Aparthotel
7,2

Omschrijving
Appartementen Relaxia Jandia Luz (Fuerteventura) is een kleinschalig complex op 5 minuten lopen van het strand. Verwacht hier niet al te veel luxe, maar een comfortabele kamer met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor een klein bedrag kun je hier lekker ontbijten. Het is aan te raden om een auto te huren en zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Jandia Luz (vh. Relaxia) voor je op een rij gezet:

95 reviews over Aparthotel Blue Sea Jandia Luz (vh. Relaxia) in het Nederlands

Zeker de volgende keer weer

Zsanett,
13-3-2019

Wij hadden een appartement waar elke dag werd schoongemaakt en schone handdoek neergezet. Mooi zwembad 2 min loopafstand naar de zee. Ik raad het zeker aan voor iedereen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

We komen zeker nog een keer!

Fam. Zetstra,
5-3-2019

We verbleven in meerdere appartementen met ons gezelschap van 9 personen. Vlak bij elkaar. De kamers waren basic, maar prima! De harde matrassen waren ook echt hard, maar dat wisten we al. Een paar dekens eronder scheelt. Genoeg eten en drinken, genoeg variatie in de buffetten en het meeste personeel is vriendelijk, behulpzaam en in voor een feestje. Vlak bij het strand en de winkels. Alles op loopafstand. Het is geen 5 sterren, maar daar betaal je dan ook niet voor. Super fijne week gehad met elkaar. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Perfecte ligging!

Petra Kramer,
2-3-2019

Mooie tuin met zwembad, lekker balkon en appartement maar bedden zijn echt aan vernieuwing toe; je voelt de spiralen van het matras. Zee aan de overkant en dorpje en boulevard dichtbij maakt de ligging perfect!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Volgend jaar weer

Jan,
26-2-2019

Heerlijk appartement goede ligging tov strand en winkeltjes en eten was prima

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastische vakantie

LV,
14-2-2019

Blue Sea Aparthotel, geweldig! Vanaf balkon uitzicht op de zee, prima kamer met keukentje, badkamer met bad en goede bedden. Voorheen heette Blue Sea Hotel Relaxia Hotel. Ligt wel aan drukke weg, maar veel appartementen geen last vab geluid. Mooi zwembad metheel veel ligstoelen, altijd twee onbezette te vinden.

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

meer dan voldoende

marcel,
9-2-2019

voor strandvakantie zit je hier goed

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij zijn hier twee keer verhuisd. De eerste keer vanwege de uitgang van een compressor 10 meter tegenover ons slaapkamerraam en de tweede maal vanwege verkeerslawaai van de F4 en lawaai van passanten in de binnenpassage. Op kamer316 hadden wij het redelijk goed na ons zin. In geen van de appartementen werkte van de tv de bedieningsknoppen functioneerden niet meer. De gratis wifi op de kamer was zeer goed. Tip neem een tablet en bt-speaker mee! De alle incl. was redelijk goed de wijn viel erg tegen hetgeen je kon composeren met heerlijke likeurtjes. Er werd veel aan handdoekje leggen gedaan zonder handhaving badmeester. De eetzaal was onrustig vanwege slechte acoustic en vele alle incl.gasten. Wij gaan hier zeker terug vanwege het vertrouwen in het baliepersoneel die ons goed geholpen hebben.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastische vakantie, perfecte prijs/kwaleit

Jan Lankwarden,
22-11-2018

Fijn hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is prima, kortom een aanrader.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel heerlijke vakantie gehad.

Bernard Vogelzang,
31-10-2018

Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Gezin met kinderen 20 en 16 jaar. Kamer 227 en 228 . Afwisseld eten, ligging vlak bij strand maar aan drukke doorgaande weg, gelegen op loopafstand van het gezellige dorpje Morro Jable en leuk shopping center. De matrassen van de bedden waren zeer hard en voelde je de veren er in bewegen. Het receptie personeel vonden wij heel onpersoonlijk. De verdere bediening en schoonmaakster waren vriendelijk en behulpzaam. Wat wij jammer vonden is dat je alleen binnen kon eten en niet op een leuk buiten terras.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Prima hotel voor prima prijs

Barbara,
29-9-2018

Het eten was prima voor mij maar ik lust alles. Bed was hard hoorde ik van velen maar ik sliep prima. Veel herrie wel dus vergeet je oordoppen niet als je wil slapen. Strand aan de overkant ook prima. Schoonmaken gebeurde vrij weinig, vaak om moeten vragen. 1x per week een live optreden, verder geen animatie. Veel Nederlanders dus al met al erg gezellig.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Jandia Luz (vh. Relaxia) in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Jandia Luz (vh. Relaxia) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.