Hotel Riu Palace Jandia

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag26°21°
Hotel Riu Palace Jandia
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Jandia voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Riu Palace Jandia in het Nederlands

Prachtig hotel aan zee!

VB
19-2-2017

Hotel is prachtig gelegen aan zee direct aan een boulevard. Het personeel is zeer klantgericht. De prijs kwaliteit is goed. Het eten is geweldig. De kamers zijn groot, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. Hotel is niet geschikt voor kinderen. Er is een groot zwembad. Alles is heel schoon. Het hotel is wel verouderd en kan wel verfbeurt gebruiken. De animatie s avonds vonden wij slecht.

Zeer goede accommodatie

Louis van Rasten
30-9-2016

Personeel is heel vriendelijk en de kwaliteit is uitzonderlijk goed. Ook het gastronomische niveau is hoog: lekker en gezond eten en drinken. Verder is de service goed en staat het personeel voor je klaar mocht je vragen hebben.

Ook de ligging van de accommodatie is zeer goed: via een wandelpromenade kun je zowel naar het pittoreske vissersplaatsje Morro Jable als wel de andere kant op richting Jandia. Verder zijn de stranden bijzonder mooi en is het zeewater schoon.

Als enige minpuntje zou ik willen vermelden het gedrag van sommige gasten die ruimschoots vooraf ligbedden gaan reserveren door er een handdoek op te leggen. Het hotel zou hiervan wat moeten zeggen.

Heerlijk hotel voor een relaxte strandvakantie

Marjolein
29-10-2015

Ligt ver van de luchthaven en vergt dus een lange busreis, maar dat is de moeite waard. De standen van Jandia zijn de mooiste van de Canarische eilanden. Riu Jandia Palace ligt direct aan het strand en is dus een heerlijke plek om te verblijven. Mooi en luxe hotel met uitstekende service.

Goed hotel

rob en yvonne
3-10-2015

Hotel zal 20 jaar geleden wel palace mogen heten, maar is nu toch wel achterhaald.

De ligging van het hotel is perfect, via een lift en trap sta je zo op de boulevard en op het strand wat prachtig is.

Op de mooi aangelegde boulevard kun je dan fijn wandelen naar moro del jable,

of de andere kant op naar een leuke winkelstraat.

De kamers waren mooi, maar de douche was niet goed, dan koud water dan zo heet dat je je zou verbranden.

Het uitzicht is mooi over het strand met prachtig blauw water.

Het trappen lopen is op een gegeven moment wel vermoeiend en irritant.

Het restaurant is ook goed,het personeel is super vriendelijk.

Het eten was voldoende keuze, maar ook niet overweldigend, ook veel vet.

De avond animatie stelde ook niet veel voor.

Desondanks hebben wij ons goed geamuseerd.

Pure verwennerij

Mariska
25-1-2014

Dé aanrader voor mensen die graag verwend worden en houden van persoonlijke service. Personeel doet er alles aan om het jou naar het zin te maken. Hotelkamer erg ruim en dik in orde.

Geweldig hotel met prima service!

connyo
31-7-2013

Personeel zeer vriendelijk, eten is heerlijk en genoeg keus. Kamer was prima, bovenin met uitzicht op zee en alles aanwezig. Gratis handdoeken service en wifi. Wel veel trappen, hotel ligt op een berg, en animatie is ook niet erg afwisselend (de shows die er wel waren, waren erg goed).

geweldige plek

das108
1-10-2012

riu palace jandia heeft een geweldige locatie,aan het strand en op loop af-

stand van winkels en restaurants aan beide zijde van het hotel.ben er van 18 sept 2012 t/m 30 september 2012 geweest. luxe en rustig hotel met zeer grote kamers,had een suite gekregen v.w. diamond kaart.geen hotel voor kinderen.tip:indien moegelijk neem een taxi naar het hotel bij aankomst op het vliegveld en weer terug scheelt een uur reistijd.

ZEER GOED HOTEL

jan en caro
22-8-2012

prachtig hotel, zeer lekker en gevarieerd eten, ook aan het zwembad(!).

Zeer mooie kamers met goeie airco.

Mooie ligging en wat afgeschermd van de wind.

Leuke shops in nabije morro jable en winkelcentrum.

Voor herhaling vatbaar!

Mooi hotel wel veel traplopen

Angelique
18-8-2012

Schoon hotel, zeer vriendelijk personeel. Wel heel veel trappen gelopen omdat de lift niet overal komt. Ligt direct aan zee. Uitzicht op de zee is schitterend. Goed eten in buffetvorm en daarnaast nog iets van de kaart kunnen kiezen. Zwembad ligt op 3e etage niet bijzonder groot. Onze jongens van 12en14 hebben zich goed vermaakt. Wij hebben een extra matras op de kamer gevraagd omdat zij beiden op een bankbed moesten liggen wat erg krap was. Op10min lopen een klein vissersplaatsje met haven waar iedere dag een ferry aankwam. Leuk om te zien geen last van gehad. Leuke winkels in de omgeving zowel toeristisch als bekende merken.

Heel sjiek

Fernand Maes
26-1-2012

We hadden een heel mooi hotel verwacht : het was nog mooier. De hele hotelconstructie ligt als een deken met 3 etages over de berg gedrapeerd, een architectonisch huzarenstukje !

De kamers zijn zeer ruim, zeer mooi afgewerkt en prima onderhouden. Het personeel is zeer voorkomend en gedienstig. Het restaurant is echt goed, verse groenten en vers fruit elke dag, veel diverse schotels voor ieders smaak. Er wordt aan alles gedacht. Bediening aan tafel kan, en gebeurt dan ook nog heel snel. Wij hebben nooit langer dan enkele minuten gewacht op bestek, drank of wat dan ook.

Het zwembad is echt verwarmd, gewoonweg heerlijk. Je kan zelfs tot in de lobby zwemmen.

De ligging is vlak bij het strand.

Daarvoor betaal je natuurlijk wat meer dan een ander 4* hotel.

Het hotel is niet echt aan te raden voor mensen met een kinderbuggy of een rolstoel. Overal zijn trappen, zelfs in de kamers.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Jandia in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Jandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.