Hotel Occidental Jandía Mar

8,8

24 reacties Hotel Occidental Jandía Mar

Familie kamers

Eva , 16-1-2019

Hallo, ik heb een vraag: wij willen een familie kamer 4tot 6 personen boeken met zeezicht. Zijn dat 2 aparte slaapplekken? Of met een tussendeur?

Vriendelijke groet,

Eva

Fohn

Crielaard, 15-1-2019
Is er een föhn op de kamer

koelkast / Fridge

Ed, 25-8-2017

is er een klein koelkastje op de hotelkamers aanwezig?

is there a small fridge present on the hotelrooms?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Mar voor je op een rij gezet:

Muziek

martine Stok, 12-8-2017
Is er bij alle zwembaden muziek, en hoe is dit op het strand ?

Ping-pong tafels

Pauline, 12-1-2017
Hallo, zijn er tafeltennistafels aanwezig en evt. hoeveel? Alvast dank voor uw reactie!

Badlakens

Rianne, 31-7-2016
Hallo, is het bij iemand bekend of je badlakens kan afhalen die je kan laten wisselen per dag? Alvast bedankt.
2 reacties

Uitzicht kamers

Kelly, 13-6-2016
Hallo, weet iemand misschien hoe het uitzicht is van de kamers zonder zeezicht? Hebben alle kamers zicht op het zwembad of zijn er ook kamers met minder goed uitzicht?

Fitnesszaal

Marijn, 30-3-2016

Hallo,

Iemand enig idee hoe de sportzaal eruit ziet, en of deze redelijk compleet is of dat deze van ellende uit elkaar valt?

3 reacties

auto huren

timo123, 16-12-2015

Is er een mogelijkheid om een auto te huren in de buurt als 19 jarige?

Zo ja? Hoeveel kost dit ongeveer ?

1 reactie

Transfer

richardkoudijs, 22-9-2015
Hoe lang zit je in de bus vanaf het vliegveld en is er een boulevard met winkels in de buurt en hoever is dat lopen. Hoe ver is het hotel verwijderd van het strand en kan je dat lopen = Zijn er strand bedjes aanwezig
3 reacties