Aparthotel Alameda De Jandía

Aparthotel Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Alameda De Jandía voor je op een rij gezet:

12 reviews over Aparthotel Alameda De Jandía

• 2018
    3Monique05-06-2018

Niet doen!

Niet!! Zwaar verouderd appartement, wel ruim m.u.v. de badkamer. Daar is alles te klein! Douchebak van 50x50 cm-toilet zit niet, zelfs een volle rol toiletpapier rolt niet vanwege ruimtegebrek! In de omgeving wordt druk gebouwd...herrie van alle kanten. Personeel is wel vriendelijk, strand prachtig en dichtbij maar.....zoek je rust?! Niet!! Transfer vanaf het vliegveld is wel 2 uur-ook niet onbelangrijk!

Alleenreizend

• 2017
    5H. Kerkhof30-03-2017

Verblijf was oke met nare nasmaak

Verblijf in dit complex was oke. Apartement was oud, maar wel schoon en het uitzicht maakte veel goed. Helaas zijn we op onze laatste dag bestolen. Er is geld (€50,-!!!) uit onze kluis gehaald en dit is zeker Niet Serieus genomen door het personeel. Die gaven ons het gevoel dat wij ergens een vergissing hadden gemaakt en dat het eigenlijk onmogelijk was dat er geld uit de kluis was ontvreemd. Maar we kregen geen toegang meer met onze code......rarara. Om deze reden gaan wij er zeker nooit meer naar toe en waarschuwen we iedereen die dat wel doet om geen contant geld in de kluis achter te laten.

• Oude reviews

9Roxanne17-04-2012

Mooi, schoon en nieuw appartementencomplex!

Wij zijn een week verbleven in appartementencomplex ''Alameda de Jandia'' in Jandia Playa op Fuerteventura. We hebben gekozen voor een Premium appartement. Dit is een reeds gerenoveerd appartement. Type Premium is een echte aanrader! Tip: Kies niet voor type B (oudere, karige kamers) maar ga voor type Premium. Het betreft een nieuw, schoon appartement met een ruim balkon met uitzicht op zee. Het is op loopafstand van de winkels en het strand en zee. We hadden enkel logies, dus over de kwaliteit van het eten kunnen wij niet oordelen. Prima om zelf je ontbijt te regelen en gebruik te maken van de nieuwe keuken. Vriendelijk personeel. Prima ligging. Fijn zwembad. Kortom: een echte aanrader!

• 7Familie Plender31-08-2008

Degelijk aparthotel

Dit jaar zijn wij voor de tweede keer naar Jandia gegaan. Dit was onze eerste keer in aparthotel Alamedia de Jandia. De service aan de balie was uitstekend, wij werden erg vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De service in het restaurant was echter erg slecht. Iedere dag werd je aan tafel gezet bij andere mensen. Je mocht niet zelf een tafel uitzoeken. Wij hebben dit als vervelend ervaren. Wij zaten op de 7e verdieping en hier had je erg mooi uitzicht en een net appartement. Eerst zaten we op de tweede verdieping en hiervan was het uitzicht slecht en de kamer was ook erg verouderd. De kamers werden iedere dag keurig schoongemaakt. De ligging van het aparthotel was goed. Met 5 minuten was je op het strand en bij de winkeltjes. 1 tip als je naar dit aparthotel gaat, neem de kakkerlakkenspray mee!

Familie

• 9Wil en Trees de Prinse16-07-2008

Dit "huis"is voor ons al jaren achtereen in de winter de ideale stek.Nergens treft men een betere ligging van een accomodatie aan qua rust,vele zonuren,dicht bij het strand en winkels.Niet te vergeten een steengoed en goedkoop internet cafe.(trike Mike).Met het eten,wat erg goed is,maar basic,moet men creatief omgaan.Er is voldoende fruit,rauwkost,vlees ,ijs en een goed ontbijt.Alles als lopend buffet. Uiterst behulpzaam personeel en brandschone appartementen,die ook zeer royaal bemeten zijn,tevens met een groot terras.Puur genieten!Vanuit Dld gunstig te boeken.

• 8Helma Uijterwaal11-05-2007

Wij zijn net terug (11 mei 2007), en best tevreden. Een goed en schoon appartementen complex, vriendelijk personeel. Perfecte ligging, mooi strand, leuke kroeg Kuhstal aan de overkant van een Nederlandse eigenaar. Eten vonden we niet geweldig, zou ik er ook niet meer bij boeken, restaurantjes genoeg in de buurt waar je tegen redelijke prijzen kunt eten. Zoek je disco's en ander vertier, dan moet je hier niet zijn, voor een lekkere vakantie met zand, strand, zon en zee zit je hier perfect. Iedereen spreekt vloeiend duits, dat komt omdat het er wemelt van onze oosterburen. Ook veel oudere mensen trouwens, maar dat stoort ons niet zo. Wij gaan dit zéker een keer herhalen en boeken dan ook weer in dit appartementencomplex. Jan en Helma Uijterwaal.

Anders

• 4tom03-10-2006

Strand en uitgaans mogelijkheden in de directe omgeving erg goed. Eten in het hotel niet aan te raden. Wanneer het hotel druk bezet is dient in ploegen gegeten te worden. Daardoor ontstond in het restaurant door gebrek aan servies, eten en voldoende ruimte nogal veel irritatie bij de gasten. Door recente inbraken laat je de balkondeuren en ramen gesloten waardoor de kamers erg warm blijven (geen airco). Daarbij nog de herrie van entertainment!!! en de tegenoverliggende disco (Kuhstall!!!) en het nabij gelegen agregaat wordt slapen nagenoeg onmogelijk.

• 8myr en rem02-07-2006

leuk gezellig hotel. heel vriendelijk personeel! wel veel duitsers. strand is super mooi en dichtbij! in omgeving erg rustig,niet veel te doen savonds. wel leuke kroeg t.o. in shoppingcenter; kuhstall! eten is redelijk, maar na 2wkn benje het wel beetje moe. kamers zijn knus.

Anders

1 tip over Aparthotel Alameda De Jandía

• Roxanne, 17-04-2012

Kies voor de Premium appartementen (gerenoveerd) en niet voor type B (oude, karige appartementen).

1 vraag over Aparthotel Alameda De Jandía

• Frans de Rooij, 16-11-2016

liften

zij er liften in het gebouw?

met vriendelijke groet Frans de Rooij

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats