Appartement Relaxia Jandia Luz ***

Appartement Relaxia Jandia Luz ***

Appartement Relaxia Jandia Luz
Appartement Relaxia Jandia Luz
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Jandia Luz voor je op een rij gezet:

74 reviews over Appartement Relaxia Jandia Luz in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Anja, 16-11-2017

Als je naar dit appartement gaat, zou ik niet aan de straatkant willen zitten. Hebben wel airco, maar veel herrie van de drukke straat. Strand (ook gedeelte bloot), supermarkten en restaurants op loopafstand. Ook aan te lopen naar het andere gedeelte waar nog meer restaurants zijn (richting haven), ook aan de boulevard, en waar alles goedkoper is.Wij hebben 1 dag een fiets gehuurd, maar je kunt hier niet zoveel op de fiets (wel op Lanzarote). Uit eten goedkoop, voor vlees en groenten naar de Eurospar, want dat hebben ze hier in de buurt niet. Wij hebben geen gebruik gemaakt van all inclusive.

Om te onthouden.

Helma, 30-10-2017

Net terug van een heerlijke herfstvakantieweek bij Relaxia Jandia Luz. Goede ligging, aan het einde van de winkelstraat van Jandia. Aan de overkant van de drukke weg ligt het geweldige zandstrand. Twee bedden plus parasol voor €13,50. Langs de mooi aangelegde wandelpromenade wandel je zo naar het knusse Morro Jablo. Ons appartement (104) lag aan de straatkant, maar door geluidscherm niet heel veel last. Wel last van de airco van de buren die gek genoeg op ons balkon hing... Appartement verder prima, ruim en schoon. Maar de bedden!!!!!!! Die zijn echt dramatisch. Heb twee dekens onder het onderlaken gelegd, maar ook dat hielp niets. Wifi duur (€18 pw) maar als je met touroperator reist, dan is het gratis. Zwembad heerlijk (wel koud) met genoeg bedden. In onze periode géén handdoekje leggen.... Eten; elke dag wel iets van je gading te vinden. Bij de zwembadbar staan de flessen drank voor je klaar....zelfservice! Kortom.....een prima plek om heerlijk vakantie te vieren.

Een oase van rust op loopafstand

van Golen, 24-10-2017

de afstand tussen centrum, haven en strand is op loopafstand. het complex is kleinschalig. zeer vriendelijk balie personeel. Kamer is eenvoudig, zeker ruim. Heerlijk om de winter te doorbreken. We gaan binnenkort weer.

Valt echt mee, maar je moet geluk hebben.

Rob, 22-10-2017

De ligging van het hotel is fantastisch. Je loopt echt in twee minuten het strand op. Veel resorts liggen op behoorlijke afstand van de bewoonde wereld. Hier wandel je zo naar winkeltjes, restaurants en terrasjes.

Je hebt twee soorten appartementen, waarbij wij niet konden kiezen bij het boeken via touroperator. Wij hadden geluk met het appartement (124), want deze had airco. En ook al had je een redelijk drukke weg voor de deur, de ramen en deur met dubbelglas beperkten de geluidsoverlast van het verkeer enorm.

Krijg je een appartement rondom het zwembadje, dan heb je geen airco en dat is minder prettig. Maar zoals gezegd: je kunt niet kiezen.

Het eten is absoluut geen 10, maar zeker wel een 7 hoor. Ontbijt en lunch verdienen zeker een 8 of meer. Erg veel fruit, en ander vers beleg. Diner was een 6. Maar met een 6 op mijn rapport ging ik vroeger gewoon over, dus het is echt wel voldoende. Wij hebben geen maaltijd overgeslagen, dus het was best te pruimen.

Andere schrijvers die hierover klagen hebben het mis. Je moet je verwachtingspatroon bijstellen. Je kunt voor een schamele 500 euri geen vijfsterren maaltijd verwachten! Je wéét dat het maar twee sterren heeft, verwacht dan ook niets extra’s!

Echt minpunt zijn de bedden. Die zijn keihard. Daar moet echt wat aan gebeuren. Ik had met mijn 1.90 m overigens geen last van te weinig ruimte, kortom, ze zijn wel groot genoeg.

