Appartement Monte Del Mar

2007

Keurig appartement

T.J. Sijm
8-12-2007

Keurig appartement. Wordt regelmatig schoongemaakt alsmede van schone handdoeken voorzien. Ontbijt s'morgens redelijk ,avondeten niet aan te bevelen. Kan beter s'morgens naar supermarkt gaan voor vers broodje.(naast de deur) Dicht bij het strand echter via stijle afdaling.

s'Avonds weinig te beleven.

In 1e instantie app

W. Burghout
5-12-2007

In 1e instantie app. op noord-oost gekregen, terwijl duidelijk gevraagd was om terras/balkon op zuidzijde. Met opgegeven voorkeuren wordt niks gedaan, zo bleek bij navraag na de eerste nacht: geen goede zaak.

Wél is vervolgens een ander app. op zuidzijde geregeld voor de rest van de week: prima! Maar daar moesten we wel 10,- per dag voor bijbetalen.

Herhaling hebben we gedaan dit jaar, van 19-08-2007/02-09-2007 zijn we deze keer geweest.Weer helemaal goed geweest.We hebben dezelfde mening over het complex als verleden jaar.

2006

Wij zijn in dit complex geweest van 28-9-2006/12-10-2006

Roland en ginette
16-10-2006

Wij zijn in dit complex geweest van 28-9-2006/12-10-2006. Het is aan te raden als je naar dit complex gaat, om een auto bij te boeken.Esquinzo is een heel klein plaatsje.Er zijn maar 3 restaurantjes.Wij hadden alleen ontbijt bij geboekt en geen halfpension, daar was ik erg blij om.Het ontbijt is goed,maar om ook nog daar te dineren...In Jandia en Morro Jable heb je een leuke boulevard en genoeg gezellige restauranjes op nog geen 10 min. met de auto,dus dat is veel leuker. Wij hadden een duplex app.(zie gids)en die was lekker ruim.Vraag wel altijd om zeezicht,anders kom je misschien aan de zijkant van het comlpex en dan heb je geen leuk uitzicht.Het zijn hele schone app. Wel heel duits...briefjes bij het ontbijt en info in de kamer,alles in het duits.

Al met al een leuk complex,zeker voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Del Mar in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.