Hotel Lopesan - IFA Altamarena

Tonen op kaart

52 reviews over Hotel Lopesan - IFA Altamarena

• 2019
    9Leo de Koningh06-10-2019

Fijn hotel op een perfecte locatie

Weer terug in het vertrouwde hotel Altamarena. Blijft een perfecte manier van vacantie vieren. Wat ons opviel is dat de dresscode voor het diner niet meer gehanteerd wordt. Dit vinden wij jammer want het geeft een soms onsmakelijk gezicht bij de gasten. Verder een fijne vacantie gehad en we komen graag in 2020 weer terug.

IFA ALTAMARENA, Manager, 08-11-2019

Geachte heer Leo de Koningh.

Allereerst willen we u bedanken voor het opnieuw kiezen van ons IFA Altamarena hotel voor uw laatste bezoek aan Fuerteventura.

Het hotel heeft inderdaad een bevoorrechte situatie en we zijn een perfect hotel voor gezinnen.

We zijn blij u te kunnen informeren dat het hotel een dresscode heeft voor het avondeten en we proberen al onze gewaardeerde klanten deze te laten volgen, hoewel het voor ons soms moeilijk is om sommige gasten te overtuigen van het gemak van de dresscode.

We zouden het geweldig vinden als je volgend jaar je hotel in het zuiden van Fuerteventura opnieuw bezoekt.

vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in september 2019

• 10Debora Seitzinger13-09-2019

Een vakantie om zeker nog een keer over te doen.

Bij dit hotelis een heel mooi strand. Voor het hotel is het winkelcentrum Cosmo. En er is een hele gezellige boulevard met winkels en eettentjes.

Directora, Manager, 20-09-2019

Beste Debora,Heel erg bedankt voor je score en opmerkingen. We zijn erg blij om te weten dat je verblijf in Altamarena aangenaam was. We ontmoeten je graag weer in ons hotel voor je volgende vakantie in Jandía. Met vriendelijke groeten,

Alleen gereisd in augustus 2019

• 7Stephanie07-08-2019

Kan beter

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel en konden we gelijk aanschuiven bij de diner. Het pand is wat verouderd en erg gehorig. De entertaiment wordt goed geregeld, maar gaat tot 12 uur snachts door, waardoor je niet eerder kan gaan slapen. Ook in de ochtend is het vanaf 8 uur al levendig in de gangen en kan je elke deur op de gang horen dicht gaan. We hadden een kamer met zee zicht, dat was adembenemend! Er is altijd plek bij het zwembad en je kan via een zijdeur makkelijk maar her strand lopen

Directora, Manager, 14-08-2019

Beste klanten, Hartelijk dank voor uw opmerkingen en score. Zonder twijfel helpen de meningen van onze klanten ons te verbeteren. Onze excuses voor het mogelijke ongemak veroorzaakt door de gebruikelijke dagelijkse geluiden / geluiden van het hotel. We willen u er ook op wijzen dat over een paar maanden een uitgebreide hervorming van de vestiging is gepland, met grote veranderingen en verbeteringen waarvan we zeker zijn dat deze deze zullen waarderen.

We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Van der smissen guido26-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi verblijf, prachtig, voor rust en shop is het hier top

IFA ALTAMARENA, Manager, 29-07-2019

Geachte gast

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.

We hopen je snel weer te zien in je hotel in het zuiden van Fuerteventura.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Marian21-07-2019

Goed, voor 1 keer.

hotel Altamarena ligt geweldig mooi aan een breed strand. Je loopt je hotel uit en klaar , liggen maar. Hotel is echter aan renovatie toe, maar krijgen nog steeds geen toestemming van de gemeente. Het personeel helpt je wel goed om problemen op te lossen. Wij zijn er 12 dagen geweest , in de laatste 4 dagen was het eten minder, door de drukte was het eten, vlees, vis, toetjes snel weg. Groenvoer genoeg. Zwembad super schoon, leuk avondvullend entertainment, ook voor de kids. We hadden all inclusief en een super mooi zicht op de zee. Wij waren de enige Nederlanders en dat was de reden dat er geen Hostess was van Thomas Cook. Na 4 dagen kwam een Belgische van Thomas Cook en zij heeft ons goed geholpen. De Duitse hostess Ulrike is een kenau en zou ontslagen moeten worden, ze luisterde niet en was erg vijandig. Ze hielp geen Nederlanders. Na 5 keer Thomas Cook te hebben gebeld was ons probleem nog niet opgelost.

IFA ALTAMARENA, Manager, 29-07-2019

Geachte gast

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.

We hopen je snel weer te zien in je hotel in het zuiden van Fuerteventura.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8C. van der Poel04-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Een beetje gedateerd gebouw, maar helder en schoon, personeel goed aanspreekbaar en heel behulpzaam, geweldig

Directora, Manager, 05-06-2019

Geachte klant, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen en score. We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zal een genoegen zijn om je weer te ontmoeten op de Altamarena tijdens je volgende bezoek aan Fuerteventura.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Wolters09-05-2019

Geen 4* hotel

Het hotel is oké, maar zeker geen 4* waard. De vloerbedekking in de gangen is vies, er is veel lawaai s avonds zowel van buiten als van binnen. Ons bad lekte. Wel zijn de kamers schoon en is er voldoende keuze bij de maaltijden. Koffie uit de automaat tussen de maaltijden was een minpunt. De ligging van het hotel is erg goed: dichtbij winkels, bushalte en strand.

Directora, Manager, 14-05-2019

Geachte gast, We waarderen uw tijd om ons uw taxatie van ons hotel te bezorgen. De meningen van onze klanten zijn altijd zeer waardevol om onze service te verbeteren. Anderzijds willen we u erop wijzen dat over enkele maanden een totale hervorming van het bedrijf gepland is, met ingrijpende veranderingen en verbeteringen waarvan we zeker weten dat ze onze klanten tevreden zullen stellen. We zullen je graag weer verwelkomen op de Altamarena. Vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 5Yvet18-04-2019

Eens, maar nooit meer

Absoluut geen kindvriendelijk hotel, hotel voor ouderen 65 plus ( vooral Duitsers) . Het kan beter zich profileren als een adults only hotel. Kinderen mogen niet spelen in het zwembad, dat duiken en met een bal niet mag dat is nog te begrijpen. Maar van kinderen kan je niet verwachten dat ze alleen maar rustig baantjes zwemmen. Dus kinderen zijn lastig voor dit hotel. . Alles is zelfbediening ! Geen 4 sterren waard dit hotel moet een ster af of andere hotels moeten een ster erbij krijgen. Het enige wat goed is zijn de kamers, schoon en ruim. Receptiemedewerkers zijn erg vriendelijk.

Directora, Manager, 19-04-2019

Beste Yvet, Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om ons uw opmerkingen te sturen, aangezien de meningen van onze klanten ongetwijfeld onze kans zijn om te verbeteren. Het spijt ons dat uw verblijf niet is zoals verwacht en wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor enig ongemak dat we mogelijk hebben veroorzaakt tijdens uw verblijf. We zijn ons ervan bewust dat de regels van het zwembad erg streng lijken, vooral voor kinderen, maar ze zijn echt ingeburgerd om de veiligheid van onze gasten te waarborgen en ongelukken te voorkomen. We willen graag dat je ons een nieuwe kans geeft en ons opnieuw bezoekt om hen te laten zien dat we elke dag werken om te verbeteren. Ontvang een hartelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Jouke25-03-2019

Super

Heel goed hotel , eten kamers bedden schoonmaak super Mooi dicht bij het strand. In een woord geweldig !

IFA Altamarena, Manager, 27-03-2019

Dear Guest,

Thank you very much for your positive raiting, We are glad you had a nice time with us during your stay in Fuerteventura. We hope to welcome you soon in the future!

Best regrads

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Niek26-02-2019

Uitstekende locatie

Prima plek maar pas op bij het reserveren van de kamer! Op de familiekamer met terras wil je niet zitten, dan zit je tegen de zijkant van de tuin aan te kijken en het terras is klein.

IFA Altamarena Management, Manager, 13-03-2019

Dear Guest,

Thank you so much for your positive feedback. We hope to see you soon in IFA Altamarena!

Wishing you all the best

Kind regards

Gereisd met partner in februari 2019

0 tips over Hotel Lopesan - IFA Altamarena

3 vragen over Hotel Lopesan - IFA Altamarena

• Anita, 20-07-2019

handdoekenservice

is er een handdoekenservice bij het zwembad?

• J de Bruijn, 26-01-2017

Strandstoelen en parasols

Strandstoelen en parasols zijn die te huur of zijn die van het hotel

• kitty, 14-07-2015

Water en fitness

Is er gratis flesjes/flessen water te krijgen in het hotel?

En is er ook een fitness zaal die gratis te gebruiken is?

Hotel Lopesan - IFA Altamarena info

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats