Zoover maakt gebruik van cookies.

Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.

Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk onscookiebeleid.

Advertentie

Hotel Occidental Jandía Mar

Hotel
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°19°
Hotel Occidental Jandía Mar
8,1

Fantastisch

Score uit 207 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service7,9
  • Prijs/kwaliteit8,0
  • Eten7,5
  • Kamers8,4
  • Kindvriendelijk8,3
  • Zwembad8,2
  • Hygiëne8,5
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Mar voor je op een rij gezet:

 

Reviews

177 reviews over Hotel Occidental Jandía Mar in het Nederlands


Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Heerlijke vakantie...

Stieneke de Voogd
14-4-2018
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8
 

Fijn hotel. Mooi eiland. Huur vooraf een auto op het vliegveld.

De oude hoofdstad bezoeken is een aanrader.

8

Het is hier zeer aangenaamd en lekker warm.

Wim corvers
10-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne8
 

ik vond het een leuke vakantie en heb een paar uistapjes gemaakt naar het dierenpark en naar Lanserote.

Deze duerde wel erg lang maar was de mooite waard.

10

Top hotel. Goede service, vriendelijk personeel

Steven Dansen
26-8-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 
Een zeer prettig hotel. Heel erg vriendelijk personeel. Zeer goede hygiene. Kamers worden heel goed bijgehouden. Voldoende bedjes bij t zwembad. Een zeer groot zwembad. En van de bar tot aan de receptie heel vriendelijk personeel. Aanrader! Zeker met kinderen.
Guest Experience Manager, Community Manager, 27-8-2017

Dear Steven,

Thank you for making our hotel Occidental Jandía Mar your choice on this occasion and for your very kind recommendation to other travellers and the readers of Zoover. This positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards. We thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.

We hope you had a pleasant journey back home and we are looking forward to welcome you back when next time you decide to visit the Canary Islands and Fuerteventura.

Sunny greetings from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Mar voor je op een rij gezet:

 

8

Leuke vakantie gehad

Samantha Kok
26-7-2017
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
 
Incheck duurde lang. Groot hotel, 2 medew aan de balie. Na 25 min aan de beurt. Na uitleg kregen we ons pasje voor de kamer. Niemand die even mee loopt. Ruime kamer en erg schoon. Je hoeft niet te verwachten dat er geruime plek is aan ligbedjes. Regelm worden handd.+ligbedjes ingepikt door andere. Erg jammer+onvolwassen. Geen lange rijen bij het eten,elke dag iets anders. Shuttle naar het strand prima. Zee erg ruig, dus niks voor kleintjes. In de avond lkr aan het strand eten?Neem een taxi naar jandia Mar €3. Auto huren is prima. Andere winkelcentra liggen ver gem1,5 uur rijden.Wij hadden wat pech met de sportschool, schoonmaak+foto's maken..animatie voor kids is super!Erg vriendelijk! Bij het uitchecken, word er niet fatsoenlijk gedag gezegd. 4kakkerlakken gezien. Overdag en avond alleen prik frisdrank.Je bent dus verplicht je kind elke dag prik te laten drinken.Vaak veel wind.Ons kleintje had het vooral koud na het zwemmen. Leuke vakantie gehad,op naar een volgende bestemming.
Guest Experience, Community Manager, 31-7-2017

Dear Samantha,

We would like to thank you for your preference in selecting our Occidental Jandía Mar hotel for your holidays in Fuerteventura, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.

We have taken good note of your remarks related to the service you received upon check in and apologize for the exceptional wait you experienced upon your arrival, we will do our utmost to improve on this aspect of our services and extend our sincere apologies for any inconvenience caused to you and your loved ones.

Moreover we have taken good note of your remarks related to the presence of cockroaches within our grounds; given the climatology of Fuerteventura and its geographical position, depending on the humidity and heat, the presence of insects in any hotel, business or private house is unavoidable, nevertheless we have in place a specific preventive pest control plan as well as regular treatments to avoid their presence in the hotel.

Children are always very welcome among us and are kept entertained by our professional Mini Club staff who organizes a wide array of activities for our little guests to take full advantage of their stay, with enriching games and fun sport activities designed to expand kids’ horizons and create new friendships in a multicultural environment, thank you very much for your highlight.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

7

Niet geschikt voor het hoogseizoen, veel te vol

Familie Ursem
28-6-2017
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne8
 
Mooie accommodatie, heeeeel actief animatieteam maar in het hoogseizoen zijn er echt te veel mensen. Dan te weinig bedjes bij het zwembad en in de avond lange rijen bij de bar. Het restaurant is een grote hal waar een paar honderd mensen eten, drinken, heen en weer lopen, lachen en krijsen (kleine kinderen).
Guest Experience, Community Manager, 29-6-2017

Dear Guest,

We appreciate your time you spent on sharing your comments on zoover, in Occidental we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations,

According to the hotel policy reserving sunbeds is not allowed. We do our best to ensure the following of this standard, especially during high occupancy when this happens more often and we apologize if exceptionally during your stay we weren’t able to have a total control on this matter.

First of all we would like to point out that we empathize with you and we understand your preference for a more tranquil accommodation. Nevertheless it is our target to offer all our guests a splendid and amusing holiday and therefore we try to combine lively attractions for the action seekers with a well organized distribution in facilities and time tables to ensure that the guests wanting to relax can do so at all times.

We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

7

Een hotel met weinig allure

Jeannet
20-5-2017
  • Ligging6
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 
Zijn 1 week in dit hotel geweest. Kamers en zwembad zijn mooi, wel af en toe winderig. Te weinig personeel en kijken niet erg vriendelijk..lang wachten om een cocktail te bestellen omdat er maar 1 pers is die ze kan maken? Geen nederlandse zender op de tv en weinig toiletten. Je komt wel aan je kilometers om ergens heen te gaan..
Guest Experience, Community Manager, 23-5-2017

Dear Jeannet,

We thank you very much for choosing our hotel for your holidays in Fuerteventura.

