Hotel Occidental Jandía Playa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Playa voor je op een rij gezet:

174 reviews over Hotel Occidental Jandía Playa

• 7Wilma26-08-2019

Mooi ruim opgezet hotel

hotel is ruim opgezet tegen een berghelling aan. Hotel kamers in hoofdgebouw en in diverse blokken. Zwembaden (2 etages) waren perfect. Activiteiten bad was verwarmt. Bedjes reserveren is niet nodig er waren altijd nog wel bedjes te vinden. Het eten was erg goed en erg uitgebreid. Voor ieder wat wils. Tip: ga vroeg eten anders sta je in de rij voor een tafeltje. Schoonmaak was prima alleen mochten ze rondom het zwembad wel wat beter en vaker schoonmaken. Hotel ligt bij het strand alleen moet je wel een stukje lopen om daar te komen (onder een weg door). Beneden het hotel zijn winkeltjes en een spar is wel erg rustig daar.

Met oudere kinderen

• 9Dijkjes13-06-2019

Top hotel waar je tot rust komt!!

Heerlijk hotel. Netjes, schoon, goed eten, goed bed. Wanneer je all-in premium boek dan voor 5 euro pppd extra div extras. Heerlijk in een apart gedeelte eten ipv in de drukte. Op het dek lekker in het water liggen op speciale bedden. Dit hotel is een aanrader. Nu 2x geweest en zeker niet de laatate keer. Aanrader is wel een auto erbij te boeken, zodat je ook verder op het eiland kan genieten.

• 7Karena02-06-2019

Leuk voor een keer maar ga er niet meer terug

Bij deze complex is het restaurant wel ongezellig, maar het eten is prima, jammer dat de buiten terras relatief klein was. Het eten was prima voor prijs verhouding. Winkels en strand is binnen loop afstand. Let op het is op een heuvel ... alles wel te doen. Jammer dat het entertainment altijd binnen was en in een ruimte dat galmd door de hele openbaar ruimte! Let op er was continu een wind en daarmee rekening houden. Verder een prima plek, maar persoonlijk niet de waard om terug te gaan.

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter

• 4Esch20-04-2019

Nooit meer

Ligt erg hoog op de berg. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

We moesten met onze Bagage 30 treden beklimmen naar het appartement . Niemand die ons hielp.

Eten was vaak koud/ lauw. Het warme eten word weer boven op het koude eten gelegd. We hebben alle 3 ziek op bed gelegen en meerdere mensen uit het complex. Het hotel zei dat ze hier niet verandwoordelijk voor waren . Erg slecht dat het hotel de mensen niet serieus namen of ergens in tegemoet gekomen zijn. Wij gaan hier nooit meer heen!

Wel fijn dat touroperator ons wel serieus nam en met ons mee wilde denken👍🏼

Guest Experience Management, Community Manager, 23-04-2019

Dear Guest,

We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.

We have taken good note of your remarks on the dining experiences and sincerely lament reading that we fell short of your culinary expectations on this occasion, although I would like to take the opportunity to point out that our Executive Chefs follow a two weeks menu rotation including a wide array of both local and international delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, this is why we are sorry to read that we were not able to conquer yours and will make sure to discuss your critics with our team.

Regarding of your comments about our Belly service, we are truly sorry you did not feel attended enough on this occasion, we work daily to provide the best possible service, and we do agree that you should not have had to carry your luggage.

We deeply regret the incident you have described and would like to provide additional information about the measures we take to prevent these situations. We hire a third-party company to perform rigorous hazard analysis and critical control points (HACCP) as well as a hygiene audit to ensure the innocuousness of our food.

We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

Kind regards Guest experience Manager Occidental Jandia Playa

Met oudere kinderen

• 8Harry10-04-2019

Goed hotel, maar je moet goed ter been zijn.

Geweest van 28 maart 2019 tot 4 april 2019. Hotelcomplex met 9 satellietgebouwen, gebouwd tegen een helling. Voor de eetzaal moet je dus stevig omhoog. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of rolstoelgebruikers. De kamer was schoon en netjes. Het personeel verdient een pluim. Het eten is goed, als zou ikzelf wel wat meer salades willen zien. Er is een haal en brengservice van en naar je kamer voor jezelf en de koffers.

• 9Irene21-02-2019

super vakantie gehad

we hebben een superfijne vakantie gehad. de kamers zijn netjes schoon, het eten was goed en er was keuze genoeg. er stond zelfs een fles cava en bonbons op de kamer op m'n man zijn verjaardag, we zijn niets tekort gekomen en gaan zeker terug voor een winterzon vakantie.

• 2018
    8ann01-12-2018

wij komen terug !!

fijn hotel aan het mooie strand (lift en dan weg oversteken) . lekker eten , veel keus en plaats om buiten te eten. verschillende zwembaden waarvan 1 verwarmd met veel ligstoelen dus altijd plaats. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt tegen een berg dus wel wat helling en trappen om gaan te eten. Kamers zijn groot met goed bed en het terras met zicht op zee was mooie. Onderaan het hotel zijn enkele winkeltjes en eettentjes. Na een fijne wandeling kom je in het stadje met veel winkels maar je kan ook de bus nemen. Voordat we gingen avondeten in de bar gezellig aperitieven en nadien live muziek was een fijne afsluiter van de dag. Wij zeker nog eens terug.

