Aparthotel Alameda De Jandía

SpanjeFuerteventuraJandía

6.1VoldoendeScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Alameda De Jandía

• 3Monique05-06-2018

Niet doen!

Niet!! Zwaar verouderd appartement, wel ruim m.u.v. de badkamer. Daar is alles te klein! Douchebak van 50x50 cm-toilet zit niet, zelfs een volle rol toiletpapier rolt niet vanwege ruimtegebrek! In de omgeving wordt druk gebouwd...herrie van alle kanten. Personeel is wel vriendelijk, strand prachtig en dichtbij maar.....zoek je rust?! Niet!! Transfer vanaf het vliegveld is wel 2 uur-ook niet onbelangrijk!

• 5H. Kerkhof30-03-2017

Verblijf was oke met nare nasmaak

Verblijf in dit complex was oke. Apartement was oud, maar wel schoon en het uitzicht maakte veel goed. Helaas zijn we op onze laatste dag bestolen. Er is geld (€50,-!!!) uit onze kluis gehaald en dit is zeker Niet Serieus genomen door het personeel. Die gaven ons het gevoel dat wij ergens een vergissing hadden gemaakt en dat het eigenlijk onmogelijk was dat er geld uit de kluis was ontvreemd. Maar we kregen geen toegang meer met onze code......rarara. Om deze reden gaan wij er zeker nooit meer naar toe en waarschuwen we iedereen die dat wel doet om geen contant geld in de kluis achter te laten.

• 1Späth,Ewald26-09-2014

Toller Atlantik

Man kann nur warnen!!!! Die renovierten Zimmer sind in der Raumaufteilung sehr gut,modernes Bad mit großer Dusche.Balkon mit Meerblick,toll!!! Das ist das einzig Positive.!!!Leider sind die Appartements nicht klimatisiert u. daher unerträglich heiß.Ein öffnen der großen Schiebetür ist nicht möglich,da die Beschallung der nahe liegenden Clubs u.Discotheken bis um 04.00 Uhr Ohrenbetäubend andauert. Das Frühstück ist eine wirkliche Zumutung .Die sogenannten Kaffee und Getränkeautomaten funktionieren nur selten mal korrekt und über Wartung und Reinigung,bei diesem Personal, wollte ich mir lieber keine Gedanken machen.Unfreundlichkeit und Überlastung des Personals begegnet dem Gast ständig!!!Die Reinigung der Zimmer ist zufällig und Glücksache.Beschwerden werden ignoriert.

• 9Roxanne17-04-2012

Mooi, schoon en nieuw appartementencomplex!

Wij zijn een week verbleven in appartementencomplex ''Alameda de Jandia'' in Jandia Playa op Fuerteventura. We hebben gekozen voor een Premium appartement. Dit is een reeds gerenoveerd appartement. Type Premium is een echte aanrader! Tip: Kies niet voor type B (oudere, karige kamers) maar ga voor type Premium. Het betreft een nieuw, schoon appartement met een ruim balkon met uitzicht op zee. Het is op loopafstand van de winkels en het strand en zee. We hadden enkel logies, dus over de kwaliteit van het eten kunnen wij niet oordelen. Prima om zelf je ontbijt te regelen en gebruik te maken van de nieuwe keuken. Vriendelijk personeel. Prima ligging. Fijn zwembad. Kortom: een echte aanrader!

• 10Oliver Juhnke29-05-2009

einfach super Hotel buche dort immer wieder

Hallo , finde das Hotel echt klasse . es is nicht weit zum Strand Zimmer mit Meerblick sind verfügbar Pro tag Pro Zimmer 5 Euro . die zahle ich gerne da der Ausblick Traumhaft ist . und es ist ja Urlaub da soll man sich mal was Gönnen . Viel wurde gesagt das es dort Laut is wegen einer Disco . ja das stimmt aber nur wenn man vorne auf der Coutch liegt . hinten im Schlafzimmer hört man davon nix . also ich empfehle das Hotel zu 101%