Reading your comments we understand your dissatisfaction with the location of our resort and although these informations are described on our pages for a more comfortable stay we offer free shuttlebus to the beach and vllage of Jandía every day.

Also we lament reading your disappointment reagrding the lack of Dutch TV channels, we are going to take into consideration your remark for improving our services.

It is with great concern that we read your comments about our staff mostly because their service has been praised many times for their professionalism yet genuine friendliness and we assure you that what you described is not the norm for us. We appreciate you taking the time to notify us of your personal expérience and rest assured that your review will be discussed with all departmental managers for revision.

Lastly yet importantly we would like to thank you for your highlights on the rooms and the pool area.

Although we wish you had a better experience with us we thank you again for sharing your opinion and we hope to have the pleasure of serving you again in our hotels worldwide ensuring you in advance of our best intentions at all times.

Kind regards form Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager


Advertentie
10

Top vakantie

B.
13-5-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
 
Geen twijfel bij het boeken van dit hotel. In 1 woord geweldig. Kamers schoon en ruim. Hotel ligt tegen een heuvel, soms moet je wat trappen of heuvels lopen, als je dat weet moet je niet klagen. Shuttle-service naar boulevard/strand. Boulevard zeer leuk lopen. Verwarmde zwembad is top, bedjes genoeg. Eten voortreffelijk en elke dag anders! Personeel en animatie gewoonweg top, Alfred en Monsif zijn toppers!! Een hoop vertier! Verbeterpuntje: kartonnen bekers. Gaan hier zeker naar terug.
Guest Experience, Community Manager, 23-5-2017

Dear Guest,

We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Occidental Jandía Mar hotel with us and Zoover readers.

We thank you for your very kind words about our entertainment team as they work tirelessly every day to entertain our guests during their stay among us, we will make sure to relay your praising comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated.

Once again, we thank you for sharing your opinion a suggestions that of course we are going to take into consideration for improving our services. We are looking forward to welcome you back in the future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

9

Fantastisch alles was goed

Simon
8-3-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
 
Wij gaan hier zeker naar toe terug, het eten was perfect we zijn 5 jaar geleden in een andere plaats geweest waar het veel slechter was. Er is goede Animatie men van Jong tot oud goed word vermaakt en er is een verwarmd buiten zwembad wat het ook erg lekker maakt om in deze periode te gaan Zwemmen. We hebben een top vakantie gehad samen met touroperator.
Occidental Jandía Mar Guest Experience, Community Manager, 22-3-2017

Dear Simon,

We appreciate your time you dedicated to share your experiences regarding your stay at our hotel Ocidental Jandía Mar. We are really happy to know you enjoyed your stay that much and you feel you would honor us with another visit.

We thank you for your comment on the entertainment program, our animators wotk tirelessly every day to entertain all our guests including the youngest ones as well, we are going to let them know that their efforts have been appreciated.

We are also are very grateful for highlighting that during winter season one of the outdoor pools is heated to assure a pleasant and relaxing holiday experiende by the pool.

Once more we thank you for choosing us when visiting Fueteventura, and your time you spent on sharing your comments, we definitely look forward to welcome you again in the not too distant future.

Kind regards from Jandía,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager

10

Fantastich

Comiestga
23-1-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
 
allemaal fantastisch. Gefeliciteerd aan alle animatieteam.

Oude reviews (archief)

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 1,5 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


6

3 sterren waard geen 4

sebes71
14-10-2016
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten4
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad6
 

geweest met vrouw en dochter van 2. Op pagina staat nog kinderbadje. dat is dichtgegooid en een spuitparkje geworden. Leuk voor een kwartier,maar geen meer waarden, Dom dat kinderbad dicht gegooid is. wifi is zeer slecht. niet meer van deze tijd. eten koud en eenzijdig. vaak kunnen ze het ook niet aan als het hotel bijna vol zit. waren daar 3 weken krijg je een invalidenkamer. met een kind van 2. onbegrijpelijk. na 3 dagen een andere kamer. Geen gezellige zit voor de avond. Er is meer uit dit hotel te halen. maar denk dat ze dat niet zien.

De badmuts in het binnenbad is geldklopperij. Fitness ruimte krijgt een dikke onvoldoende. slechte apparaten niet eens een normale bank dan wel dumbels..Geen stang, Zeker geen 4 sterren waard. hoe het ligt en de uitstraling van de ligging en gebouw. erg mooi.

Kijk uit met kip eten of van de bbq elke keer rauw. heb zelfs een foto hiervan. Vele tafels worden niet afgeruimd. maar de mensen staan wel te wachten. Gaf het aan bij de donkerste man die daar liep... maar kreeg een snauw. geloof niet dat wat hij weet wat bedienen is. Aantal dames wel vriendelijk. De mooie Bulgaarse gast vrouw heb je ook niets aan. tja beetje mooi zijn hebben de vakantiegangers niets aan. Zomde van dit hotel.

Zsofia Berta - Guest Expereince Manager, Community Manager, 26-10-2016

Dear sebes71,

We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.

We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours.

We take good note of your comments about our spa and the gym in order for further improvements.

Once again we thank you for sharing this valuable feedback with us, please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guests' experiences among us and we hope you will visit us again in the future.

Kind regards,

Zsofia Berta

Guest Experience Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Jandía Mar voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Jandía Mar in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Jandía Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Jandía Mar scoort een 8.11 uit 10 op basis van 207 reviews.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie