Hotel Occidental Jandía Playa

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°14°
Hotel Occidental Jandía Playa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Playa voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Occidental Jandía Playa in het Nederlands

wij komen terug !!

ann,
1-12-2018

fijn hotel aan het mooie strand (lift en dan weg oversteken) . lekker eten , veel keus en plaats om buiten te eten. verschillende zwembaden waarvan 1 verwarmd met veel ligstoelen dus altijd plaats. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt tegen een berg dus wel wat helling en trappen om gaan te eten. Kamers zijn groot met goed bed en het terras met zicht op zee was mooie. Onderaan het hotel zijn enkele winkeltjes en eettentjes. Na een fijne wandeling kom je in het stadje met veel winkels maar je kan ook de bus nemen. Voordat we gingen avondeten in de bar gezellig aperitieven en nadien live muziek was een fijne afsluiter van de dag. Wij zeker nog eens terug.

Fantastisch resort op een mooie plek.

Joyce Esseveld,
1-12-2018

Fantastisch resort. Goed onderhouden en erg schoon. All inclusive. Eten fantastisch met enorm veel keus. Teveel om op te noemen. Wij hadden een prachtige kamer met mooi zeezicht. Kamer 9201. Alles goed verzorgd. We gaan in november 2019 weer terug.

Prima hotel maar niet voor mij

Anemoon,
5-10-2018

Het is een hele grote vakatie fabriek die bijna volledig duits is. Het uitzicht over zee is geweldig, en het klimaat ook. Het personeel is aardig en behulpzaam. Raar is het klasse verschil. Ben er nog niet achter hoeveel klassen er zijn maar het lijkt de tytanic wel. De laagste klassen eet in een soort kantine met tl verlichting. Een klasse hoger krijg je stoelleuningen, kun je op het terras eten met een kaartje. De hoogste klassen heeft een heel apart restaurant en eigen zwembaden. Get eten is goed en gevarieerd. Werd persoonlijk wel onpasselijk dat elke dag enorme buffetten eten staan en dat niet word opgegeten en weggooid terwijl 500 km verder op de mensen sterven van de honger. Als je daar niet mee zit. Prima all inclusiv maar niet mijn ding. Is niet geschikt voor pubers en mensen die slecht lopen. Strand is 20 minuten en een behoorlijke klim terug

Guest Experience Management, Community Manager, 7-10-2018

Dear Guest, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. Please be assured your comments regarding the service you received during mealtimes has been discussed with our Maître so as to prevent these kind of situations to reoccur in the future and we sincerely apologize for failing to meet your expectations on this occasion. We were most concerned to read your remarks on the service and boards you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. On the other hand it is good to know that you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates and we thank you for letting us know that we could conquer yours. Your enthusiasm for our staff is very much appreciated and will be a great source of motivation, we will certainly not fail to convey your very kind compliments to all of them. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind Regards, Guest Experience Manager Occidental Jandia Playa****

Travelgirl,
11-9-2018

Heerlijk hotel, mooie tuin en op loop afstand boulevard/centrum. Onder het hotel bevind zich ook een kleine winkel centrum. Alles was goed geregeld in het hotel bij aankomst. Eten was top en gevarieerd. Wat ik minder vond was, dat er waterpolo gespeelt werd in het bad waar ook de kleintjes zwommen en je er dus zeker 1.5 uur je kind niet kon laten spelen/zwemmen in het water. Animatie shows beginnen heel laat in de avond. Bijna iedere avond live muziek, wat mijn dochter heel leuk vond, ze houdt van dansen. Het strand is te bereiken door een tunneltje, strand is vrij ruw met hoge golven. Voor echt strand plezier raad ik aan om richting Jandia zelf te lopen en daar naar het strand te gaan. Heerlijk kalm water en ook heerlijk van temperatuur.

Dit is zeker een hotel waar we vaker naar toe zullen gaan als we voor fuerteventura kiezen.

Blok 9 met zeezicht is top

CXA,
31-5-2018

Een week geweest met halfpension, ontbijt is heerlijk elke ochtend verse fruitdrankjes vers gemixt. Diner zijn vooral de salades, en toetjes heerlijk. Vis is vaak hetzelfde maar ook best lekker. De paella was heerlijk.

Beleid qua plaatsing in het restauarant is lachwekkend, half pension en plus zitten niet bij elkaar, plus heeft een stoel met armleuning, halfpension zonder armleuning. Op een ochtend stond er zelfs een enorme rij waar wij vol verbazing naar hebben gekeken.

Entertainment is 's avonds slecht, vooral de kwaliteit van het geluid . Mensen doen hun best dat is dan ook alles

2 keer gelopen naar Morro Jable. Is prima te doen . Lekkere cappuccino gedronken bij Waikiki en aan de boulevard heerlijke sangria gedronken

Oh en er worden 's ochtends echt wel handdoeken gelegd op de ligbedden , gelukkig gaan wij niet bij t zwembad liggen

maar aan het heerlijke strand

dus najaar weer

ria,
22-2-2018

heerlijk relaxt hotel,lekkere bedden,goed op smaak gebracht eten.

we zijn hier nu 3x op rij geweest naar volle tevredenheid

voor herhaling vatbaar

B.v.d.Ploeg,
22-2-2018

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Een 11 op schaal van 1 tot 10!

Mastenbroek,
22-10-2017

Prachtig en goed onderhouden hotel met super mooie tuin aan de voet van een berg. 2 mooie zwembaden en dicht bij het strand en verschillende winkeltjes.

Goed verzorgd eten, drinken en schoonmaak.

Altijd goede service met een lach!

Personeel waar je vrienden mee kan maken en die je meenemen naar de in en outs van het eiland!

Ons zullen ze hier vaker gaan zien!

Wat een geweldig hotel

Esther,
29-7-2017

Geweldig hotel. Mooie kamer en een groot breed bed. Het 3e bed is jammer genoeg minder goed, kraakt piept en ligt niet lekker. Alles goed schoon (iedere dag). Elke dag water op je kamer. Animatie is niet opdringer maar wel leuk. Met all in plus geboekt. Eten goed en gevarieerd. Helaas soms wel lauw. Een aanrader. Had nog wel een paar weken willen blijven.

Het hotel ligt op loopafstand van de boulevard met leuke winkels. Ben hier vijf jaar eerder geweest, maar ziet er nog steeds goed uit. Regelmatig worden zaken die stuk zijn vernieuwd. Leuk entertainment team die niet opdringerig is.

Eten is uitgebreid en afwisselend. Enige minpunt is dat het hotel tegen een berg is gebouwd en je dus veel trappen moet lopen. Om naar de boulevard te gaan is er een lift.Vriendelijk (engels of duits sprekend) personeel. Kamers werden goed schoon gehouden. Elke dag vers drinkwater op de kamer en gratis WiFi.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Jandía Playa in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Jandía Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.