Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Juan Benitez voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Juan Benitez in het Nederlands

Goed prijs/kwaliteitniveau

R Vellinga
23-2-2019

We verbleven in een eenvoudig appartement maar alles was er en het was goed schoon. De bedden lagen goed, de huur was niet te hoog voor het gebodene. Jammergenoeg hadden we geen balkon, maar wel een inpandig terras met glazen panelen. Er werd om de paar dagen schoongemaakt, er werden handdoeken gewisseld. Helaas was het appartement behoorlijk gehorig. Bij het kleinschalige complex hoort ook nog een klein zwembad, hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Verder is alles op loopafstand bereikbaar: horeca, supermarkt, een soort chinese Blokker, fiets/surfboardverhuur, winkeltjes. Het plaatsje is gezellig en rustig en de omgeving van El Cotillo is prachtig: mooie baaien, rotskusten, hoge golven.

Gereisd Met partner in februari 2019

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Juan Benitez in El Cotillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Juan Benitez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.