Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Igramar Morro Jable voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Igramar Morro Jable in het Nederlands

mooie appartementen op een toplocatie

Peter Nansink
16-2-2016

Appartementen liggen op een prachtige locatie; 50 meter van het mooie strand en er zijn een aantal goeie restaurantjes in de directe omgeving. Een grote (Spar) supermarkt bevind zich ook op korte loopafstand. Het appartement (nr. 9 met zeezicht) waar wij zaten was ruim en heeft beneden een huiskamer met een slaapbank (voor eventueel een 3e persoon) met een terras en een badkamer met een toilet en een douchecabine. Boven bevind zich de slaapkamer met een balkon.(op het zuiden) en een badkamer met een bad/douchecabine en een toilet. Appartementen worden 5 maal per week schoon gemaakt en het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. Minpunten zijn dat het in de directe omgeving tot laat in de avond nog al eens rumoerig kan zijn.(ook elke nacht wordt de vuilnis opgehaald) en het zwembad niet verwarmd is. We hebben ons er prima vermaakt, maar als het er minder rumoerig was geweest en het zwembad verwarm zou zijn dan had deze accomodatie van ons een dikke 10 gehad.

Gereisd Met partner in februari 2016

Prima gelegen complex!

André Aarden
9-3-2015

Dit kleinschalige complex ligt vrijwel aan het mooie zandstrand en een heerlijke wandelboulevard richting Jandia. Ook over het strand is goed te wandelen. Veel ruimte in de appartementen (2 verdiepingen), eenvoudig maar praktisch ingericht. Kamers zijn ietwat gedateerd, maar schoon. Douches geven niet veel, maar wel net genoeg water. Zwembad ligt tussen twee rijen appartementen in, oogt wat minder sfeervol, maar bij sterke wind wel aangenaam om te verblijven. Mooiste appartementen met zeezicht zijn de nrs 1 t/m 6. Geen 24/7 receptietijden, maar in de praktijk geen probleem. Dorp Morro Jable ligt om de hoek, met sfeervolle restaurants, veel verse vis en gezellige terrasjes. Vlakbij grote supermarkt (Spar) en kleine winkeltjes voor bv. brood. Jandia ligt op ongeveer 20 minuten lopen en biedt meer drukte, grotere en moderne winkels. Veel Duitse toeristen in de regio. Voor jongeren weinig vertier, voor wat oudere mensen, die relatieve rust en een ontspannen sfeer zoeken een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2015

Rust zoekers Oase

Ton
21-5-2010

Prima accomodatie voor rustzoekers. Receptie met beperkte openingstijden. 's morgens broodjesservice indien gewenst. Grote supermarkt 5 minuten lopen via hellende weg. Zwembad met ligbeden. Bepaald niet ingericht op kinderen. Er mag aan het zwembad niets wat kinderen juist wel leuk vinden.

Gereisd Met partner in mei 2010

2007

Igramar is geen hotel, maar een klein appartementencomplex

karin
24-10-2007

Igramar is geen hotel, maar een klein appartementencomplex met zo'n 35 appartementen midden in MorroJable. Als je het complex uitloopt trap af en je staat zo op het strand. We hebben het erg naar onze zin gehad

Gereisd Met partner in oktober 2007

Een superplek voor diegene die een rustig verblijf zoeken

Jan en Marian
24-2-2007

Een superplek voor diegene die een rustig verblijf zoeken. Voor mensen met kindertjes niet zo geweldig, aangezien er voor hen weinig te beleven valt. Overwegend wat ouder, rustig publiek. Voor ons, die echt voor een luiervakantie gingen een prima plek.

Gereisd Met partner in februari 2007
2006

Bijzonder mooie appartementen met woon- en slaapverdieping

Hans B.
31-8-2006

Bijzonder mooie appartementen met woon- en slaapverdieping apart. Twee balkons uitziende op zee (zuid-west). Schoonmaak en verdere service o.k. Ligging vrij rustig in het vriendelijke dorp Morro Jable. Prachtig eindeloos strand

Gereisd Anders in augustus 2006

van 6-20 febr

Erick
14-3-2006

van 6-20 febr. hier verbleven. In 1 woord PERFECT !! Zeer vriendelijk personeel, toffe eigenaar..trap naar beneden, en hop op het strand. Zit pal naast het RIU Palace. 1 avond daar gegeten, maar qua verblijf voor geen goud willen ruilen, ondanks mijn eerdere verblijven in RIU op Lanzarote en Gran Canaria. Net als andere berichtje hier, is Vesubio Stromboli, een klein restaurantje onderaan app. complex, een regelrechte AANRADER!!! Klein in prijs, en groot in koken!!! De appartementen zijn harstikke mooi, en brandschoon...ga zeker hier nog eens terug !!!!!.....

Gereisd Anders in Tue Mar 14 2006 12:32:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima onderkomen

Frank van Leeuwen
18-1-2006

Een prima onderkomen. met 30 treden naar beneden sta je op het strand. huisjes van prima kwaliteit. Als je in no 39 zit, vraag naar een ander onderkomen, daar zaten wij, keken vanuit de kamer uit op blinde muur en hadden op balkon al gauw minder zon. Prima voor rustzoekers. lekker wandelen op het strand en 's avonds eten bij de Vusubio Stromboli is ook goed , eenm de ong en als voorafje garnalen met knoflook. Igramar is een aanrader. Wij zaten er als enige Nederlanders. veel Duitsers. Maak dit adres niet overal bekend dan zitten er over jaar alleen maar nederlanders

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Mooie appartementen, heel dicht bij het strand

Henk & ria Geist
6-10-2005

Mooie appartementen, heel dicht bij het strand. Goede service. Meer dan 35 eetgelegenheden in de directe omgeving. Gezellige boulevard, maar geen nachtelijk vertier. Appartementen ruim opgezet, 2 badkamers, terras en balkon, grote slaapkamer, TV met nederlandse zender, keuken met 2-pits kookplaat, magnetron en koelkast. Een aanrader voor rust/strand zoekers.

Gereisd Anders in oktober 2005

We hebben een geweldige tijd gehad in dit complex

Mieke Biermans en Sietske de Jong
5-4-2005

We hebben een geweldige tijd gehad in dit complex.Vriendelijke mensen,schitterende bungalows,vlak bij het strand en de boulevard.Wij waren er van 26-12- 2004 tot 09-01-2005.We waren de enige Nederlanders.We hopen dat de volgende gasten het net zo fijn hebben.

Gereisd Anders in Tue Apr 05 2005 16:33:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Igramar Morro Jable in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Igramar Morro Jable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.