Hotel Iberostar Playa Gaviotas

Hotel Iberostar Playa Gaviotas

8.6Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Jandía

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa Gaviotas voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

201 reviews over Hotel Iberostar Playa Gaviotas

• 2019
    9Karel Varkevisser07-04-2019

We zijn blij verrast, wat een goed hotel geboekt met all inclusieve. Er is geen nee te koop,het eten is zeer uitgebreid en zeer vers, elk avond ander thema heerlijk.Alles en ook als is heerlijk gebak in de middag met een bakje koffie of thee top.Strand op loop afstand,een half uurtje lopen zit in het dorp met diverse winkeltjes geweldig. Het personeel in het hotel zeer vriendelijk van schoonmakers tot de barman. Kamer elke dag schoongemaakt zeer netjesWij hebben een zeer geslaagde vakantie gehad

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    10Els Verhage02-12-2018

Super vakantie, een echte aanrader.

Een uitstekend hotel met een geweldig uitzicht op zee. Subliem personeel dat ervoor zorgt dat er niets aan ontbreekt om van een heerlijke vakantie te genieten. De star prestige kamers geven je een extra luxueus vakantie gevoel. De Star Prestige Priority Locatie is helemaal super de luxe en is een echte aanrader. Wij, mijn moeder(90 jaar), en ik komen hier al jaren om van de zon en rust te genieten. Op de Prestige Priority Locatie heeft mijn moeder een prachtige grote parasol tot haar beschikking en ik een Balinees bed. Elke dag schone badlakens voor op de mooie tuinstoelen. Heel erg fijn is, dat er op de Prestige Priority Locatie geen kinderen mogen komen is echt super. Het eten is heerlijk en er is ontzettend veel keuze. Wat ons betreft een aanrader, over 2 weekjes mogen wij ons gelukkig prijzen omdat onze kamers wederom gereserveerd zijn in het prachtige Hotel Iberostar Gaviotas.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 7Arthur29-07-2018

Communicatie voor verbetering vatbaar.

Hoewel het hotel een prima indruk maakt, werden we na 1 week verblijf na onze lunch plots geconfronteerd met een stricte navolging van het ‘geen-bedjes reserveren’ beleid. Na 1 uur tijdens de lunch afwezig te zijn geweest waren onze handdoeken weggenomen, en onze ligbedden en parasols door anderen ingenomen. We konden onze handdoeken bij de receptie terugkrijgen, en werden geïnformeerd door de ‘klantenrelaties functionaris’ dat we deze policy hadden moeten kennen (!) Deze dame hield voet bij stuk en was m.i. niet voor rede vatbaar. Dit leidde initieel tot een zeer negatief gevoel. Via enige omwegen ben ik er de volgende dag in geslaagd contact te maken met de general manager/directrice van het hotel. Deze bood haar oprechte verontschuldigingen aan en maakte duidelijk dat de strikte opstelling m.b.t. de ligbedden niet de bedoeling was. Tevens werd ons een zeer ruimhartige compensatie voor het door ons geleden ongemak geboden. We werden door het personeel ‘in de watten gelegd’ en konden (met veel plezier) de tweede week van onze vakantie voortzetten. Alhoewel de totale werkwijze natuurlijk geen schoonheidsprijs verdient, ben ik, mede dankzij de soepele opstelling van de directie, uiteindelijk wel een zeer tevreden hotelgast.”

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Jeroen28-07-2018

Goed hotel maar niet fantastisch

Een goed hotel maar met een aantal verbeterpunten. Door de felle wind is het onaangenaam aan het zwembad. Het water is koud waardoor zwemmen niet aangenaam is. Het personeel is supervriendelijk en dat maakt veel goed. De kamers zijn proper maar we hebben op sommige plaatsen toch kakkerlakken gezien, is blijkbaar een groot probleem in deze streek. Het eten is goed maar elke dag vrijwel het zelfde zonder veel variatie. We hebben een gratis upgrade naar star prestige gehad bij aankomst wat wel heel leuk was. WiFI is rotslecht maar daar kom je natuurlijk niet voor op vakantie. Voor de rest stikt het hier van de Duitsers en is er heel veel op hun gericht natuurlijk wat ook wel begrijpelijk is.

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Lia20-01-2018

Goed Hotel, fantastisch!

Prima kamers op hoger gelegen verdiepingen met zeezicht en uitzicht over drie zwembaden, fantastische locatie. Alles is schoon en netjes, echter het zou wat gemoderniseerd mogen worden.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Els Verhage30-07-2017

Perfecte vakantie genoten!

Alles was tot in de puntjes geregeld. Wij hadden de Double Star Prestige Priority Location geboekt. Deze locatie is overigens alleen voor volwassenen. Hierbij heb je een ruim terras met 2 goede ligstoelen + een Balinese bed + een grote parasol en prachtig uitzicht op zee, strand en de vuurtoren en is heerlijk rustig. Ook is er een semi privé zwembad en een jacuzzi voor 6 personen. Je kunt ook Star Prestige Priority boeken en gebruik maken van het semi privé zwembad en jacuzzi, je hebt dan geen Balinese bed en geen parasol. Als je wilt kun je een heerlijke strandwandeling maken. Het eten is meer dan goed, de keuze is ruim voldoende. Het bijvullen van de schalen zou iets beter kunnen. Het personeel is meer dan vriendelijk en doen er van alles aan om jouw vakantie perfect te laten zijn. Wij komen 2 x per jaar in dit hotel sinds 2001 en zijn zeer tevreden, alhoewel het wel steeds prijziger wordt. Het enige nadeel is dat er geen aparte inloop douche is in de badkamer, en als je wat ouder bent wordt in en uit het bad stappen wat lastiger.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Theo Herkströter30-06-2017

Heerlijke vakantie

Rechtstreeks bij Iberostar voor de 1e keer de star prestige geboekt. Het heeft aan alle verwachtingen voldaan. Na 2 dagen via Paula een andere kamer gekregen op de 2e floor met uitzicht op zee. De kamer was perfect met een eigen terras met Balinese bed en parasol en ook nog 2 heerlijke ligstoelen. Voor ons terras meerdere ligbedden met eigen zwembad en wirlpool, eigen lounge gedeelte en een appartement gym voor de star prestige gasten. Deze is trouwens geheel afgescheiden en voor boven de 16+. Service heel goed en personeel heel aardig! Weer leuke mensen ontmoet en wij zijn zeer tevreden. Bedankt Paula, Frank, Daniela en Claudia. 👍 Tot volgend jaar.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Therese11-03-2017

Prima hotel

Erg goede buffetten, rustige zwembaden (zonder handdoekje leggen), 3 hotels bij elkaar en je kunt overal naar toe, langs het strand wandel je in 1 uur naar stadje. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9chris07-05-2016

hotel is zeker een aanrader

kamers goed, buffetten goed, all inclusive goed, ligging goed, poolbar is niet echt een poolbar zoals ze zou moeten zijn dus minder goed, maar dat kan de pret niet bederven

Gereisd met partner in april 2016

• 10Andre17-01-2016

Toplocatie

Toplocatie, tophotel vlak bij het strand. Star prestige deel is echt geweldig. Goede luxe verzorging. Drankje hapje krantje

Gereisd met partner in oktober 2015

Hotel Iberostar Playa Gaviotas info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette