Hotel Iberostar Playa Gaviotas

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Iberostar Playa Gaviotas
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa Gaviotas voor je op een rij gezet:

196 reviews over Hotel Iberostar Playa Gaviotas in het Nederlands

Communicatie voor verbetering vatbaar.

Arthur
29-7-2018

Hoewel het hotel een prima indruk maakt, werden we na 1 week verblijf na onze lunch plots geconfronteerd met een stricte navolging van het ‘geen-bedjes reserveren’ beleid. Na 1 uur tijdens de lunch afwezig te zijn geweest waren onze handdoeken weggenomen, en onze ligbedden en parasols door anderen ingenomen. We konden onze handdoeken bij de receptie terugkrijgen, en werden geïnformeerd door de ‘klantenrelaties functionaris’ dat we deze policy hadden moeten kennen (!) Deze dame hield voet bij stuk en was m.i. niet voor rede vatbaar. Dit leidde initieel tot een zeer negatief gevoel.

Via enige omwegen ben ik er de volgende dag in geslaagd contact te maken met de general manager/directrice van het hotel.

Deze bood haar oprechte verontschuldigingen aan en maakte duidelijk dat de strikte opstelling m.b.t. de ligbedden niet de bedoeling was. Tevens werd ons een zeer ruimhartige compensatie voor het door ons geleden ongemak geboden. We werden door het personeel ‘in de watten gelegd’ en konden (met veel plezier) de tweede week van onze vakantie voortzetten. Alhoewel de totale werkwijze natuurlijk geen schoonheidsprijs verdient, ben ik, mede dankzij de soepele opstelling van de directie, uiteindelijk wel een zeer tevreden hotelgast.”

Goed hotel maar niet fantastisch

Jeroen
28-7-2018

Een goed hotel maar met een aantal verbeterpunten. Door de felle wind is het onaangenaam aan het zwembad. Het water is koud waardoor zwemmen niet aangenaam is. Het personeel is supervriendelijk en dat maakt veel goed. De kamers zijn proper maar we hebben op sommige plaatsen toch kakkerlakken gezien, is blijkbaar een groot probleem in deze streek. Het eten is goed maar elke dag vrijwel het zelfde zonder veel variatie. We hebben een gratis upgrade naar star prestige gehad bij aankomst wat wel heel leuk was. WiFI is rotslecht maar daar kom je natuurlijk niet voor op vakantie. Voor de rest stikt het hier van de Duitsers en is er heel veel op hun gericht natuurlijk wat ook wel begrijpelijk is.

Goed Hotel, fantastisch!

Lia
20-1-2018

Prima kamers op hoger gelegen verdiepingen met zeezicht en uitzicht over drie zwembaden, fantastische locatie. Alles is schoon en netjes, echter het zou wat gemoderniseerd mogen worden.

Perfecte vakantie genoten!

Els Verhage
30-7-2017

Alles was tot in de puntjes geregeld. Wij hadden de Double Star Prestige Priority Location geboekt. Deze locatie is overigens alleen voor volwassenen. Hierbij heb je een ruim terras met 2 goede ligstoelen + een Balinese bed + een grote parasol en prachtig uitzicht op zee, strand en de vuurtoren en is heerlijk rustig. Ook is er een semi privé zwembad en een jacuzzi voor 6 personen. Je kunt ook Star Prestige Priority boeken en gebruik maken van het semi privé zwembad en jacuzzi, je hebt dan geen Balinese bed en geen parasol. Als je wilt kun je een heerlijke strandwandeling maken. Het eten is meer dan goed, de keuze is ruim voldoende. Het bijvullen van de schalen zou iets beter kunnen. Het personeel is meer dan vriendelijk en doen er van alles aan om jouw vakantie perfect te laten zijn. Wij komen 2 x per jaar in dit hotel sinds 2001 en zijn zeer tevreden, alhoewel het wel steeds prijziger wordt.

Het enige nadeel is dat er geen aparte inloop douche is in de badkamer, en als je wat ouder bent wordt in en uit het bad stappen wat lastiger.

Heerlijke vakantie

Theo Herkströter
30-6-2017

Rechtstreeks bij Iberostar voor de 1e keer de star prestige geboekt. Het heeft aan alle verwachtingen voldaan. Na 2 dagen via Paula een andere kamer gekregen op de 2e floor met uitzicht op zee. De kamer was perfect met een eigen terras met Balinese bed en parasol en ook nog 2 heerlijke ligstoelen. Voor ons terras meerdere ligbedden met eigen zwembad en wirlpool, eigen lounge gedeelte en een appartement gym voor de star prestige gasten. Deze is trouwens geheel afgescheiden en voor boven de 16+. Service heel goed en personeel heel aardig! Weer leuke mensen ontmoet en wij zijn zeer tevreden. Bedankt Paula, Frank, Daniela en Claudia. 👍 Tot volgend jaar.

Prima hotel

Therese
11-3-2017

Erg goede buffetten, rustige zwembaden (zonder handdoekje leggen), 3 hotels bij elkaar en je kunt overal naar toe, langs het strand wandel je in 1 uur naar stadje. Echt een aanrader!

hotel is zeker een aanrader

chris
7-5-2016

kamers goed, buffetten goed, all inclusive goed, ligging goed, poolbar is niet echt een poolbar zoals ze zou moeten zijn dus minder goed, maar dat kan de pret niet bederven

Toplocatie

Andre
17-1-2016

Toplocatie, tophotel vlak bij het strand. Star prestige deel is echt geweldig. Goede luxe verzorging. Drankje hapje krantje

Goed, maar niet uitstekend!

Supertramp
28-12-2015

4,5 Uur vliegen en dan ruim een uur per auto en je arriveert in zonnig Duitsland!!!!

500 Kamers,waarvan 90% bezet door Duitsers.

Star Prestige is het extra geld niet waard,deze formule kan ook niet werken volgens

mij,als je als management "meters"moet maken om alle kamers vol te krijgen.

Was b.v. verrast,dat je wel gratis wifi krijgt,maar dan weer extra moet betalen voor

gebruik van kluis op de kamer!

Het Spaanse en Italiaanse menu in het a la carte restaurant was zeer matig,met de

zelfde wijnen die ook in het buffet restaurant verkrijgbaar zijn.

Goed is de ligging en over het algemeen,vriendelijk en behulpzaam personeel.

Was fantastische vakantie

jolanda
24-9-2015

Is een prima hotel alleen jammer dat het voor kinderwagens en mindervalide minder toegankelijk is, je kan niet met 1 lift naar alle verdiepingen dat vonden wij iets minder . Het eten was erg goed. En het animatieteam deed het erg leuk met alle shows zeker Raymon en Kevin de 2 Hollanders van dit animatieteam

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa Gaviotas in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa Gaviotas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.