Aparthotel Alameda De Jandía **

Aparthotel Alameda De Jandía
Aparthotel Alameda De Jandía
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Alameda De Jandía voor je op een rij gezet:

7 reviews over Aparthotel Alameda De Jandía in het Nederlands

Verblijf was oke met nare nasmaak

H. Kerkhof, 30-3-2017

Verblijf in dit complex was oke. Apartement was oud, maar wel schoon en het uitzicht maakte veel goed. Helaas zijn we op onze laatste dag bestolen. Er is geld (€50,-!!!) uit onze kluis gehaald en dit is zeker Niet Serieus genomen door het personeel. Die gaven ons het gevoel dat wij ergens een vergissing hadden gemaakt en dat het eigenlijk onmogelijk was dat er geld uit de kluis was ontvreemd. Maar we kregen geen toegang meer met onze code......rarara.

Om deze reden gaan wij er zeker nooit meer naar toe en waarschuwen we iedereen die dat wel doet om geen contant geld in de kluis achter te laten.

Mooi, schoon en nieuw appartementencomplex!

Roxanne, 17-4-2012

Wij zijn een week verbleven in appartementencomplex ''Alameda de Jandia'' in Jandia Playa op Fuerteventura. We hebben gekozen voor een Premium appartement. Dit is een reeds gerenoveerd appartement. Type Premium is een echte aanrader! Tip: Kies niet voor type B (oudere, karige kamers) maar ga voor type Premium. Het betreft een nieuw, schoon appartement met een ruim balkon met uitzicht op zee. Het is op loopafstand van de winkels en het strand en zee. We hadden enkel logies, dus over de kwaliteit van het eten kunnen wij niet oordelen. Prima om zelf je ontbijt te regelen en gebruik te maken van de nieuwe keuken. Vriendelijk personeel. Prima ligging. Fijn zwembad. Kortom: een echte aanrader!

Degelijk aparthotel

Familie Plender, 31-8-2008

Dit jaar zijn wij voor de tweede keer naar Jandia gegaan. Dit was onze eerste keer in aparthotel Alamedia de Jandia. De service aan de balie was uitstekend, wij werden erg vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De service in het restaurant was echter erg slecht. Iedere dag werd je aan tafel gezet bij andere mensen. Je mocht niet zelf een tafel uitzoeken. Wij hebben dit als vervelend ervaren. Wij zaten op de 7e verdieping en hier had je erg mooi uitzicht en een net appartement. Eerst zaten we op de tweede verdieping en hiervan was het uitzicht slecht en de kamer was ook erg verouderd. De kamers werden iedere dag keurig schoongemaakt. De ligging van het aparthotel was goed. Met 5 minuten was je op het strand en bij de winkeltjes. 1 tip als je naar dit aparthotel gaat, neem de kakkerlakkenspray mee!

Dit "huis"is voor ons al jaren achtereen in de winter de

Wil en Trees de Prinse, 16-7-2008

Dit "huis"is voor ons al jaren achtereen in de winter de ideale stek.Nergens treft men een betere ligging van een accomodatie aan qua rust,vele zonuren,dicht bij het strand en winkels.Niet te vergeten een steengoed en goedkoop internet cafe.(trike Mike).Met het eten,wat erg goed is,maar basic,moet men creatief omgaan.Er is voldoende fruit,rauwkost,vlees ,ijs en een goed ontbijt.Alles als lopend buffet. Uiterst behulpzaam personeel en brandschone appartementen,die ook zeer royaal bemeten zijn,tevens met een groot terras.Puur genieten!Vanuit Dld gunstig te boeken.

Wij zijn net terug (11 mei 2007), en best tevreden

Helma Uijterwaal, 11-5-2007

Wij zijn net terug (11 mei 2007), en best tevreden.

Een goed en schoon appartementen complex, vriendelijk personeel.

Perfecte ligging, mooi strand, leuke kroeg Kuhstal aan de overkant van een Nederlandse eigenaar.

Eten vonden we niet geweldig, zou ik er ook niet meer bij boeken, restaurantjes genoeg in de buurt waar je tegen redelijke prijzen kunt eten.

Zoek je disco's en ander vertier, dan moet je hier niet zijn, voor een lekkere vakantie met zand, strand, zon en zee zit je hier perfect.

Iedereen spreekt vloeiend duits, dat komt omdat het er wemelt van onze oosterburen. Ook veel oudere mensen trouwens, maar dat stoort ons niet zo.

Wij gaan dit zéker een keer herhalen en boeken dan ook weer in dit appartementencomplex.

Jan en Helma Uijterwaal.

Strand en uitgaans mogelijkheden in de directe omgeving erg goed.

Eten in het hotel niet aan te raden. Wanneer het hotel druk bezet is dient in ploegen gegeten te worden. Daardoor ontstond in het restaurant door gebrek aan servies, eten en voldoende ruimte nogal veel irritatie bij de gasten.

Door recente inbraken laat je de balkondeuren en ramen gesloten waardoor de kamers erg warm blijven (geen airco). Daarbij nog de herrie van entertainment!!! en de tegenoverliggende disco (Kuhstall!!!) en het nabij gelegen agregaat wordt slapen nagenoeg onmogelijk.

leuk gezellig hotel

myr en rem, 2-7-2006

leuk gezellig hotel. heel vriendelijk personeel! wel veel duitsers. strand is super mooi en dichtbij! in omgeving erg rustig,niet veel te doen savonds. wel leuke kroeg t.o. in shoppingcenter; kuhstall! eten is redelijk, maar na 2wkn benje het wel beetje moe. kamers zijn knus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alameda De Jandía in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alameda De Jandía zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alameda De Jandía scoort een 5.39 uit 10 op basis van 11 reviews.