• 9Joyce Esseveld01-12-2018

Fantastisch resort op een mooie plek.

Fantastisch resort. Goed onderhouden en erg schoon. All inclusive. Eten fantastisch met enorm veel keus. Teveel om op te noemen. Wij hadden een prachtige kamer met mooi zeezicht. Kamer 9201. Alles goed verzorgd. We gaan in november 2019 weer terug.

• 6Anemoon05-10-2018

Prima hotel maar niet voor mij

Het is een hele grote vakatie fabriek die bijna volledig duits is. Het uitzicht over zee is geweldig, en het klimaat ook. Het personeel is aardig en behulpzaam. Raar is het klasse verschil. Ben er nog niet achter hoeveel klassen er zijn maar het lijkt de tytanic wel. De laagste klassen eet in een soort kantine met tl verlichting. Een klasse hoger krijg je stoelleuningen, kun je op het terras eten met een kaartje. De hoogste klassen heeft een heel apart restaurant en eigen zwembaden. Get eten is goed en gevarieerd. Werd persoonlijk wel onpasselijk dat elke dag enorme buffetten eten staan en dat niet word opgegeten en weggooid terwijl 500 km verder op de mensen sterven van de honger. Als je daar niet mee zit. Prima all inclusiv maar niet mijn ding. Is niet geschikt voor pubers en mensen die slecht lopen. Strand is 20 minuten en een behoorlijke klim terug

Guest Experience Management, Community Manager, 07-10-2018

Dear Guest, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. Please be assured your comments regarding the service you received during mealtimes has been discussed with our Maître so as to prevent these kind of situations to reoccur in the future and we sincerely apologize for failing to meet your expectations on this occasion. We were most concerned to read your remarks on the service and boards you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. On the other hand it is good to know that you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates and we thank you for letting us know that we could conquer yours. Your enthusiasm for our staff is very much appreciated and will be a great source of motivation, we will certainly not fail to convey your very kind compliments to all of them. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind Regards, Guest Experience Manager Occidental Jandia Playa

• 9Travelgirl11-09-2018

Heerlijk hotel, mooie tuin en op loop afstand boulevard/centrum. Onder het hotel bevind zich ook een kleine winkel centrum. Alles was goed geregeld in het hotel bij aankomst. Eten was top en gevarieerd. Wat ik minder vond was, dat er waterpolo gespeelt werd in het bad waar ook de kleintjes zwommen en je er dus zeker 1.5 uur je kind niet kon laten spelen/zwemmen in het water. Animatie shows beginnen heel laat in de avond. Bijna iedere avond live muziek, wat mijn dochter heel leuk vond, ze houdt van dansen. Het strand is te bereiken door een tunneltje, strand is vrij ruw met hoge golven. Voor echt strand plezier raad ik aan om richting Jandia zelf te lopen en daar naar het strand te gaan. Heerlijk kalm water en ook heerlijk van temperatuur.

Dit is zeker een hotel waar we vaker naar toe zullen gaan als we voor fuerteventura kiezen.

Met jonge kinderen

7 tips over Hotel Occidental Jandía Playa

• Kschaart, 23-04-2014

• SharonB, 01-07-2013

Dit hotel ligt heel dicht bij het strand en dicht bij een klein winkelcentrumpje waar je je dagelijkse boodschappen kan halen.

• Sandra, 12-05-2013

1) Huur een auto; is goedkoop, wegen zijn goed en je komt overal makkelijk. 2) Donderdag markt tot 14.00 uur, goedkoop souvenirs kopen. Zoals riemen, sieraden, tasjes, portemonnees etc. Geen voetbal tenues. Goedkoper dan in het centrum. 3) Neem zelf een waterkokertje mee. Overal staan theezakjes, koffiezakje, suiker etc. Ook makkelijk als je een flesje voor je kindje moet maken. 4) Kindjes met middagslaapje vraag een kamer gelijkvloers aan bij het zwembad en neem babyfoon mee.

5 vragen over Hotel Occidental Jandía Playa

• karinamaprivayz, 04-01-2016

Hotel Barcelo Jandia Playa

Hallo, wij gaan eind Januari : zijn de zwembaden verwarmd? Kan je dan ook in Zee zwemmen ?

• Ooijkaas , 05-09-2014

Internet

Weet iemand of je internet op je kamer hebt .? En of je daar voor moet betalen en hoeveel eventueel ?

kazban, 20-12-2014

geen wifi op de kamer. in het hotel is wifi maar dit kost 20 euro voor een week

• Gavyn, 14-12-2013

excursies

Waar kun je ter plaatse het beste excursies aanvragen?

Jan, 24-04-2014

Mijn beoordeling staat ook bij Barcelo premium.

Gavyn, 24-04-2014

Klopt. We zijn al in jan-febr. geweest. Zie beoordeling : Gavyn Wij zijn net als jij zeer tevreden ov er dit premium. Gr. Gavyn

Kschaart, 23-04-2014

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald