Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach

Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Esquinzo Beach voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach in het Nederlands

Super

Henny
23-3-2018

Prima 10 dagen( all incl )gehad.wij waren er voor zon ,zee, zwembad,sauna,wandelen, ..

Service in hotel niets op een te merken.

Goede handdoek service (10euro borg)voor zwembad .elke dag zo nodig schone handdoeken op kamer.kleine fitness maar formidabel zicht op zee!!eindje lopen naar strand,maar dat is toch heerlijk 😉.

Duitse hotelgasten, alle leeftijden,goede sfeer.

Voor terrasje pakken en restaurantjes,boulevard....etc.moet je naar morro jable (..)

Voor oudere prima hotel

Hildie
26-10-2017

Hotel voor oudere mensen,niet voor jongere of middelmaat,hier is niks te doen geen boulevard met winkeltjes niks.

Je moet al taxi nemen om bij restaurants te komen en winkels.

Eten in hotel kan wel iets verandering hebben iets gevarieerder.

Prima hotel

Hans en Evelien
2-5-2017

De voorzieningen waren prima; de kamer (we hadden de Junior Suite met zeezicht geboekt) was zeer ruim, maar daar betaal je ook voor. Het zeezicht was wat beperkt door enkele bomen, maar we werden zonder problemen een etage hoger gezet.

Het eten was prima en in ruime hoeveelheden.

Het personeel was vriendelijk en voorkomend (zo we vertrokken 's morgens vroeg, maar er werd toch een ontbijt beschikbaar gesteld ver voor de formele begintijd).

Enig minpuntje was, dat er niet de hand gehouden werd aan de kledingvoorschriften tijdens het diner, ondanks dagelijkse vermeldingen daarvan op het dagprogramma, dat bij het ontbijt op de tafels lag. En op meerdere plaatsen in het hotel zoals bijv. de lift.

Dat had wel wat strakker gekund, wat we wel 's bij een ander hotels tegenkwamen. Niet met de botte bijl, maar toch wel appelleren aan hetgeen gewenst wordt.

Op onze laatste dag zou ook een verbod op handdoekje leggen van kracht worden. Maar of daar de hand aan gehouden werd, konden we niet meer zien.

Tegenover het hotel ligt een grote supermarkt, maar eigenlijk heb je die niet nodig, gelet op alles wat in het hotel te krijgen is (wij althans niet).

Daartegenover is een taxistandplaats en hebben we een paar keer een taxi naar Jadia genomen. Want verder is er in de buurt niks te doen, maar dat wisten we al wel.

In ieder geval hebben we een fijne vakantie gehad.

Top, Zeker een aanrader!

Chantalle
31-3-2017

Wat ik erg prettig vond aan het Allsun Esquinzo Beach hotel is dat het rustig gelegen ligt, er zijn ongeveer 5 andere hotels maar daar merk je vrij weinig van. Het strand is mooi wit met een mooie blauwe zee, dit kan wel verschillen op de dagen. (wanneer er meer golven zijn, komt het zand dus omhoog en zie je dus niet veel als je wilt duiken) Hebben ook dagen gehad dat je echt een heldere zee had en je allemaal vissen zag zwemmen. Verder kan je gratis met een bus naar het dierenpark, zeker een aanrader! Helaas is het zwembad bij het hotel vaak druk, maar is het niet toegestaan om deze te reserveren. Er zijn 3 zwembaden. 2 'grotere' zwembaden en 1 kinderbad met een glijbaan. Over het eten was niks te klagen, elke dag vers fruit en genoeg keuze. Alleen moet je hier niet heen gaan als je niet van kinderen houd, elke avond werd er wel iets georganiseerd voor de kinderen en volwassenen. (Strand spellen, bingo, toneelstukken die de kinderen hebben geleerd)

Goed hotel! Aanrader!

Chantal
19-2-2017

Zojuist geweest bij esquinzo beach. Hotelkamers zijn ruim en worden elke dag goed schoon gemaakt! Matrassen wel hard.

Ontbijt en lunch was heerlijk, diner vonden wij matig. Wel veel keus maar kwaliteit minder.

Supermarkt tegen over het hotel, strand ong 10 minuten lopen maar prima te doen.

Er waren bijna alleen Duitsers en ook personeel sprak alleen Spaans en duits.

Entertainment erg leuk! Wel ook in het Duits. Zanger, show flamingo dans, muziek en musical, van alles gezien erg leuk!

Dit hotel heeft een hele mooie tuin. Op meerdere plekken leuke terassjes en ligbedden. Prima zwembad. Ook kinderbad met glijbaan en speeltuin. 3e zwembad zijn ze mee bezig.

Op een enkeling na is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving genoeg te doen maar wel met taxi of auto huren wat bij hotel kan.

Ik zou zelf een volgende keer liever naar een Nederlands of gemêleerde resort gaan maar dit is wel echt een aanrader als het je niet uit maakt dat het op Duitsers is gericht!

Heerlijk voor overwinteren

Wilfried Schlebos
11-2-2017

We hebben er 10 dagen vertoefd begin januari en voor ons is het voor herhaling vatbaar. Toppie!!!

Perfect Hotel en super lekker eten

Esther
4-5-2016

Verder van het strand dan er aangegeven wordt. Harde matrassen. Slechte betaalde Wifi. Zwembad is kleiner dan op de foto gezet is. Mooie grote tuin. Hotel prima onderhouden. Vriendelijk en heel aardig personeel. Super lekker eten. Kamers schoon. Zwembad was koud. 19 graden.

Prima hotel, huur alleen wel een auto

Wouter
1-5-2016

Kamers zijn ok, niet hoogstaand. Genoeg te doen in het hotel voor kinderen. Erg Duits georienteerd, maar niet storend. Ontbijt en lunch zijn top, diner wat minder. Huur alleen wel een auto om buiten het hotel leuke dingen te doen.

Keurig hotel

kelders90
20-2-2016

Prima kamers met veel privacy.

Prima keuken

Schoon

Mooie tuin

Goed personeel

Voldoende ligbedjes

Keurige handdoeken en baddoeken

Minder goed: WIFI tegen betaling en geen BVN op de tv

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Didier
19-1-2016

Net terug van een week Allsun Esquinzo Beach resort. Uitstekend bevallen. Doet niet onder voor een 4 sterren-RIU-hotel.

Gasten zijn voor 95% Duits, dat ons echter niets uitmaakte. Ook de animatie en het personeel beheersen de Duitse taal. Een receptioniste was Nederlands. Daarnaast zijn de gasten veelal 50+, op enkele jonge stellen en stellen met kleine kids na.

Het eten vonden wij vrij goed. Elke avond vers vlees en verse vis, friet, rijst, pasta etc etc.. De friet zijn overigens erg goed voor een Spaans hotel.

Voor de all-inclusive gasten wordt niet gewerkt met een polsbandje-systeem. Op papier zou je een kaartje moeten tonen aan de bar en in het restaurant, echter bij ons nooit om gevraagd. Dus ook HP-gasten zouden gebruik kunnen maken van de all-in formule. Aan de 2 zwembad-barren is frisdrank en bier zelfservice. In het restaurant wordt het drinken geserveerd. Bij het avondeten kan het erg druk zijn, waardoor je even moet wachten op een vrije tafel (enige minpuntje).

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Esquinzo Beach scoort een 7.63 uit 10 op basis van 40 reviews.