat was ideaal. Als de kleine sliep 's middags, konden we de andere kamer met zitje nog gebruiken. We vonden het allemaal helemaal geweldig, echt de top qua luxe (maar niet sjiek overigens). Het enige nadeel is zoals al eerder gezegd dat deze club compleet duitstalig is. Wij hebben zga geen andere nederlanders gespot. Of nederlandse kinderen. Als je als volwassene uit de voeten kunt in het duits, vonden we de taalbarriere geen probleem. Maar als je het enige NL kindje bent in de kidsclub, dan lijkt ons dat toch wel een beetje lastig. Onze kleine van pas 2,5 jaar vond al dat duits al een beetje vreemd/verwarrend, ondanks de NL juf (op de meeste groepen staat er wel een). Ze heeft wel echt een supertijd gehad in de kidsclub, ze stond te springen om erheen te gaan. Kinderdisco ook super. Het kinderzwembad is mooi en vol met speelgoed. Het eten is geweldig.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2015

Park voor totale ontspanning

Mdh1972
3-5-2014

Club robinson is ideaal vakantie park voor gezinnen met kinderen. Om dan toch 2 mindere punten te benoemen: internet werkt niet naar behoren op de kamer. En het het ligt redelijk ver van de luchthaven, ongeveer 1 uur en 15 minuten. Verder niets anders dan lof over dit prachtige vakantie park.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Marco
11-9-2013

Robinson staat voor kwaliteit en top service, dat hebben wij zeker ervaren. Heerlijk relaxed, en wij zijn niet van animatie teams maar hier waren ze grappig en gezellig voor iedereen .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Heerlijk uitgerust op vakantie!

EvO
30-7-2012

Er is weinig aan te merken op Club Robinson. De kamers zijn prima, het eten is fantastisch & afwisselend, de sportmogelijkheden zijn ontelbaar. Toch wil ik toekomstige gasten er duidelijke op wijzen dat iedereen op het resort ‘alleen’ Duits spreekt. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar wanneer je met kinderen in de basisschoolleeftijd op reis bent, is het moeilijk voor hen om te integreren tussen al die Duits sprekende kinderen. Ja, er waren 2 Nederlandse begeleiders aanwezig op de verschillende kinderclubs tot 8 jaar, maar wanneer jij de enige Nederlander bent tussen 20 Duitse kinderen moet je wel heel stevig in je schoenen staan om je daar op je gemak te voelen. Toch hebben onze kinderen zich goed vermaakt, maar ik weet zeker dat ze nog veel meer plezier gehad zouden hebben wanneer de kinderactiviteiten een meer internationaal karakter gehad zouden hebben. Nu heb ik zo’n vermoeden dat dat iets is dat Club Robinson niet nastreeft en dat zal in de toekomst dus ook niet veranderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

super, super, super

amcvr
20-7-2012

Wat een fantastisch resort! We kwamen rond half twaalf (in de nacht) aan met 2 kleine kinderen. 3 man personeel stond ons op te wachten, de een bracht de koffers naar onze kamer, terwijl de ander ons inchekten (in 5 minuten echt waar). De derde was de picknick aan het halen die ze voor ons gemaakt hadden omdat het restaurant al dicht was. En dit was typerend voor de hele vakantie! Het enige minpuntje was dat er op beide groepen van de kidsclub een nederlandse juf was (en die waren en zijn allebei super) maar dat die vaak niet tegelijkertijd werkte, maar dat was echt het enige

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige locatie en prima service en eten

Marc
16-9-2011

Prima verblijf op het zonovergoten eiland Fuerteventura. Eten is geweldig en service goed. Let wel op; de meeste kinderactiviteiten zijn Duitstalig. De kamers zijn prima, fijne badkamer. Doen wel een beetje sober aan. Zeker met twee volwassenen en drie kinderen is familiekamer aan de krappe kant.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kindvriendelijke all-inclusive zonbestemming

ludovicbeukers
30-5-2011

Esquinzo Playa is een prachtige club met een gastvrij ontvangst. Zeer veel Duitse gasten (en dit is ook de voertaal). Kwaliteit en brede assortiment van het eten is zonder meer goed, alles wordt vers voor je ogen bereid. Water en wijn is ook mee te nemen naar de kamer, handig als de kids slapen Er is van alles te beleven op het park: zwemmen, tennis, aerobics, een atelier. Voor de peuters/kleuters is er de Roby-club waar de kinderen veel vertier hebben. De accomodaties zijn goed verzorgd. Ons appartement had wel een trapje van 2 treden naar het balkon, gevaarlijk voor een kruipende baby. TV is ook voorzien van BVN. Airco is geen gemist, vanwege de verkoelende zeewind. Temperatuur in mei ca 25gr, prima strand- en zwemweer. De trap naar het strand viel ons mee, is wel een pittige klim terug, maar goed te doen. Transfer naar vliegveld is lang (50 minuten) maar had bij ons geen tussenstops.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk relaxen en heerlijk eten

van Broekhoven
20-8-2010

Dit is all inclusive as it should be! Eten werkelijk geweldig en bijna alle drankjes kun je krijgen. Kamers en bedden (!) prima. Alles mooi aangelegd. Op het eiland geen drol te zien, maar daar kom je niet voor. Enige (kleine) nadeeltje is dat alles in het duits gaat. Onze zoon (6) kon daardoor niet echt met het alom aanwezige vertier meedoen. Maar ja, er is altijd een nederlands jongetje die toch wil tafelvoetballen. Voordeel van duitsers is daarentegen dat ze niet al om 4 uur bezopen aan de bar hangen zoals sommige andere nationaliteiten. Oh ja, als er eens de sahara-wind loeit (gebeurt af en toe), dan mis je de airco, op 'normale' dagen van 28 graden is er echter genoeg wind om voldoende koel te slapen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robinson Club Esquinzo Playa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robinson Club Esquinzo Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.