Rondom het zwembadje lig je heerlijk beschut voor de fuerte ventura (harde wind) die je anders op het het strand nog wel eens last kan geven. Het is er gemoedelijk, met een tamelijk hoog Duits-bejaarden-gehalte. Zelf je biertje tappen is ook best leuk.

Het personeel is buitengewoon vriendelijk en betrokken. Voor mij was dat een meevaller. Aan het eind van het seizoen nog zó vrolijk zijn vind ik knap! Zelfs de kamermeisjes zwaaiden de hele dag naar iedereen, leuk hoor. Uitzondering zijn de mensen aan de receptie. Daar zit steeds maar één persoon. De jongere kerel die er zit kijkt je niet aan, zucht, en gaat vervolgens zo traag als een schildpad aan het werk. De geblondeerde dame van middelbare leeftijd straalt echt uit dat ze er met tegenzin werkt. Jammer hoor, zij zouden het visitekaartje van het hotel moeten zijn. Gelukkig wordt dit goedgemaakt door de collega’s in de bediening, want die zijn zonder uitzondering altijd vrolijk.

Wij gaan nog eens terug en dan ga ik proberen opnieuw een appartement aan de wegzijde te krijgen en dan stuur ik vooraf een verzoekje om nieuwe matrassen, haha!

prachtig wit strand

C.vd.Berg, 14-10-2017

Mooi appartement, goede ligging, ± 100m van een prachtig wit stand. Kamers zijn netjes en goed voorzien en keuken geen samen geraapt zooitje, miste een water koker. zijn in het hele appartement 5 wandcontactdozen, werd netjes schoongehouden. Erg veel "All inclusief Duisters" die rond 08:15 hun handdoek al neerlegden bij het zwembad, dit was niet toegestaan maar werden niet weggehaald. WIFI erg duur, 7 dagen voor 18 euro. Op het strand 2 strandstoelen en een parasol voor 13,50 de hele dag en rust, een echte aanrader.

Nadeel; het ligt op het zuidpunt van het eiland dus je bent ruim 1 1/2 uur onderweg met de bus om er te komen, zorg voor water op de heen reis, je hebt het nodig, koop een flesje in het vliegtuig. Voor de rest een pracht locatie de moeite waard voor een vakantie.

Vergane glorie

Sammert, 1-10-2017

Oud hotel. Kamers zeer gedateerd en niet schoon. Bedden zijn aan vervanging toe. Niet kiezen voor all in. Eten is eentonig, om de 2 dagen hetzelfde. Daarnaast erg weinig keuze, nog nooit zo beperkt meegemaakt bij all in.Het gehele hotel heeft een update nodig om weer van deze tijd te zijn. Dranken en ontbijt zijn wel goed.

Geen Airco in het appartement en het appartement was bloedheet voor 15 euro in de week kun je een ventilator huren maar dat heeft totaal geen zin. Bedden keihard de grond ligt beter. Bankbed lig je beter op maar is maar voor 1 persoon. Als klap op de vuurpijl syntetische kussen om lekker nog meer te zweten. Wij hadden alleen logies. Dat all inclusive zouden wij nooit doen. Je hebt 3 gangen gedurende de dag en je kan gratis drinken bij zwembad. Het assortiment vond ik karig want we dachten erover om een avondje daar te gaan eten, maar wij vonden het er niet aantrekkelijk uitzien. Ook geen gezellige sfeer in restaurant lekker van die grote tl verlichting. Dus we hebben bij de chinees verderop gegeten wat een absolute aanrader is.

Ligging bij het strand, jammer Vd weg, appartement Oke maar niet schoon helaas (achterstallig onderhoud), gelukkig airco. Zeer slechte bedden!!! Zwembad goed, personeel prima

Mooi hotel

Nederland, 9-8-2017

Leuk hotel aardig personeel,nette kamers eten is lekker zwembad is prima dicht bij het strand

Heerlijke vakantie gehad!

Anneke van der Meijden, 29-7-2017

Jandia is een gezellig plaatje.vlakbij strand en winkels goed toeven is het daar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Jandia Luz in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Jandia Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Jandia Luz scoort een 7.43 uit 10 op basis van 91 reviews.