Hotel Faro Jandia

33 reviews over Hotel Faro Jandia

• 2018
    8Corrie Neeleman09-09-2018

Tweede thuis geworden

Lieve mensen in hotel , goed eten mooie kamers heerlijk. Al voor de 7e keer!!

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    9Geert en Cora04-06-2017

Supergoed

Geweldig hotel met goede service, lekker eten, goede bedden en prima all-inclusive! Mooi gelegen Aan het strand, kortom...aanrader, good value for money

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Marloes31-07-2014

Top hotel

Wij vonden hotel Faro Jandia een luxe hotel: de kamers zijn ruim en érg schoon. Wij vonden het eten goed verzorgd, gevarieerd en lekker. Het buitenzwembad en de spa zien er goed en hygiënisch uit. De afstand tot aan het strand is ook goed te doen, op het strand zijn strandbedjes en parasols te huur (dit staat los van het hotel), voor 2 bedjes en 1 parasol betaalden wij €12,00. Rondom het hotel zijn een aantal terrasjes, maar deze werden slecht bezocht op het moment dat wij in Jandia waren. Dat was het enige minpunt aan onze vakantie.

Gereisd met partner in juli 2014

• 6w. h. 29-01-2014

Veel geluidsoverlast

Kamers bij de hoofdingang: lawaaioverlast door muziek in het theater tot middernacht. Op de kamers op de 4e verdieping aan de andere kant last van een indringend zoemend bromgeluid dat ons ook uit de slaap hield. Jammer want daardoor niet echt uitgerust. Verder is het hotel goed. Eten prima, medewerkers doen hun best, het is schoon en de bedden zijn goed.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8ladysauron14-09-2013

Ontspannen

Hotel Faro Jandia is een fijne plek om tot rust te komen. Het hotel biedt in de avond entertainment maar als je daar geen zin in hebt, dan heb je daar ook geen last van. Er zijn ook geen jonge kinderen. We kregen een gratis upgrade bij aankomst. De kamer was ruim en schoon en de bedden sliepen redelijk. Het restaurant is wel vrij groot. We zaten daarom liever op het terras. Het buffet biedt voldoende keuze en het eten is best oké. Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad. Het strand is vlakbij. In de omgeving voldoende eetgelegenheden, winkeltjes en supermarkt. Minder geschikt voor jongeren die elke avond hard willen feesten. Wel fijne plek voor wie rust en ontspanning zoekt maar toch wat te doen wil hebben in de nabije omgeving.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Ida21-06-2013

Super Hotel

Geweldig Hotel het ligt perfect vlakbij winkels en het strand. Ze doen alles om naar je zin te maken. Vriendelijk personeel goede schoonmaak je kan zelf aangeven als je schoon beddengoed wil. Geweldig eten mooie grote kamers. Wij gaan hier zeker tewrug

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Wim en Desiree11-03-2012

Heel fijn hotel

Hotel Faro Jandia is als thuiskomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is uitstekend, lekker rustig en toch overal dichtbij. De kamers zijn prima, net zoals de schoonmaak, elke dag en keurig netjes. Toppie hoor, wij komen weer graag terug.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9rosalie16-11-2011

top hotel(voor ouderen)

Hotel Faro is een super mooi hotel, je kan er goed eten en de service is erg goed. De kamers zijn super schoon, heb nog geen 1 kakkerlak gezien! De ligging is ook een groot voordeel, je loopt de deur uit en bent midden in het centrum van Jandia! Ik vind het hotel wel voor ouderen, voor jongeren is er vrij weinig te doen, en savonds ook veel muziek en shows gericht op ouderen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Hans06-05-2011

Prima hotel; goede prijs/kwaliteit

Aanrader voor ieder die wat meer kwaliteit zoekt voor ietsje meer geld. Goede kamers, goed eten, vriendelijk personeel. Fijne wellness met aardige fitness. Bezoekesr in het algemeen wat ouder.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9willem07-04-2011

mooi hotel op een goede plek

De beoordelingen hebben niets teveel gezegd. Dit is een erg goed hotel voor een redelijke prijs. Ook de prijzen van de dranken en snacks zijn zeer redelijk. Een fles (goede) huiswijn voor € 10,50 is toch redelijk. Kamers zijn erg mooi met een groot balkonb. Ligging is perfect: midden in de winkelstraat maar toch geen last van herrie e.d.

Gereisd met partner in maart 2011

1 tip over Hotel Faro Jandia

• ladysauron, 14-09-2013

Huur een auto en rijdt over het eiland. De wegen zijn goed en het verkeer is relatief rustig.

0 vragen over Hotel Faro Jandia

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Eten en drinkenBrunch, Diner
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Internationaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats