Villa Monte Solana

• Sauna
Meer villainfo

4 reviews over Villa Monte Solana

• 9stefanvancleef06-08-2014

Heerlijk ruim en schoon, wij gaan er zeker terug!

De villa's zijn heerlijk ruim van opzet, met een grote woonkamer/keuken, twee slaapkamers, twee badkamers en twee royale terrassen. Er is ook een gemeenschappelijk zwembad, wel wat klein en niet verwarmd. Een huurauto is aan te raden, complex ligt een aardig eindje heuvelop; alle voorzieningen zijn echter wel op loopafstand.

Pluspunten: - Ligging is heerlijk rustig - Het bovenste terras: wat een uitzicht, rust en privacy! - De receptie: ze willen alles doen om het je naar de zin te maken en problemen worden direct opgelost! - Schoon, er wordt goed gepoetst.

Verbeterpunten: - De bedden zijn echt kei- en keihard - Uitzicht vanaf het onderste terras: we keken direct op een braakliggend terrein (afgezet met stalen platen) waar misschien ooit nog (of niet meer) gebouwd gaat worden, privacy is hier ook maar matig. - Drie keer per week nieuwe handdoeken is wat mager, zeker gezien het aantal dat je krijgt. - WiFi (betaald!) bereik is matig tot slecht.

Met jonge kinderen

• 10bries26-06-2009

super! rust en wát een uitzicht!

Grote villas, met ruime kamers. 2 hele grote terrassen met super zeezicht. Goed geoutilleerde keuken met inductie-kookplaat en goede koel/vriescombi, oven, magnetron, waterkoker, koffiezetter en toaster. eigen opgang en parkeerplaats. Wel op een helling, huur auto is aan te raden. klein complex, rustig, klein zwembad, geen animatie. Supervriendelijk personeel, willen alles doen om je het naar de zin te maken. voldoende handdoeken. wel erg harde bedden.

Met jonge kinderen

• 8j.h.heerze24-02-2005

Vrij nieuwe grote en zeer ruim opgezette villa's. Boulevard en strand bereikbaar langs een enigszins aflopende weg in 10 minuten te bereiken. De appartementen ( ongeveer 17 behorend tot dit complex) zijn goed ingericht en voorzien van alle gemakken ( broodrooster,koffiezetapparaat, 4 elektrische kookplaten,oven en magnetron). Rustig complex met hoofdzakelijk Duitse en Engelse (oudere) bewoners. Diverse terrassen per villa voor heerlijk ongestoord zonnen.Sauna en jacuzzi,zwembad en Turks Stoombad gratis beschikbaar. Zeer welwillende receptie.Wij waren hier in februari 2005.

Anders

1 tip over Villa Monte Solana

• stefanvancleef, 06-08-2014

Een dagje naar het Oasispark in La Lajita is de moeite waard en verder natuurlijk het mooie, schone en brede strand van Jandía Playa.

0 vragen over Villa Monte Solana

Villa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingVentilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen