Géén boekingskosten

SpanjeFuerteventuraJandía

5.6VoldoendeScore uit 53 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

55 Reviews over Lopesan - IFA Altamarena

• 8Johan B28-04-2022

Hotel goede prijs/kwaliteit verhouding

Locatie Het hotel ligt aan de rand van Morro Jables. Het ligt langs een redelijk drukke weg, waar wel alle winkels aanwezig zijn. De afstand naar het strand is 150 meter. Via een zij ingang kan je lekker in je zwemkleren naar toelopen. Tijdens het ontbijt, lunch en diner is er genoeg keuze. Het eten is warm en ja ik begrijp dat mensen zeggen dat het vlees soms koud is, maar dat krijg je door de dunne plakken. Tijdens mijn verblijf heb ik sardientjes, Zeetong, makreel, gerookte zalm, tonijn en andere diverse soorten vis gegeten. De kwaliteit van het eten is gewoon goed. Hygiene Het is overal in het hotel schoon. De publieke toiletten worden goed bijgehouden. Ook de kamers worden goed schoon gehouden. Om het gevoel nog beter te maken, kan het hotel wel wat kleine reparaties uitvoeren, volgens mij niet te veel werk. Ook rondom het zwembad en tuinen is het heel schoon.
    Ik wil Lorenzo van de animatie bijzonder waardering uitspreken dat hij

• 1Elysa Brocken11-04-2022

Never nooit meer, zelfs niet als ik geld toe krijg

Alles viel tegen, dit is absoluut geen 4 sterren hotel. Ten eerste moet je overal extra voor betalen, ook als je all inclusive zit. Kluis op je kamer? Twee euro per dag. Waterkoker op je kamer? 2 euro per dag en 10 euro borg. Badhanddoek? 2 euro per dag. Parkeerplaats voor een gehuurde auto? 5 euro per dag en 20 euro borg. Alles in het hotel is oud en dat merk je goed. De liften wiebelen en de deuren van de liften sluiten soms niet goed. In onze eerste kamer was het bed stuk en onstabiel. De douche ging steeds van heet naar koud en heet naar koud. De verlichting werkte niet goed. Er was een open balkon en door de regen waren de tegels heel glad, we gleden bijna uit. We hebben een andere kamer gekregen, het bed was iets beter maar staat op wielen? Ook hier liet de temperatuur van de douche het afweten waardoor we 2x buiten het hotel hebben gedoucht. Ook kregen we eenmalig een pas voor een andere kamer om daar te kunnen douchen.

• 8Steehouwer09-08-2021

Natrium arm

Goededag, wij gaan in Sep 2021 naar uw hotel, houden jullie er rekening mee dat er mensen zijn zoals ik natrium arm moet eten. Hoor graag van u. Al vast erg bedankt voor antwoordt.

• 9Leo de Koningh06-10-2019

Fijn hotel op een perfecte locatie

Weer terug in het vertrouwde hotel Altamarena. Blijft een perfecte manier van vacantie vieren. Wat ons opviel is dat de dresscode voor het diner niet meer gehanteerd wordt. Dit vinden wij jammer want het geeft een soms onsmakelijk gezicht bij de gasten. Verder een fijne vacantie gehad en we komen graag in 2020 weer terug.

IFA ALTAMARENA, Manager, 08-11-2019

Geachte heer Leo de Koningh.

Allereerst willen we u bedanken voor het opnieuw kiezen van ons IFA Altamarena hotel voor uw laatste bezoek aan Fuerteventura.

Het hotel heeft inderdaad een bevoorrechte situatie en we zijn een perfect hotel voor gezinnen.

We zijn blij u te kunnen informeren dat het hotel een dresscode heeft voor het avondeten en we proberen al onze gewaardeerde klanten deze te laten volgen, hoewel het voor ons soms moeilijk is om sommige gasten te overtuigen van het gemak van de dresscode.

We zouden het geweldig vinden als je volgend jaar je hotel in het zuiden van Fuerteventura opnieuw bezoekt.

vriendelijke groeten,

• 10Debora Seitzinger13-09-2019

Een vakantie om zeker nog een keer over te doen.

Bij dit hotelis een heel mooi strand. Voor het hotel is het winkelcentrum Cosmo. En er is een hele gezellige boulevard met winkels en eettentjes.

Directora, Manager, 20-09-2019

Beste Debora,Heel erg bedankt voor je score en opmerkingen. We zijn erg blij om te weten dat je verblijf in Altamarena aangenaam was. We ontmoeten je graag weer in ons hotel voor je volgende vakantie in Jandía. Met vriendelijke groeten,

• 7Stephanie07-08-2019

Kan beter

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel en konden we gelijk aanschuiven bij de diner. Het pand is wat verouderd en erg gehorig. De entertaiment wordt goed geregeld, maar gaat tot 12 uur snachts door, waardoor je niet eerder kan gaan slapen. Ook in de ochtend is het vanaf 8 uur al levendig in de gangen en kan je elke deur op de gang horen dicht gaan. We hadden een kamer met zee zicht, dat was adembenemend! Er is altijd plek bij het zwembad en je kan via een zijdeur makkelijk maar her strand lopen

Directora, Manager, 14-08-2019

Beste klanten, Hartelijk dank voor uw opmerkingen en score. Zonder twijfel helpen de meningen van onze klanten ons te verbeteren. Onze excuses voor het mogelijke ongemak veroorzaakt door de gebruikelijke dagelijkse geluiden / geluiden van het hotel. We willen u er ook op wijzen dat over een paar maanden een uitgebreide hervorming van de vestiging is gepland, met grote veranderingen en verbeteringen waarvan we zeker zijn dat deze deze zullen waarderen.

We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

• 8Van der smissen guido26-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi verblijf, prachtig, voor rust en shop is het hier top

IFA ALTAMARENA, Manager, 29-07-2019

Geachte gast

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.

We hopen je snel weer te zien in je hotel in het zuiden van Fuerteventura.

• 7Marian21-07-2019

Goed, voor 1 keer.

hotel Altamarena ligt geweldig mooi aan een breed strand. Je loopt je hotel uit en klaar , liggen maar. Hotel is echter aan renovatie toe, maar krijgen nog steeds geen toestemming van de gemeente. Het personeel helpt je wel goed om problemen op te lossen. Wij zijn er 12 dagen geweest , in de laatste 4 dagen was het eten minder, door de drukte was het eten, vlees, vis, toetjes snel weg. Groenvoer genoeg. Zwembad super schoon, leuk avondvullend entertainment, ook voor de kids. We hadden all inclusief en een super mooi zicht op de zee. Wij waren de enige Nederlanders en dat was de reden dat er geen Hostess was van Thomas Cook. Na 4 dagen kwam een Belgische van Thomas Cook en zij heeft ons goed geholpen. De Duitse hostess Ulrike is een kenau en zou ontslagen moeten worden, ze luisterde niet en was erg vijandig. Ze hielp geen Nederlanders. Na 5 keer Thomas Cook te hebben gebeld was ons probleem nog niet opgelost.

IFA ALTAMARENA, Manager, 29-07-2019

Geachte gast

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.

We hopen je snel weer te zien in je hotel in het zuiden van Fuerteventura.

• 8C. van der Poel04-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Een beetje gedateerd gebouw, maar helder en schoon, personeel goed aanspreekbaar en heel behulpzaam, geweldig

Directora, Manager, 05-06-2019

Geachte klant, Heel erg bedankt voor uw opmerkingen en score. We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zal een genoegen zijn om je weer te ontmoeten op de Altamarena tijdens je volgende bezoek aan Fuerteventura.

• 7Wolters09-05-2019

Geen 4* hotel

Het hotel is oké, maar zeker geen 4* waard. De vloerbedekking in de gangen is vies, er is veel lawaai s avonds zowel van buiten als van binnen. Ons bad lekte. Wel zijn de kamers schoon en is er voldoende keuze bij de maaltijden. Koffie uit de automaat tussen de maaltijden was een minpunt. De ligging van het hotel is erg goed: dichtbij winkels, bushalte en strand.

Directora, Manager, 14-05-2019

Geachte gast, We waarderen uw tijd om ons uw taxatie van ons hotel te bezorgen. De meningen van onze klanten zijn altijd zeer waardevol om onze service te verbeteren. Anderzijds willen we u erop wijzen dat over enkele maanden een totale hervorming van het bedrijf gepland is, met ingrijpende veranderingen en verbeteringen waarvan we zeker weten dat ze onze klanten tevreden zullen stellen. We zullen je graag weer verwelkomen op de Altamarena. Vriendelijke groeten,

Hotel Lopesan - IFA Altamarena info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)