• 6Geißler26-04-2009

Nicht für Anspruchsvolle

Unterkunft war genügend. Die Räumlichkeiten waren sehr sauber, aber es roch sehr stark nach Reinigungsmittel. Fenster im Schlaf- und Wohnraum konnten in der zweiten Etage über Nacht nicht offen bleiben. Gegen über das Cosmos Einkaufzentrum mit Bars, die von 20.00- 04.00 laute Musik machten. Das Personal ist sehr Nett und hilfbereit. Dieses Hotel ist für Jungeleute nicht geeignet. Sind sehr viele Rentner da. (Dafür Relativ günstig) Das Essen morgen war von 8.00-10.30. Abends gab es geteilte Std. wegen weniger Sitzplätze. Zeiten: 18.00-18.55, 19.00-19.55, 20.00-20.55. Wer nicht große Anspruch hat, wird das essen in einen 2 Sterne Hotel zu frieden finden. Pool: Gehen sie lieber an den Strand, da der Pool von dem Hotel bedeckt wird. Es gibt eine separate Sonnenterasse die wir aber nie benutzt haben. Die Gäste konnten von ihren Zimmer aus auf den Po gucken.

• 7Familie Plender31-08-2008

Degelijk aparthotel

Dit jaar zijn wij voor de tweede keer naar Jandia gegaan. Dit was onze eerste keer in aparthotel Alamedia de Jandia. De service aan de balie was uitstekend, wij werden erg vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De service in het restaurant was echter erg slecht. Iedere dag werd je aan tafel gezet bij andere mensen. Je mocht niet zelf een tafel uitzoeken. Wij hebben dit als vervelend ervaren. Wij zaten op de 7e verdieping en hier had je erg mooi uitzicht en een net appartement. Eerst zaten we op de tweede verdieping en hiervan was het uitzicht slecht en de kamer was ook erg verouderd. De kamers werden iedere dag keurig schoongemaakt. De ligging van het aparthotel was goed. Met 5 minuten was je op het strand en bij de winkeltjes. 1 tip als je naar dit aparthotel gaat, neem de kakkerlakkenspray mee!

• 9Wil en Trees de Prinse16-07-2008

Dit "huis"is voor ons al jaren achtereen in de winter de ideale stek.Nergens treft men een betere ligging van een accomodatie aan qua rust,vele zonuren,dicht bij het strand en winkels.Niet te vergeten een steengoed en goedkoop internet cafe.(trike Mike).Met het eten,wat erg goed is,maar basic,moet men creatief omgaan.Er is voldoende fruit,rauwkost,vlees ,ijs en een goed ontbijt.Alles als lopend buffet. Uiterst behulpzaam personeel en brandschone appartementen,die ook zeer royaal bemeten zijn,tevens met een groot terras.Puur genieten!Vanuit Dld gunstig te boeken.

• 3Wilfried Wagner28-03-2008

Das Foto im Internet von dem Hotel trügt. Es liegt nicht unmittelbar am Strand. Durch enormen Lärm bis um 4 Uhr morgens, verursacht durch eine Diskothek unmittelbar gegenüber dem Hotel, ist es unmöglich, in den ersten 5 Etagen nachts zur Ruhe zu kommen. Das Bad ist eine Zumutung. Die Verpflegung ist sehr mittelmäßig. Das Hotel ist sehr reparaturbedürftig.

• 8Helma Uijterwaal11-05-2007

Wij zijn net terug (11 mei 2007), en best tevreden. Een goed en schoon appartementen complex, vriendelijk personeel. Perfecte ligging, mooi strand, leuke kroeg Kuhstal aan de overkant van een Nederlandse eigenaar. Eten vonden we niet geweldig, zou ik er ook niet meer bij boeken, restaurantjes genoeg in de buurt waar je tegen redelijke prijzen kunt eten. Zoek je disco's en ander vertier, dan moet je hier niet zijn, voor een lekkere vakantie met zand, strand, zon en zee zit je hier perfect. Iedereen spreekt vloeiend duits, dat komt omdat het er wemelt van onze oosterburen. Ook veel oudere mensen trouwens, maar dat stoort ons niet zo. Wij gaan dit zéker een keer herhalen en boeken dan ook weer in dit appartementencomplex. Jan en Helma Uijterwaal.

Aparthotel Alameda De Jandía info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)