Appartement Palm Garden

SpanjeFuerteventuraJandía

7.8GoedScore uit 91 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

105 Reviews over Palm Garden

• 10Els Zwaag04-06-2019

Fantastische vakantie in low budget accomodatie

Wij komen al sinds 2004 in Jandia, maar voor het eerst in Palm Garden. Het is één van de oudere aparthotels, daardoor hier een daar een beetje gedateerd maar het is slechts een 2-sterren accomodatie en daar is de prijs ook naar. Wij hadden een groot appartement, heel groot balkon, schoon, goede bedden. Het eten was goed en gevarieerd. Personeel was zeer vriendelijk op 1 receptioniste na. Strand lekker dichtbij en de winkels ook. Kortom: we hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 5Drika10-10-2018

Eens maar nooit meer

Voor de 1ste keer hier naar toe geweest. Bij touroperator een comfort kamer geboekt omdat die op de bovenste verdiepingen zijn. Wij kregen een kamer op de 10de verdieping. Lift gaat tot 9 dus zelf de koffers 2 trappen opsjouwen. Resort is tegen een berg gebouwd ter hoogte van de 9de verdieping precies onder ons is er een bergweg/ruimte waar alle vuilcontainers staan en glasbakken plus grote puincontainers vanwege wat renovatie van het complex. Vrijwel iedere ochtend om 5.30 word het vuil opgehaald. 's Nachts veel herrie vanuit het winkelcentrum Cosmo tot een uurtje of 5. 1 x schoon beddengoed en 4 x handdoeken gewisseld in 2 weken. En dat bij heel warm weer terwijl er geen airco of ventilator is. Halfpension zeer minimaal. Geen variatie. Geen drinkwater bij het eten. Vlees gortdroog. Geen ijsbar maar ijs uit kleine plastiek bekertjes. Regelmatig vuil tafelkleed en gevallen bestek terug op tafel. Geen poolbar heel ongezellig.

• 8Quinten18-08-2018

Prima locatie in een mooie omgeving

Schoonmaak service was erg goed! Er is zelfs 1x voor ons afgewassen toen wij dit hadden laten staan voor een later tijdstip. Handige service van het hotel om je sleutel in te leveren Bij vertrek zo raak je hem niet kwijt. Het hotel ligt dicht bij het strand en ligt direct aan de boulevard. Het ijs zaakje naast het hotel Chili chocolate’ Is zeker de moeite waard.

Het zwembad was wat verouderd, ook was het receptie personeel niet erg vriendelijk (de schoonmaaksters daar en tegen wel). Eten zou ik buiten de deur doen, in het dorpje Morro Jable (20 min lopen of 5 min met de taxi voor 3,-) kun je voor 5 euro pp erg goed ontbijten, ga naar de Churreria El Refugio hier eet je traditioneel Churros met Chocolade of heerlijke verse broodjes en zit je ook nog eens tussen de Spanjaarden.

De appartementen zijn wat verouderd maar alles is aanwezig en werkt naar behoren. De bedden waren erg hard. De kamer wordt erg warm ventilator is een must.

• 7Frederiek10-08-2018

Voor de prijs een prima hotel

Top ligging op de boulevard. Bedden erg hard en het hotel is erg gehorig.

• 7Tessa Logerink02-08-2018

Prima appartement

Prima appartement, wel jammer dat wij in een van de enige appartementen zaten met een kleiner balkon. appartement was verder eigenlijk te groot voor ons, (behalve de badkamer). Verder kwamen wij er pas dag 4 achter dat er een restaurant was op de 3e verdieping( ingang via het zwembad) en ook wisten wij niks van een zogenaamde loungeruimte. Tip voor de receptionisten zou zijn meer info over het hotel geven.

• 8Rob Buurman15-07-2017

Gedateerd...

Zoals in meerdere reviews vermeld is Palm Garden gedateerd. Het is er schoon, het eten is goed, de bediening is vriendelijk, de zon schijnt er, het ligt dicht bij het strand, dicht bij de winkelstraat, niets mis mee. Dit vertaalt zich in de prijs : je krijgt waarvoor je betaald. Het hotel heeft meerdere zwembaden maar in december zijn er vooral Duitse gasten (veel senioren) die van de zon komen genieten. En dat kan prima in Palm Garden : het grote terras ligt uit de wind, dus laat in de middag is het met de zwakkere zon nog lekker buiten zitten.

• 8M.Dijk10-05-2017

Geweldig!

Grandioos uitzicht over de zee.

• 9Yvonne01-05-2017

Wij willen nóg wel een keer!

Bij de receptie word je zeer vriendelijk geholpen. Er werd ons zelfs gevraagd of we in de Engelse of Duitse taal wilden communiceren. Appartement met zeezicht was uitstekend. Uitstekend zwembad boven op het dakterras. Ligging is heel goed. Winkels zeer dicht in de buurt en wandelen langs het strand is geweldig! Helaas is wifi en ook t.v. tegen betaling. Ontbijt en 's avonds buffet in het restaurant goed en goedkoop.

• 6adele31-07-2016

een week is lang genoeg

Het ligt direct aan een mooi ruim strand. En het uitzicht over zee is mooi. Zat op de 7e verdieping. Het gebouw is wel aan verbouwing toe. De 3 liften zijn vrij klein en waren regelmatig kapot. Voor oudere kinderen is er zo wel in het hotel als omgeving weinig te doen. Wel leuke restaurantjes als je richting haven loopt langs de boulevard. Helaas geen airco aanwezig en wifi moet apart betaald worden. Kreeg bij de receptie echter te horen dit niet te doen omdat hij niet goed werkt

• 6miran25-06-2016

Redelijk goed

Op zich redelijke kamers groot balkon en mooi uitzicht op zee.Ik vindt het wel een compex wat niet geschikt is voor kinderen verder is het er erg goed te vertoefen.De zee is op afstand lopen.De winkels zitten onder de appartementen.Geen animatie.Het zwembad vindt ik helemaal niks ligt op het dak.

Appartement Palm Garden info

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)