Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa Gaviotas Park voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park

• 9Paulien05-05-2019

Fijne plek!

Fijn hotel, heerlijk eten, leuke kidsclub, vriendelijk personeel, fijne zwembaden. Kortom; goede plek voor een weekje mei vakantie waarin je verder niets wilt doen dan relaxen en genieten van elkaar.

• 10Kim14-03-2019

Top vakantie!!

Echt een super hotel. Vriendelijk personeel. Leuke animatie. Lekker eten. Prachtige lokatie. Erg hygiënisch! Deze vakantie krijgt van ons een 10!!

• 2018
    9Janine Huijden01-12-2018

Geweldig hotel, met een mooie ligging.

Het is een prachtig hotel met grote kamers. Het uitzicht is fantastisch. Het personeel is zeer vriendelijk en ze doen hun uiterste best om het iedereen naar het zin te maken. De animatie is echt super, een leuk team met enthousiaste jonge mensen, wie de hele dag en avond voor entertainment zorgen. Het hotel heeft een goede ligging, vlakbij een geweldig mooi kilometers lang zandstand. Via het strand is de boulevard goed te bereiken of je loopt langs de weg, ook prima te doen. Vind je het iets te ver dan is een taxi een uitkomst. Voor 3.50 euro ben je op de boulevard. De taxi wordt opgeroepen door receptie medewerkers. Ook bij de boulevard zijn er meerdere taxistandplaatsen. Er zijn genoeg winkels in de omgeving en je kan ook talloze uitstapjes maken. Voor ons voelt het ieder jaar weer als thuis komen.

Met oudere kinderen

• 10Marijke Harmsen20-10-2018

Super vakantie!

Een familie hotel met voornamelijk Duitse gasten. Wij, 2 vriendinnen, hebben een super verblijf gehad mede door het ontzettend leuke en vriendelijke personeel. Ruime kamers, schoon, goed eten, vlak bij het strand, leuke animatie, lekkere drankjes ;). Wij zouden zo weer terug gaan!

Met vrienden

• 9Dina03-02-2018

Fantastisch hotel, heerlijk eten, geweldige kamer

Bijzonder vriendelijk personeel, willen alles voor je doen. Heerlijk eten, meestal zijn we na een week wel uitgekeken op het buffet, maar hier helemaal niet. Mooie grote kamers. Bed was iets minder, maar om een topper gevraagd en die werd gebracht. Was echter wel erg dun, maar een centimeter dik. Dat is wel een verbeterpuntje.... Omgeving is iets minder, maar voor een weekje rust is dit een geweldig hotel en met een taxi kom je overal. Animatie team was geweldig, sommige shows (ingehuurd) vonden wij wat minder, maar de shows van het animatie team zelf waren hilarisch. Fijn zwembad, met genoeg bedjes en parasols in een leuke ruim opgezette tuin. Wij komen voor een weekje rust zeker weer terug.

• 2017
    8Melanie27-07-2017

Genoten !

We hebben er een super vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel, veel te doen voor de kids. Animatie top ! Eten allemaal goed en netjes verzorgd !

• 9Roger Schols16-05-2017

Super!

Mooi goed hotel met goede service. Schoon en alles helemaal in orde. Leuke mini club voor jonge kinderen en daarop aangepast avond programma. Goede all-inclusive formule. Ook leuk om af en toe in het naastgelegen hotel wat te gaan drinken (gaviotas playa). Daar is namelijk een bar met prachtig uitzicht over zee!

• 10Leboki01-03-2017

Geweldig hotel

We hebben alleen maar pluspunten voor dit hotel. Erg goed onderhouden, schoon. Het personeel is bijzonder aardig en doen alles om het naar je zin te maken. Je kan in 2 Iberostars hotels gaan eten, het eten is in allebei redelijk het zelfde alleen het andere is massaler en drukker. Het eten is hier heerlijk elke dag een ander thema. Met het ontbijt staan ze verse sappen te persen. Er loopt een prachtig wandelpad langs de zee waar je ook een boulevard vol met winkeltjes hebt. In 1 woord het was een geweldige, heerlijke en relaxte vakantie.

• 9Dinet09-02-2017

Erg mooi hotel, waar je lekker kunt genieten!

In december in iberostar gaviotas park geweest. Erg mooi en ruim resort! We hebben super gegeten en het personeel was altijd vriendelijk, vooral tegen ons zoontje. We hadden n familiekamer. Erg ruim met mooie badkamer! Water is in december wel wat fris, maar hebben toch elke dag even gezwommen. Je kunt mooie plaatsen bezoeken op t eiland, maar moet dan wel een auto huren. Dat gaat heel gemakkelijk. Oasis park ook aan te beleven! Erg leuk om eens giraffen te voeren. En bus er naar toe is gratis. Zou nog wel eens terug gaan, maar dan wel in andere tijd van t jaar. 20 graden in december is prima, maar iets warmer zou ons beter passen.

• 8Renilde I09-02-2017

Voor herhaling vatbaar!

Alles was prima in orde! Lekker eten, veel keus! Proper. Het enige minpunt was dat we een kamer hadden met een tussendeur. Langs ons lagen mensen met een peuter. Af en toe hoorden we hen en dat vonden we een beetje storend.

4 tips over Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park

• zjakkiwillems, 26-01-2014

Een tip voor wie postkaarten verstuurt: er zijn enkele privé-postdiensten actief in Fuerteventura, o.a. Easy Post. Van de 5 kaarten die we met Easy Post hebben verstuurd, is er maar 1 toegekomen. Onze conclusie: mijdt deze privé-postdiensten en verstuur de kaartjes met de Spaanse staatspostdienst.

• deCel, 09-11-2013

De zoo is mooi met kinderen. In Morro Jablo valt weinig te beleven.

• Pirotte Davy, 20-08-2013

Wat zeer leuk is voor de kinderen is de piratentocht!!! Ook de eilandtour gedaan maar dat vond ik persoonlijk iets minder omdat het eiland dor is. Oasispark is wel een aanrader, zeker voor de kinderen!!!!

0 vragen over Hotel Iberostar Playa Gaviotas Park

• Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen